Naamakirjan ihmeellinen maailma! Selittäkääs nyt tyhmälle, kun tyhmä ei tajua
miten joku täysin tuntematon pystyy tilaamaan päivityksiäni ja kommentoimaan, sekä tykkäämään kuvistani? Ei olla kavereita, ei ole yhteisiä kavereita. Mulla on suojaukset tietääkseni korkealla tai ainakin jos ulkopuolinen katsoo profiiliani, niin ei näe muuta kuin profiilikuvani ja nimeni. Kaikki muut olen rajanut ainoastaan ystävieni silmille. Minkä suojauksen olen unohtanut?
Kommentit (4)
"allow subscribers" mihin saa laittaa rastin ruutuun. Sulla on varmaan siellä ruksi?
taisin ehkä itse selvittää asian...
Katsoin asetuksista ja siellä oli käytössä kohta, että kaikki pystyy tilaamaan päivityksiäni ja nyt muutin sen niin että ainoastaan kaverit pystyy tilaamaan. No onneks ei ollu muita "stalkkereita" kuin tämä yksi. Mitäköhän muuta olen unohtanut...
AP
Hyvät suojaukset saa automaattisesti sillä, että laittaa ikänsä alaikäiseksi. Mä oon tehnyt näin - tosin oon miettinyt, että mitähän jotkut miehen kaverit aatteleen sen "15v" vaimosta... :D
Tulipa sellainen mieleen että näen jos joku kommentoi ryhmään lisäämääni kuvaa, mutta tästä ei tainnut nyt olla kyse?
Eipä kannata mitään arkaluontoista siellä kirjoitella...