tarkoitus oli vaan hetken rahapulassa myydä itseäni mutten enää osaa lopettaa :(
Tienaan n 8 tonnia kuussa vaikka valikoin asiakkaani hyvinkin tarkkaan. Olen jo niin tottunut tähän "leveään" elämään etten tiedä miten osaisin enää opiskelija-yh:na pihistellä. Lapset alle kouluiän molemmat ja säännöllisesti isällään, "duunit" hoidan aina silloin..silti yhä enenevässä määrin pelkään et paljastun jossain vaiheessa ja lapseni saa myöhemmin kärsiä :( Neuvoja?
Kommentit (28)
Jos kerran pystyt asiakkaasi valitsemaan ja saat hyvin rahaa. Mahdollisimman monta vakiasiakkasta on todella hyvä juttu. Turvallisempaakin varmasti.
Pidä huoli itsestäsi ja varo, ettet törmää mihinkään hulluihin asiakkaisiin.
Ja nyt ala HETI säästämään sitä rahaa. Todellakaan verottaja ei ole kiinnostunut tavallisten ihmisten rahoista. Lapsille tilit ja sinne laittelet ihan reilulla kädellä ja joku sijoitussäästötili itsellesi myös. Joku semmoinen mistä et edes itse pääse nostelemaan heti pois.
Tuossa ei ole mitään hävettävää, eikä sinun tarvitse ajatella "arvosi" jotenkin laskevan tuosta. Aikansa kutakin ja voithan jollekin kovin utelevallle tutullesi sanoa pamauttaa että myyn persettä, siitä hyvät tulot. Ei takuulla kukaan usko kun suoraan sanot.
Miettikää tuota summaa. Ei voi pitää paikkaansa. Kerro ap nyt ihmeessä hinnastosi ja asiakkaittesi määrä.
Neuvona sanoisin, että muista säästää itsellesi eläkettä - sitä kun ei taida noista hommistasi muuten karttua.
kuin tämä aloitus onkin, niin selvä prpvphan tämä!
siis PROVO. Hapankorppu toisessa kädessä tulee painovirheitä...
Suomalaiset eliittiprostituoidut ovat harvinaisia, ja miehet ovat niistä valmiita maksamaan. Vielä jos suostuu suu- ja anaaliseksiin, niin vot. Voi hinnoitella ihan mitä vain, mies maksaa. Ap kuulostaa sellaiselta, että pitää itsestään huolta (hoitoja, hiuspidennykset, kynnet, ripset...), joten varmasti riittää kysyntää.
60 suihinotto. Niitä pitäisi olla aika paljon,Ett tonneja tienaa. Itse tienaan ns leivänjatketta eli ihan ruokaan,tupakkaan kuluu nuo pikku rahat. 3-5 suikkaria kuukaudessa. Ja huom joskus meinaa oksettaa,kun imen . Vaan onneksi se ei kauaa kestä,kun mies laukee.
täydestä menee...