Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kävelette? Jos tullaan vaikka kaupasta kotiin tms.

Vierailija
18.06.2012 |

Harppooko mies edellä ja sinä perässä? Minusta on niin moukkamaista, että mies kävelisi edellä. Äskenkin naapurin viimeisillään raskaana oleva nainen käveli miehensä perässä kotiin. Mun mies sentään aina turvaa selustan ja kävelee takana oli tilanne mikä tahansa! Ellemme sitten kävele rinnakkain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieheni kävelee aina takanani. Tykkäsin että kävelisi vieressä että voitaisiin jutellakin mutta ei, se kulkee omissa ajatuksissaan metrin pari perässä.

Vierailija
2/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisella ei periaatteessa ole koskaan kiire minnekään ja näyttää rumalta hiihtää hirveää kyytiä, pitkin askelin. Kävellään siis yleensä kaikessa rauhassa ja mies osaa askeltaa vierellä.

Ja kauppakasseja en kanna muuten koskaan, jos mies on mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harppooko mies edellä ja sinä perässä? Minusta on niin moukkamaista, että mies kävelisi edellä. Äskenkin naapurin viimeisillään raskaana oleva nainen käveli miehensä perässä kotiin. Mun mies sentään aina turvaa selustan ja kävelee takana oli tilanne mikä tahansa! Ellemme sitten kävele rinnakkain.

Turvaa selustasi..?? Missä te oikein asutte, New Yorkin Bronxissa vai? Itse asun Hki:n ydinkeskustassa, enkä todellakaan tarvitse ketään turvaamaan selustaani. Enkä tarvinnut myöskään sinkkuvuosinani Lontoossa ja Losissa.

Vierailija
4/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kulkea omia reittejäni ja poimia tavaroita sieltä täältä hukkaamatta miestä näköpiiristä. Jos hän taas jää jälkeen, hukkaantuu ties minne haahuilemaan.

Kävellessä kuljemme vierekkäin kunnes tulee vastaantulijoita. Mies siirtyy silloin edelle. Työnnämme molemmat rattaita.

Vierailija
5/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa selustasi..?? Missä te oikein asutte, New Yorkin Bronxissa vai? Itse asun Hki:n ydinkeskustassa, enkä todellakaan tarvitse ketään turvaamaan selustaani. Enkä tarvinnut myöskään

sinkkuvuosinani Lontoossa ja Losissa.

se sille, missä asumme! Käytöstavat puuttuvat mieheltä joka jättää naisensa kävelemään perässä!

ap

Vierailija
6/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa raskaana ja vauhtini on suorastaan hiljentynyt...Mua ÄRSYTTÄÄ se että lenkillä,kaupassa missä hyvänsä ukko harppoo edellä...

Vierailija
7/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osataan kävellä.En osaa edes kuvitella että toinen kävelisi muutaman metrin toista edellä,naurettava ajatuskin :D

Vierailija
8/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni aina kommentoi perääni samalla kun kävelen. Varsinkin portaissa aina menen perässä ettei takamukseni herätä keskustelua.

Vierailija
9/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvaa selustasi..?? Missä te oikein asutte, New Yorkin Bronxissa vai? Itse asun Hki:n ydinkeskustassa, enkä todellakaan tarvitse ketään turvaamaan selustaani. Enkä tarvinnut myöskään

se sille, missä asumme! Käytöstavat puuttuvat mieheltä joka jättää naisensa kävelemään perässä!

ap

No sorry jos loukkasin..Itseäni lähinnä huvittaa tämmöinen "selustan turvaaminen, ei tullut mieleenkään että joku suomalainen ajattelee asioista tällä tavalla. Mutta hienoa, että sinulla on tämä asia, mikä tuntuu olevan sinulle erittäin tärkeä, kondiksessa!

Vierailija
10/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on varmaan moukka, jonkun mittapuulla. Mä kyllä raskaana ollessa sanoin hälle parikin kertaa että odottaisi minua, kun en pysynyt mukana.....oli vissiin vaikea tajuta ettei viimeisillään raskaana oleva pysty kiiruhtamaan. Kyllähän hän odotti, ja tietysti kantoi kaikki painavat jutut ja nosteli esikoista aina kun oli kotona.

Mutta ei se minulle ole ongelma nyt kun olen raskausmasusta päässyt....en mä mieti miten me kävellään,mjoskus olen itse edelleä, joskus mieheni. Osaan myös pyytää odottamaan jos on tarve.

Vierailija
11/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaa mies auton kuistin viereen ja minä menen edeltä sisälle, hän tulee perässä, koska joutuu kiertämään auton. Meillä ei ole tapana kävellä yhdessä.

Vierailija
12/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Miehen ole tarkoitus kävellä naisten perässä vain portaissa? Jos portaat ovat jyrkät, mies kapuaa edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi