Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuispuolen lähihoitajaopiskelijat!!

Vierailija
18.06.2012 |

Hain kouluun keväällä(ja tänään selvisi, että minut hyväksyttiin) ja selvittelin mahdollisuuksiani aloittaa kys.opinnot nykyisen työni ohella (kaupan ala 37,5h/vko)..keskustelun lopputulos oli se että se olisi mahdollista,joskin raskas 2-vuotinen urakka.Nyt haluaisin tietää aikuispuolen opiskelijoilta,että millaista opiskelu oli käytännössä(harjoittelut sun muut mietin sitten myöhemmin)mutta se muu opiskelu, monimuoto-opiskelua?Mitä tarkoittaa käytännössä..Kiitos jo etukäteen vastanneille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksivuotinen koulu on päiväkoulu. Koulupäivät n.8.30-15.45.Varsinkin ensimmäinen vuosi oli tosi raskas KTO; HOH ja KUNT. Valmistun nyt joulukuussa. Tiedän, että on olemassa myös iltalinjoja. Sinulle tulee kyllä raskas urakka työsi ohella. Itse olen opintovapaalla "vanhasta työstäni".

Vierailija
2/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso koulutusrahaston sivuilta saatko sieltä tukea.

Minä valmistun AMK:sta ensi talvena ja olen ollut töissä koko ajan. Ei se käy liian raskaaksi (raskaaksi kyllä), mutta olisin varmasti saanut enemmän irti opinnoista jos olisin ottanut opintovapaata reilummin. Palkalliset harjoittelut tekevät sen, että pitää ajatella enemmän työnantajan tarpeita kuin omia tarpeitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kaikki varmasti hyvin sumplittua työn ohessa, ei varmasti helppoa kuitenkaan ole.

Mutta työssäoppimiset on minun mielestä pakollisia, ja kestävät aina 8 viikkoa per lukukausi. Saatko niiltä ajoilta vähennettyä palkkatyötä? Jopa niin että et ole palkkatyössä ollenkaan?

Vierailija
4/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 8 vkoa ei kuulosta pahalta, mutta totuus voi olla toinen, lukukaudella tarkoitat kai syyslukukaudella sen 8 vkoa ja kevätlukukaudella toiset 8vkoa,vai 8vkoa vuodessa yhteensä vaan? saan ehkä suorittaa tutkinnon 3 vuodessa jos tarve, ei olisi niin niskalimassa raatamista..

Saat kaikki varmasti hyvin sumplittua työn ohessa, ei varmasti helppoa kuitenkaan ole. Mutta työssäoppimiset on minun mielestä pakollisia, ja kestävät aina 8 viikkoa per lukukausi. Saatko niiltä ajoilta vähennettyä palkkatyötä? Jopa niin että et ole palkkatyössä ollenkaan?

Vierailija
5/5 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ kotitehtävät ja tenttiin luvut, joten raskasta työn ohella. Iltaopiskelu ajoittuu 16.45 -20.00 välille + harjoittelut koko päiväisiä. Onnistuisi varman jos ei perhettä, mutta perheesslisenä ei paljon lapsia näkisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän