Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kanelitanko

Vierailija
05.05.2012 |

löysin teinin huoneesta pussillisen kanelitankoja.

Oli kuulemma ostanut kun halus. Ilman mitään sen kummempaa tarkotusta. Ei oikein mennyt läpi.

Mihin teini voisi tarvita kanelitankoja? onko kenelläkään mitään käsitystä? Onko jonkun toisenkin teinillä kanelitankoja?

Kommentit (4)

Vierailija
2/4 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan kaveripiirissä alkanut kokkaamisvillitys? Tai olisiko lukenut jotain sisustusvinkkejä tyyliin "kanelitangot luovat eksoottisen tuoksun huoneeseesi..." ?

Jos pelkäät huumejuttuja, en ole ikinä kuullut kanelia käytettävän mihinkään sellaiseen. Tupakka, yrtit, lusikat, ruiskut, minigrippussit, foliot yms. olisivat huolestuttavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap halusi neuvoa tämän meillekin. Tulisko hyvä provo?

Vierailija
4/4 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Googletin muskottipähkinän kuvaa ja liian tutulta näytti.

Ihmettelinkin mihin kanelin haju oli kadonnut. Aattelin sen laimenneen.

Ei todellakaan ole provo. Olen huolissani 14v tyttärestäni jota murkuttaa kovasti.

Itse ole ulkona kuin lumiukko, mutta joku sai epäilemään tytön selitystä vapputorilta ostetusta kanelista. En olisi aina järkevänä pitämäni tytön edes ajattelevan mitään tuollaista. Tiedän kyllä, että koulussa on ollut huumeita. Toivon, että tyttö ei ole niitä polttelu tark ostanu vaan ihan muuten. Mä en nyt vaan enää jaksaisi. Ollut kaikkea muutakin vakavaa ja oon ihan lopussa ja rikki itse. Mitä mun kannattaisi tytössä seurata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi