Olen 28 ja ero tulossa. Miten todennäköisesti jään lapsettomaksi?
Aloitin suhteen 20-vuotiaana ja nyt kahdeksan vuoden jälkeen se päättyykin eroon. Meillä oli suunnitelmana hankkia lapsi parin vuoden päästä.
Mietin, että miten todennäköisesti jään tämän kahdeksan vuoden erehdyksen takia loppuiäkseni lapsettomaksi. Jos ensin kestää vaikka vuodenkin tavata joku siedettävä, ja siitä mielellään vähintään pari vuotta seurustelua ennenkö edes voisi ajatella lasta, mielellään paljon enemmänkin - mullahan loppuu aika kesken =(
Onko saman kokeneita? Miten kävi? Kannattaako alkaa katsella yh-isiä ja alkaa suosiolla vaan äitipuoleksi, vai onko yh-isät jotenkin viallisia? Kaipaan tsemppiä, mua masentaa ajatus, että heitin parhaan lapsentekoiän hukkaan mieheen joka lopuksi jättää. Olis mun mielestä kohtuuton rangaistus vielä päälle jäädä lapsettomaksi.
Kommentit (22)
Ero voi avata uusia mahdollisuuksia.
suurinpiirtein ohi kohdaltani :)
Sitten pian tapasin tulevan aviomieheni ja olin 31v kun saimme lapsen. Nyt ollaan oltu yhdessä 11 vuotta, että kyllä sinäkin ehdit.
Ymmärrän pelkosi mutta älä laske vuosia turhaan, elämä kun ei mene niinkuin suunnittelet esim. tapaat jonkun 28v, seurustelua pitää kestää 2vuotta sitten lapsen tekoon jne.
Se voi olla että pamahdat ensimmäisestä yhdenillanjututsta raskaaksi, mitä jos huomenna tapaat unelmien miehen ja häät on ensi kesänä? Jos jos ja jos... kukaan ei tiedä millä aikataululla asiat etenee, älä huoli, aikaa sulla on vaikka ja kuinka.
Siinä 40 jälkeen ei yli 10 vuoden jälkeen ehkä olisin huolissani jos silloinkaan.