Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saas nähdä olenko enneunien näkijä. ;))

Vierailija
17.06.2012 |

En oikeastaan usko edes tuollaiseen, joskus olen tosin esim. nähnyt unta missä hukkuneet avaimet ovat tms., mutta se lienee vain faktan sirpaeista koottua intuitiivista päättelyä.

Viime yönä näin todella erikoisen unen ystävästäni, joka on rittänyt raskautua tuloksetta jo 5 vuotta.

Olimme unessa istuttamassa kukkia. Katselin tilannetta "sivusta" ja näin itseni keskustelemassa ystäväni kanssa. Yhtäkkiä ystäväni kääntyi ikään kuin puhumaan minulle siihen mistä katsoin unta, ei siihen missä olin istuttamassa pelargoniaa ruukkuun. Hän iski silmää ja sanoi hymyillen: "Kaikenlaista voi tapahtua". Kukkia istuttava minä ei tajunnut mitään, mutta minä tiesin: ystäväni oli raskaana.

Hyvin erikoinen ja erityinen uni, josta jäi vahva tunne. Saas nähdä nyt... Juu: huuhaata varmaan ja pelkkää unta. Mutta erikoinen sattuma jos kaveri nyt tulisikin raskaaksi. Ystävälleni en tokikaan kerro tällaisista mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekisteröinyt huomaamattasi raskausoireita tms. Tajusit jutun vasta unessa?

Vierailija
2/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se olla, saattaa olla olemattaki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos ärsytin. Se ei tokikaan ollut tarkoitukseni raskautumisunestani kertoessani. ;DD

ap

Vierailija
4/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan kertomaan myöhemmin, osoittautuuko uni enneuneksi! :)

Vierailija
5/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin... puolen vuoden päästä varmaankin voin olla varma että enneuneni ei toteutunutkaan, ei hän NIIN kauaa ainakaan asiaa salassa pitäisi. =D

ap

Vierailija
6/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa totta :)