Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI ihmiset eivät vastaa tekstiviesteihin eikä sähköposteihin?

Vierailija
18.06.2012 |

Erittäin epäkohteliasta minusta =(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos eivät heti viestin huomattuaan ehdi vastata.

Vierailija
2/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viesti tulee silloin, kun olen ulkona, niin hätäisesti näen sen lukea, mutta en pysty ilman laseja näpyttelemään vastausta. Ja sisällä en sitten muista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon siis menee joitain sekunteja, ehtii myös naputella jotain vastaukseksi vaikka sitten "paha paikka, palaan illalla asiaan" tms ettei toinen odottele epätietoisuudessa vittuuntuneena... tähänkin menee vain sekunteja.

nimim soittaako pitää!!!

Vierailija
4/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on tärkeää asiaa.

En minä ainakaan päivystä kännykkä kädessä jatkuvasti, sähköpostit saatan lukea kerran viikossa. Mulla on muutakin tekemistä.

Ei ennnenkään ollut pakko olla tavoitettavissa koko ajan ja postit vei aikansa tulla ja mennä. Jos sulla on kiire tai kiirellistä asiaa oikeasti, soita tai mene tapaamaan.

Vierailija
5/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toisen pitäisi ottaa yhteyttä?

Itse välttelen turhia viestejä, ne maksaa.

johon siis menee joitain sekunteja, ehtii myös naputella jotain vastaukseksi vaikka sitten "paha paikka, palaan illalla asiaan" tms ettei toinen odottele epätietoisuudessa vittuuntuneena... tähänkin menee vain sekunteja.

nimim soittaako pitää!!!

Vierailija
6/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on tärkeää asiaa. En minä ainakaan päivystä kännykkä kädessä jatkuvasti, sähköpostit saatan lukea kerran viikossa. Mulla on muutakin tekemistä. Ei ennnenkään ollut pakko olla tavoitettavissa koko ajan ja postit vei aikansa tulla ja mennä. Jos sulla on kiire tai kiirellistä asiaa oikeasti, soita tai mene tapaamaan.

Minusta on vaan hyvin epäkohteliasta jos ei viikkoon ota mitään yhteyttä, sähköpostista ja kahdesta tekstiviestistä huolimatta.

Vierailija
7/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi toisen pitäisi ottaa yhteyttä? Itse välttelen turhia viestejä, ne maksaa.

johon siis menee joitain sekunteja, ehtii myös naputella jotain vastaukseksi vaikka sitten "paha paikka, palaan illalla asiaan" tms ettei toinen odottele epätietoisuudessa vittuuntuneena... tähänkin menee vain sekunteja. nimim soittaako pitää!!!

oletan kyllä että viikon sisällä jossain välissä ehtii vastata.

Vierailija
8/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen viestiin sitten pakko vastata sillä samalla sekunnilla?

Jos on jotain kiireellistä asiaa, niin soita. Minä en jaksa näpytellä viestä kännykällä, joten sekin on yksi syy miksi vastaukset kestää. Tai jos tosiaan on sellainen tilanne, että heti ei pääse vastaamaan ja asia ei ole kuoleman tärkeä, niin vastaan kun siihen tulee sopiva hetki.

Sehän on juuri sähköpostien ja tekstareiden hyvä puoli, että niihin voi vastata kun kerkiää ja jaksaa...

Vierailija
9/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen viestiin sitten pakko vastata sillä samalla sekunnilla? Jos on jotain kiireellistä asiaa, niin soita. Minä en jaksa näpytellä viestä kännykällä, joten sekin on yksi syy miksi vastaukset kestää. Tai jos tosiaan on sellainen tilanne, että heti ei pääse vastaamaan ja asia ei ole kuoleman tärkeä, niin vastaan kun siihen tulee sopiva hetki. Sehän on juuri sähköpostien ja tekstareiden hyvä puoli, että niihin voi vastata kun kerkiää ja jaksaa...

Vierailija
10/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaanottajan pitäis olla tikkana vastaamassa?

Outo logiikka.

Itse soitan tärkeät asiat ja vähemmän tärkeät joutaa lähettää sähköisesti.

Vierailija
11/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on asiaa mutta toisen pitäisi maksaa siitä, että sinä saat vastauksen?

Siis jos kännykkäviestistä kyse.

johon siis menee joitain sekunteja, ehtii myös naputella jotain vastaukseksi vaikka sitten "paha paikka, palaan illalla asiaan" tms ettei toinen odottele epätietoisuudessa vittuuntuneena... tähänkin menee vain sekunteja. nimim soittaako pitää!!!

Vierailija
12/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaanottajan pitäis olla tikkana vastaamassa? Outo logiikka. Itse soitan tärkeät asiat ja vähemmän tärkeät joutaa lähettää sähköisesti.

mutta kyllä nyt viikon sisällä pitäisi ehtiä vastaamaan. En soita, koska ei ole kiireellinen asia ja sellainen jonka kanssa pitää olla almanakka vieressä. Siksi viestinä.

Vierailija
13/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on asiaa mutta toisen pitäisi maksaa siitä, että sinä saat vastauksen? Siis jos kännykkäviestistä kyse.

ole niin iso rahallinen panostus, että ei voisi sellaistakin kerran vuodessa lähettää

Vierailija
14/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten niitä vietin saajia ei kiinnosta teidän lähettämtä viestit. Jos joku lähettelee jotain höpölöpöä, niin kyllä sitä saattaa jäädä vastaus lähettämättä.

Tai kuten täälläkin on jo todettu, viestin saaja ajattelee lähettävänsä viestin myöhemmin mutta unohtaa...

Vierailija
15/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten niitä vietin saajia ei kiinnosta teidän lähettämtä viestit. Jos joku lähettelee jotain höpölöpöä, niin kyllä sitä saattaa jäädä vastaus lähettämättä. Tai kuten täälläkin on jo todettu, viestin saaja ajattelee lähettävänsä viestin myöhemmin mutta unohtaa...

Vierailija
16/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilyajankohdan sopiminen on kyseessä, ap

Tollaisesta viestittelyyn voi menneä useampi viesti kun sumplitaan sopivaa ajankohtaa. Joten luuri käteen ja soitat sille toiselle.

Vierailija
17/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilyajankohdan sopiminen on kyseessä, ap

Tollaisesta viestittelyyn voi menneä useampi viesti kun sumplitaan sopivaa ajankohtaa. Joten luuri käteen ja soitat sille toiselle.

niin tyhmää kun ei voi mitään koskaan vastata.

Vierailija
18/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata pitäisi (viikon sisällä!), sähköpostiviestit ei maksa.

Ihme käytöstä.

Vierailija
19/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei vaan jaksa näpytellä tekstareita. Itsekin olen monet kerrat aloittanut viestin kirjoittaminen ja sitten puolessa välissä luovuttanut ja soittanut toiselle.

Ja varsinkin jonkun tapaamisen sopiminen on yhtä tuskaa viestien välityksellä jos molemmilla on paljon pakollisia menoja tms.

Mikä siinä soittamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
20/32 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tekstarit ja sähköpostit, vaikken niihin aina muistakaan vastata.