Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologinen vyöhyketerapia

Vierailija
18.06.2012 |

Kokemuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että kerroit kokemuksesta.

Jo sana huuhaa seuraavalla kertoo, että kokemusta ei ole. On vain mielikuva, ihan kuin itsellänikin se, että lääkäri määrää heti masennuslääkepurkin, jos sinne menen avautumaan murheineni ;).

Voi kun tulisi päivä, jolloinka voitaisiin yhdistää ihan oikeasti nämä "huuhaat" ja koululääketiede. Eikä aina kamalaa vastakkainasettelua.

Ehkä minäkin uskaltaudun kokeilemaan psykologista v.terapiaa.

Vierailija
22/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kokeilla, eihän siinä mitää menetä! kannattaa tietenki ehkä vähän kysellä osaako joku suositella jotain hoitajaa..

minulla on myös käytössä lääkkeet, joita vihaan ylikaiken. hirveet haittavaikutukset, enkä ole missään vaiheessa huomannu niiden tehoa.

P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut Antti Pietiäisen kirjan Tunne, antitunne, perimä? Sehän siis liittyy juuri tuohon psykologiseen vyöhyketerapiaan.

Vierailija
24/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut todella karmea lapsuus sadistisen psykopaatti-isän uhrina, joka kidutti, rääkkäsi, pahoinpiteli ja alisti ja nujersi koko perheen henkisesti aivan lyttyyn. Oman lapsen saatuani koko trauma aktivoitui ja elin kaikki kauhut ja kuolemanpelon uudelleen. Kävin terapiassa, mutta sairastuin silti pahaan traumastressiin. Lääkkeitä työnnettiin käteen jatkuvasti mutta ne vain turruttivat asian, ja terapiassa asiat nousivat aika rankasti pintaan ja oirehdin pahasti kotona (siitä kärsivät mies ja lapset).

Sitten viimeisenä oljenkortena tuttavan suosituksesta menin reikihoitoon. En voi sanoa muuta kuin että sieltä sain uuden elämän! Hoitojen avulla pehmeällä tavalla sain purettua tunteet (hoidon aikana välillä itkeä vollotin) ja hoitaja ymmärsi täysin missä mennään.

Puolen vuoden hoitojen jälkeen aloin olla taas kunnossa ja tolpillani. Tämän jälkeen olen kouluttautunut reikihoitajaksi ja nyt olen opettajakoulutuksessa jo, eli master-opintoja suorittamassa.

Jos et halua "kantaa rahaa" hoitajalle, niin voit opetella taidon itsekin. Alkeiskurssi eli reiki1 maksaa jotain 100-180e kouluttajasta riippuen. Reiki avaa myös ihan uudenlaisen henkisen tien, anteeksiannon, maailman hahmottamisen toisenlaisena ja toisten ihmisten ymmärtämisen osana itseä, eli siis tavallaan se ykeys ja kaikkeus sinun ja lähimmäisten välillä.

Olen saanut tieteellisen yliopistokoulutuksen ja työskentelen tutkijana, olen mensan jäsen, eli tiedän tasan tarkkaan tutkimusmetodologiat ja miten hypoteeseja testataan. Voin vain omasta puolestani sanoa että energiahoitoa pystyy myös puolitieteellisesti empirian keinoin tutkimaan, ja itse olen ainakin omaa energiatietäni arvioinut nimenomaan "tieteellisin standardein". Omalla kohdallani ei ole todellakaan mikään placebo-huuhaa kyseessä, vaan olen saanut todella merkittäviä tuloksia, osa ihan fysiologisia ja "silmin nähtävissä olevia".

Jokaisella on muuten taito energiaparantamiseen, eli teistä ihan jokainen omaa siihen valmiudet ja kyvyn, se vain pitää aktivoida ja "muistuttaa mieleen".

AP, lääkäriltä saat lääkereseptin, mutta hoitamalla itse itsesi kuntoon ja eheytymällä ja luopumalla menneisyydestä saat.... niin, elämän!

Tsemppiä!

Vierailija
25/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti kannattaa kokeilla pvt hoitoa!

Siinä myös edetään asiakkaan ehdoilla,eli asiat jotka tulevat/nousevat esiin tulevat silloin kun on tullakseen.

Keholta löytyy selvät merkit menneestä elämästä,siksi pitää riisua hoidossa.

On paljon hyviä kokemuksia!!

Lääkityksellä painetaan ikävät asiat vain syvemmälle kehoon,auttaa hetken mutta kohta olet taas samassa ahdistuskierteessä.

Voimia parempaan huomiseen ap!

Vierailija
26/36 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivein tämän aloitukseni esille.

Minulla on paha fasettilukko ollut rintakehässä kauan,enkä saa sitä omin keinoin auki. Välillä se on tosi kipeä. Ehkä saisin sen pois, kun nämä muistilukot vai miksi niitä kutsutaan, aukeavat.

Kumpi lie parempi? Lukea tuollainen kirja etukäteen vai mennä avoimin mielin sinne terapiaan?

Vierailija
27/36 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse psykologisessa vyöhyketerapiassa käyneenä voin suositella ehdottomasti! Mistään muusta en oo saanu niin totaalista apua teini-iästä asti seuranneeseen ahdistukseen,ajoittaiseen unettomuuteen ja paniikkiin.

Syy on löytynyt ja nyt olen eheytymässä,vaikka terapia jatkuu

Vielä.

Ammattitaitoisia ovat pvterapeutit,ovat vaan luonnonlääketieteen ammattilaisia.

Koululääketiede raapaisee vain pintaa eikä aina halvempaakaan!!

Vierailija
28/36 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos menet vyöhyketerapiaan, varmista, että kyseessä on luotettava terapeutti. Itse olen käynyt useammalla ja olisi pitänyt luottaa intuitioon, sillä yksi oli ihan järkyttävä tapaus. Diagnosoi mulla melkein heti kaikki mahdolliset traumat ja epäili alkoholistiksi. Kaikki aika meni puhumiseen, vaikka kerroin tulleeni nimenomaan vyöhyketerapia-hoitoa hakemaan.

Onneksi tämä tapaus on ollut ainoa, muut ovat olleet hyviä. Trust your gut-feeling!

Vierailija
29/36 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omassa elämässä huomannut ihan käytännössä miten traumat säilötään kehoon ja sikäli uskon että kehomanipulointi voi olla hyvinkin tehokas keino päästä traumoihin käsiksi.

Vierailija
30/36 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika samankaltainen tausta.

Lapsuuden traumat, akateeminen väkivaltainen isä, vahva äiti (3 lasta 3 vuoden sisään), joka joutui taipumaan nyrkin ja hellan väliin.

Äiti sai tarpeekseen, meni iltalukioon ja sai l-paprut.

Erosi isästäni.

Tämä, mistä kipuilen...ex-mieheni oli myöskin väkivaltainen. Tyttäreni kanssa haemme yhdessä jotain ratkaisua tähän kierteeseen. Hän valitettavasti oli todistamassa (en tiennyt/tajunnut) parin päivän panttivankitilannetta kotonamme. Mieheni raiskasi minut puukko kurkulla.

Tätä/näitä tapahtumia tupsahtaa eteen tuon tuosta, eikä nämä ole todellakaan mitään alkoholistiperheiden välien selvittelyjä. Isämme oli absolutisti urheiluhullu.

Olen kerran käynyt psykalla, 60-v pukumies kravatti kaulassa. Ihan eri planeetalta. Juu, lääkkeet määräsi...kiitos ja näkemiin.

Lääkkeitä en ottanut, en ole niiden (turrutuksen) tarpeessa, vaan aikuisen ihmisen kanssa keskustelua miten edetä. Lähinnä huolestuttaa tyttäreni tilanne.

Osaatteko neuvoa mikä teille on ollut paras keino päästä näistä yli.

Nimim. epätoivoinen äiti

Vierailija
31/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olet A ? Ku tarvisin kaukoapua?

Vierailija
32/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ap:n yhteystiedot?

Vierailija
33/36 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt säännöllisesti pvt:ssä 3-4 vuoden ajan. Aivan huippujuttu. Käsittämätöntä, miten se toimii. Järki ei riitä sitä ymmärtämään, miten kehon kivut lähtevät sitä mukaa kun vanhat tunteet nousevat pintaan.

Kaikki suosittelevat arleena.fi kampissa. Olen käynyt myös. Mutta olen  myös tykännyt Minna Ahokankaasta Mellunmäessä.

Vierailija
34/36 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen artikkeli osui silmiini: http://www.introspekt.fi/artikkelit/traumojen-vaikutus-kehoon-ja-kehon-hoito-osana-terapiaa-1/.

Reikikurssin käyminen muutti myös minun elämääni tasapainoisempaan suuntaan, aloin nukkua paremmin, särkylääkkeet jäivät ja monia muita asioita. Nyt opiskelen koko kehon vyöhyketerapiaa ja uskoisin, että se on lähellä PTV:tä. 

Vierailija
35/36 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsimässä hyvää psykologista vyöhyketerapeuttia pääkaupunkiseudulta. Siis sellaista, jonka kanssa on onnistuneita hoitokokemuksia. Voitteko suositella jotain?

Itselläni on myös pari huonompaa kokemusta ei niin taitavista terapeuteista, joten en haluaisi suunnistaa umpimähkään netin perusteella.

Vierailija
36/36 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa henkisestä kuormastaan eroon ja päästä eteenpäin, on vanhat asiat käytävä läpi, hyväksyttävä ne ja vaikka anteeksiannettava, jos aihetta on. Omien asioiden jakaminen auttaa aina.

Itse aion kokeilla tunnevyöhyketerapiaa, joka on modernin vyöhyketerapian ja psykologisen vyöhyketerapian yhdistelmä. Olen aina halunnut mennä vuöhyketerapiaan ja toisaalta teraprutille. Tämä koko kropan vyöhyketerapia yhdistettynä psykologiseen puoleen kuulostaa täydelliseltä vaihtoehdolta.

En muuten kutsuisi ihmisiä, jotka on valmiita auttamaan ja kuuntelemaan vakaviakin asioita asiakkaansa elämästä puoskareiksi, kuten eräs kirjoittaja teki. Kukin on kuitenkin käynyt koulutuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi