huonot kaupat huuto.netistä
Onko jollekkin käynyt vastaavaa? Ostimme sängyn huuto.netistä ja kun aloimme kasata sänkyä huomasin, että ruuveista puuttuu lähemmäksi puolet.. Laitoin meiliä myyjälle ja pyysin puuttuvia ruuveja, toistaiseksi ei ole vastannut. Ilmoituksessa ei mainuttu mitään puuttuvista ruuveista ja kunto luokiteltiin hyväksi. Myöskään noutaessa sänkyä myyjä ei sanonut mitään puuttuvista ruuveista. Voiko kaupan purkaa?
Oon aika uus näissä huuto.net ostoissa ja ekaa kertaa sattu huonot kaupat..
Kommentit (6)
voi saatana itelles. Jos Olisin tiennyt, että ruuveja puuttuu puolet en olis edes ostanut koko sänkyä.
Ymmärtäisin jos kyse olisi sängyn jalan puttumisesta. Joku saatanan ruuvi. Niitä saa kaikkialta eikä ne maksa paljoa. Ei kannata nipottaa pikkujutuista.
pikku juttuhan tuo on...sitten kun ostat paidan josta puuttuu luvatut hihat etkä halua näyttää seminatsilta kesäterassilla palaa sitten asiaan.
t. ei ap
, mutta ei tuo ole suuri ongelma. Ostat itse niitä ruuveja, tosiaan olis eri asia jos esim. sen sängyn jalka puuttuisi. Osta ruuvit, kokoa sänky ja laita palautteeseen se, että ei ollut kaikkia ruuveja. Itse asioin huutonetissä vain luotettavien kaa, ja itselläni palaute on 100 % positiivinen.
Jos myyjä on haluton purkamaan, niin edessä on raskas oikeusprosessi jossa todistustaakka on sinulla. Eli hankala on ilman vapaaehtoisuutta purkaa. Kun mikään kuluttajansuojalaki ei anna mitään turvaa sinulle nyt.
se on lähettävä ostamaan niitä ruuveja. Ärsyttää vaan, kun mitään mainintaa ei asiasta ollut.
Ymmärtäisin jos kyse olisi sängyn jalan puttumisesta. Joku saatanan ruuvi. Niitä saa kaikkialta eikä ne maksa paljoa. Ei kannata nipottaa pikkujutuista.