Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun löytyisi raskaana oleva halukas nainen

Vierailija
18.06.2012 |

Niin kumpa löytyisi...:) ihan vilpittömään seksisuhteeseen joka perustuisi molemminpuoliseen luottamukseen.

Tiedän et tämä on vain haave, mut kukaan ei kiellä haaveilemasta..;)

T:

Ihan tavallinen mmiehen tallukka

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä tein.. =)

Vai oletko hedelmätön köntys?

Vierailija
2/31 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vaimon kanssa joka kerta kun hän oli raskaana niin molempien halut lisääntyivät voimakkaasti. Lisäksi meidän "yhteenkuluuvaisuuden" tunne jotenkin kasvoi. Siihen olisi ollut vieraan vaikeaa päästä väliin.

Toisaalta onhan noita raskaana olevia "tulevia" yh-äitejäkin olemassa mutta ovatko he sitten seksuaalisesti aktiivisia vai miehiin pettyneitä katkeria "pihtaajia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aika lailla noin. Tai oikeastaan pokasin yhden odottavan, joka oli eronnut. Näyttää vaan huolestuttavasti siltä, että ei pysy tunteet ulkopuolella. Itse petipuuhat sitten pelittävätkin oikein mainiosti. Onnea vaan etsintään, on sen arvoista!

- AP

Vierailija
4/31 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain viimeksi torstaina raskaana olevaa tyttöystäväni on nimittäian tällä hetkellä rv. 14+1 :)

Vierailija
5/31 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Viestin aloittaja taitaa saada seuraa. yks juttu pisti silmään "et halua loukata" miestäsi---> no joo jätetään moralisointi niille ketkä sitä tykkää harrastaa.

T: ihmettelijä

Vierailija
6/31 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamasi s-postiin ei voi lähettää viestiä..:(

T:

ihmettelijä

Vierailija
7/31 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen prosenttiin naisista jotka elävät seksitöntä aikaa, raskauden vuoksi. Mies ei halua tällä hetkellä ollenkaan. Syy: kasvava vatsa. Mä todellakin ymmärrän miehiä jotka lähtevät pettämään naista koska eivät saa pesää, seksitön elämä Ja jatkuva ruikuttaminen tuhoaa sen kaken muun hienon. valitettavaa.

Rv 30 Ja ihan komean kokoinen vatsakin. Tällähetkellä en tunne häpeää tai moraalista tuskaa, tahdon seksiä, vaikka sitten jonkun tuntemattoman kanssa.

Ei muuta kun nettiä selaamaan a seuraa etsimään!

Vierailija
8/31 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pitkä parisuhde ja toinen osapuoli ei halua jälkikasvua. itse pidän odottavia äitejä viehättävinä ja sitten naisten ja miesten jutut seksistä raskauden aikana on ollut kiinnostavaa luettavaa.

kaikkea pitää kokeilla paitsi homostelua ja itsemurhaa..:) jos joskus tilaisuus sallii kokeilla seksiä raskaana olevan kanssa ja muutenkin kemiat kohtaa niin mikä jottei--> kerranhan täällä vaan eletään.

onnea niille kaikille naisille ja miehille ketkä olette saaneet tämän hienon asian kokea jo..:)))

eiköhän tässä ollu taas tarpeeksi vuodatusta..:)

T:

Ihan tavallinen miehen tallukka

Vierailija
9/31 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytää sinkkua/varattua naista mut onnea hakuusi..:))

Vierailija
10/31 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykikseltä kannattaa kysyä

Vierailija
11/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykomamma olla liin haastava tapaus..;)

Vierailija
12/31 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina kiinnostunut raskaana olevista. Kun olin 10 vuotta sitten eronnut mies pari vuotta, tapasin pari raskaana olevaa. Toinen oli yhden yön jutun takia raskaana eikä mies ollut yhtään kiinnostunut tulevasta lapsestaan. Nainen työskenteli lastenhoitoalalla, jossa minäkin olin töissä. Olimme siis työtovereita. Hän oli kaunis nainen ja aika epävarma itsestään. Tapasin häntä muutamia kertoja hänen asunnossaan ja seksiinhän se johti. Olimme muutamia kertoja yhdynnässä ja hän sai helposti orgasmin. Olemme vieläkin ystäviä ja hän on onnellisesti naimisissa.

Toinenkin näistä odottajista oli samalta alalta kuin minä. Hänen miehensä oli lähtenyt kotoa naisen ollessa raskaana. Hänenkin kanssaan olin petipuuhissa pari kertaa ennen lapsen syntymää. Hänkin meni naimisiin. Minä puolestani olen eronnut jo toisen kerran, enkä enää halua vakituista suhdetta. Katselen edelleen mielelläni odottavia, mutta näiden kahden naisen jälkeen en ole ollut muiden kuin kahden vaimoni kanssa yhdynnässä raskaana olevan kanssa. Huokaus... m 44

Vierailija
13/31 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida tällä foorumilla olla halukkaita mammoja sinkkuja tai varattuja. minne lie kadonneet sitten...

nim. mies vaan

Vierailija
14/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen prosenttiin naisista jotka elävät seksitöntä aikaa, raskauden vuoksi. Mies ei halua tällä hetkellä ollenkaan. Syy: kasvava vatsa. Mä todellakin ymmärrän miehiä jotka lähtevät pettämään naista koska eivät saa pesää, seksitön elämä Ja jatkuva ruikuttaminen tuhoaa sen kaken muun hienon. valitettavaa.

Rv 30 Ja ihan komean kokoinen vatsakin. Tällähetkellä en tunne häpeää tai moraalista tuskaa, tahdon seksiä, vaikka sitten jonkun tuntemattoman kanssa.

Ei muuta kun nettiä selaamaan a seuraa etsimään!

Meillä loppui seksi totaalisesti siihen kun vaimo tuli raskaaksi, matkan verran yli 50 kuukautta sitten. Luulin tähän asti että se kuului raskausaikana ja synnytyksen jälkeenkin jotenkin asiaan. Mutta ei se miksikään siitä enää muutu.

Vierailija
15/31 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon pienen lapsen yh-äiti ja olin jo odotusaikana yksin. Kovasti olisin raskausaikaan halunnut seksiä, mutta eipä ollut kumppania tuota ihmeellistä aikaa jakamassa ja pelkästään seksin takia en halunnut uutta miestä etsiä. Säälin kyllä vähän niitä miehiä, joiden muijat ei raskausaikana anna, ei se ole mikään este hyvälle seksille... Ne ehkä unohtaa silloin olevansa paitsi äitejä myös NAISIA. :D

Vierailija
16/31 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi yksi raskaana oleva sinkku vailla huvittelu seuraa ;p asun itä-uusimaalla ja mallin töitäkin tehnyt. olen luotettava enkä etsi mitään sen vakavempaa :) läheisyyttä ja hyvää seksiä, se riittää :) 

Vierailija
17/31 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 22:58"]täällä olisi yksi raskaana oleva sinkku vailla huvittelu seuraa ;p asun itä-uusimaalla ja mallin töitäkin tehnyt. olen luotettava enkä etsi mitään sen vakavempaa :) läheisyyttä ja hyvää seksiä, se riittää :) [/quote]

Hei, laittaisitko meiliä mulle, niin ehkä kohdataan. Olen mukava, luotettava ja sporttinen Mies pk-seudulta. mukava_m@hotmail.fi

Vierailija
18/31 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko palstalla oululaisia tulevia äippöjä? täytyy sanoa että mitään upeampaa ei olekaan kuin nainen raskaana - lapsia on siunaantunut edellisessä suhteessa joten tiedän mistä puhun ;) jos kiinnostaa pitää vähän yhteistä kivaa luottamuksella, niin jaippe at yahoo piste com, terv. m30.

Vierailija
19/31 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan kaikki raskaanaolevat haluavat altistua mitä moninaisimmille sukupuolitaudeille epämääräisten panokavereiden kautta. On se vaan komeaa hakea neuvolalääkäriltä ab-kuuri että saadaan klamydia nujerrettua.

Tiedän tapauksen, jossa niinkin harmittomalta kuulostava asia kuin virtsatietulehdus käynnisti odottavassa äidissä tapahtumaketjun, jonka seurauksena lapsi syntyi aivan liian aikaisin ja lopulta menehtyi.

Vierailija
20/31 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi aikuinen nainen joka haluaisi hyväillä raskauden kaunistamaa kehoasi ja maistaa turvonneita nännejäsi.

T. pp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän