Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitäisikö erota vai katsella ympärilleen vain?

Vierailija
18.06.2012 |

Olen huonossa suhteessa. Seksiä ei ole ja miestä ei tee mieli. Mies ihan renttu melkein ja ei huolehdi itsestään. Ei jaksa vaan tätä draamaakaan aina. Meillä 2 lasta ja olen yli 30v. Olen aikaisemminkin kysynyt neuvoa täältä. Meillä on yhteinen talolaina. Pitäisikö vaan erota ja olla yksin (se ei houkuttele) vai pitäisikö ruveta katselemaan ympärilleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä talolainaa kylläkin.. olen miettinyt pääni puhki, ja tulin siihen tulokseen, että minä alan katsella ympärilleni. saman katon alla pystytään kyllä asumaan, ei riidellä normaalia enempää kuitenkaan.

Vierailija
2/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapset eikä varsinkaan talolaina ole riittävä syy pysyä yhdessä. Mitä järkeä pettää, kun vois oikeesti hoitaa asiat järjestykseen ja sit alottaa uuden elämän? Ei eron kuulukaan helpolta tuntua eroamisvaiheessa, mut lopussa kiitos seisoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman sitä talolainaa kylläkin.. olen miettinyt pääni puhki, ja tulin siihen tulokseen, että minä alan katsella ympärilleni. saman katon alla pystytään kyllä asumaan, ei riidellä normaalia enempää kuitenkaan.

Menetän kohta järkeni. Missä katselet näitä "toisia miehiä" Itse en netistä haluisi, kun nykyinen sieltä. Baareissa en käy kuin harvoin ja töissä ei ole miehiä.

ap

Vierailija
4/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi samanlainen ilmoittautuu... mies tosin ei tajua vieläkään että eletään huonossa parisuhteessa.

Mä olen katsellut ympärilleni ja saanut siipeniikin. En ole tosin pettanyt miestäni, ainakaan vielä. Toisaaltaan en uskalla ja toisaaltaan halua, koska silloin tiedän, että parisuhteemme päättyisi ilman että sitä tarvitsee itse alkaa lopettamaan.

Siis mieheni jättäisi minut. Mulla ei jotenkin ole munaa lähteä suhteesta tällä hetkellä kun kaikki ulos päin lostavasti, enkä haluaisi lapsellekaan mitään pahaa...

Kyllähän sitä silmät saa pitää auki jos tilanne tuollainen on... se sitten mitä tekee on eri asia.

Vierailija
5/8 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saanut siipeeni kerran pahasti. Olisi kiva löytääkin joku mukava joka ei ajattele vain alapäällään ja tykkäisi oikeasti. Saisi voimaa arkeen ja ehkä eroonkin.

Tarvisi tiedon että kelpaa vielä sellaisena kuin on..

ap

Vierailija
6/8 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

nostan vanhan ketjun ylös jos jollain on mielipidettä tähän.

Vierailija
7/8 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan vielä, eli olen ap. 

Olen vieläkin samassa tilanteessa. Ongelma on se ettei missään tapaa potentiaalisia miehiä. Olen aina kotona lasten kanssa ja mies on töissä. En vain ole tyytyväinen ehkä tilanteeseen. Meillä on erilaisia haaveita. mm. itse haluisin vielä lapsia ja mies ei. Mies haaveilee jostain mökistä mutta itse en ole mökki ihminen vaan enempi haluisin matkustella. Töissä meillä ei ole kuin pari miestä ja he on varattuja ja paljon vanhempia. Olen myös auttamattoman ujo, joten muut naiset jyrää puheliaina minut aina. En missään tapaa miehiä tai ketään. Olen todella yksinäinen välillä kun seurana on vain lapset ja mies on tietokoneellaan. =(

ap

Vierailija
8/8 |
10.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä nainen. Tuuollainen katseleminen ei ole reilua kenellekään. Ota vastuu omasta onnestasi, äläkä odota mitää prinssi rohkeaa "pelastamaan" sinua huonosta suhteesta