Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olit tasan 20 vuotta sitten?

Vierailija
17.06.2012 |

Mikä elämäntilanne?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen opiskeluvuosi takana, seurustelun ja asuin vielä lukioaikaisen luuseripoikaystävän kanssa... Taidettiin olla jossain pohjoisessa juhannuksena.

Vierailija
2/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meininki :)

ilolla ja kaiholla muistelen opiskeluvuosia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaikki kesät maailmalla. Kahden opettajan perhe, joten oli 10 viikon kesälomat. Niistä 2 viikkoa mökillä, 8 viikkoa ulkomailla.

Vierailija
4/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vat.sa oli avattu toukokuun alussa, endometrioosia poistettu. Oli niin kovin toiveikas olo

Vierailija
5/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikella 13-vuotiaan innolla elämäni ensimmäistä rälläyskesää :) Öitä valvottiin usein aamuun asti ja nautittiin lomasta ja vapaudesta.

Vierailija
6/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 vuotias. Näihin aikoihin olin kaupungilla puistotyöntekijänä. Satoi vettä koko 2 viikkoa ja oli kylmää kaivella puskia.

Vierailija
7/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tannut sinä kesänä olla edes kesälomia.

Vierailija
8/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tullut jätetyksi vuoden kestäneen suhteen jälkeen. Poika oli ensirakkauteni.

Äitini, joka oli suhtautunut seurusteluun ja poikaan avoimen vihamielisesti (ilman syytä, sillä poika oli hyväkäytöksinen luokan priimus ja olimme molemmat vastuullisia nuoria, emmekä mm. harrastaneet seksiä), piehtaroi syyllisyydentuskissaan arvellen, että oli mahdollisesti käytöksellään aiheuttanut eromme. Itse olin surusta hajalla ja koin vaikeaksi sen, että vielä äidille olisi ilmeisesti pitänyt ruveta lohduttajaksi.

Vierailija
9/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen luultavasti ollu äidin ja isän kanssa. Isä oli työttömänä ja hoiti minua kotona, kun taas äiti kävi töissä tuohon aikaan. Kesäpäivinä oltiin isän kanssa yleensä järvellä veneilemässä (isä on intohimoinen kalamies). En nyt itse kyllä tuota kolmevuotiskesääni muista mutta eiköhän se aika samoin ole mennyt, kuin useat kesät siitä eteenpäinkin. :)

Vierailija
10/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksylla sitten aloitin Hesassa toimistossa ja samalla erosin avokista. Hauska aika oli alkamassa!!

Vierailija
11/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä puistotyöntekijänä kesän ajan.

Vierailija
12/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias ja vietin kesälomastani 8 viikkoa Englannissa tuttavaperheen luona Cornwallissa. Ihana kesä. Soitin kolikkopuhelimesta collect calleja kotiin, ostelin kaiken maailman muotikuteita, joita suomessa oltu nähtykään ja laihduin niin että olin kuin tikku kun koulu alkoi syksyllä.

Vierailija
13/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin olla just nyt kiertelemässä Euroooppaa parhaimman ystäväni kanssa, pääsykokeet oli juuri takana. Nykyään sama ystävä on mun nuorimman lapsen kummitäti.

Vierailija
14/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuona kesänä isosiskopuoleni asui meillä. Hän kävi Provinssirockissa ja muistan että hänellä oli sellainen Provinssirock t-paita. Hän tapasi myös samana kesänä miehensä. Kierrätys ja kirpputorit olivat juuri tuolloin "in" ja haettiin paikallisesta kierrätyskeskuksesta siskon kanssa vaatteita. Tuo kesä oli kiva kun nukuttiin siskon kanssa ulkorakennuksessamme. Olin itse vasta 11-vuotias tuolloin.

Vierailija
15/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen vuoden lopulla oli julkiselta puolelta julistettu, että emme koskaan voi saada lasta. Hakeuduimme yksityiselle, ja jo helmikuussa saatiin toistakymmentä munasolua.

Samaan aikaan kävimme adoptioprosessia läpi, toiveena oli lapsi Kiinasta.

Vierailija
16/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis lähdössä elokuussa ja kesä kului valmisteluita ja kesätöitä tehdessä.

Vierailija
17/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei edes kunnolla tunnettu.

Vierailija
18/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sama mies ja koti Monacossa.

Vierailija
19/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. olin kohdussa... :DDD n. 12rv

Vierailija
20/32 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vielä kotona. Muistaakseni tuona vuonna oli tosi vaikea saada kesätöitä, mutta pääsin kuitenkin vanhaan kesätyöpaikkaan. Paljon käytiin iltaisin ulkona kavereiden kanssa, mutta sinkku olin.