Paljon maksoit viimeeksi hiusten leikkuusta+värjäyksestä?
Kommentit (51)
Moniväri (sis. myös raidat), leikkaus ja muotoilu pitkiin hiuksiin Tampereella.
Opiskelija-alennuksella 96e. Huh huh, sanon minä. :(
Helsingissä. Ja pidän sitä edullisena hintana.
Vain sen verran mitä väriainepurkki maksoi kaupassa....
45 e.
Käyn oppilaitoksessa kampaajalla.
melkein 170€.
Pesu, hiusten latvojen tasaus, väri ja kuivaus (muotoilu).
Ja todellakaan ei leikattu kuin latvat ympäri pään. Aikaa meni varmaan kaksi minuuttia.
Väri oli päässä 45 minuuttia. En tiedä oliko oikea aika, mutta kampaaja (omistaja) haki lounasta ja söi.
Menin kassalla melkein shokkiin. Maksoin ja juuri ja juuri osasin ulos.
Kampaamo sijaitsee Iso Roobertinkadulla. Nimi M.... Kaikki tehtiin ammattitaidolla, mutta hinta oli kamala.
En mene sinne enää koskaan!
Koko värjäys ja leikkaus, puolipitkät hiukset
Ihan törkee hinta ja joudun käymään 9 viikon välein. Pepellä käyn ja osaisinpa värjätä itse pelkän juuren.
Puolipitkä tukka, moniväri ja leikkaus, kampaamo Helsingin Punavuoressa.
Moniväri, leikkaus, hiukset olkapäille.
Helsingissä.
Tasoitus ja yhden värin raidat pitkään tukkaan 70 euroa.
puolipitkät hiukset, väri ja leikkaus. Turun keskustan kampaamo. Mulla on ollut sama kampaaja lähes kymmenen vuotta, käyn hänellä jatkossakin vaikka mitä maksaisi!
Eli reilu 2kymppinen kun aloitin hänen asiakkaanaan.
Vantaalla.
-16-
Ostin 1,5 v sitten Saksasta ison kasan hiusvärejä ja olen niitä aina välillä käyttänyt. Musta tuntuu että ton, minkä viimeksi käytin siinä oli 2 e hintalappu kiinni. On aika ns suht normihinta Saksassa, kallein oli 4 euroa.
Otsatukka piti pätkästä ja sen tein itse.
Kävin talvella leikkaamassa vähän latvoja, uskon että seuraavan kerran menen ammattilaiselle vuoden päästä.
juurikasvun värjäys eri värillä, muiden hiusten raidoitus, leikkaus ja kiharrus (ei varsinainen kampaus, mutta kävin häissä siinä lookissa): 90 e. Minulla on puolipitkät hiukset. Ja maailman paras kampaaja. Nuori, innovatiivinen nainen, joka jatko-opiskelee kampaamolinjan opettajaksi.