Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kolmårdenin eläintarha pitää sulkea
18.06.2012 |
Aivan järjetöntä että pitävät vankeudessa lähes kaikkea kiraffeista norsuihin ja villieläimiin. Nuo kärsii ihan yhtä paljon kuin tarhaketut häkeissään.
Siitähän tuo susien hyökkäyskin oli reaktio että eläimet kärsivät siellä.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulle ihan tuntematon laji.