Mitä muu perheesi tekee juuri nyt?
Kommentit (18)
11v leikkaa nurmikkoa ja 6v kerää äidille kukkia.
Poika 10v. istuu junassa kohti mummolaa ja mies on toisessa kaupungissa töissä/huvittelemassa.
Lapsista vanhin tekee keppihevosta tuossa vieressä, auttelen samalla kun surffaan... Pienimmät katsoo Kaksin karkuteillä. Sadepäivän hommia :)
poika korjaa polkupyöräänsä ja mies lähti nuorimmaisen kanssa kauppaan.
Mä yritän päästä ihmisten kirjoihin muutaman yön työputken jälkeen ja kaupassa pitäis ja ruokaakin kai pitäis ja ja ja...
Lapsista 3- ja 5-vuotiaat siivoo huonettaan, 10kk "auttelee" välillä isompia ja välillä käy tsekkaamassa olenko tallessa, sit viipottaa takas muksujen huoneeseen. Mies on kaverinsa häissä ja ollu muutenkin torstaista asti toisella paikkakunnalla, palaa huomenna illalla. Kohta lähdetään uimaan, lupasin muksuille palkkioksi huoneen siivoamisesta uimareissun ; )
lähti kuvaamaan jenkiifudista ja laspi kattoo elokuvaa... kohta lähdetään lapsen kanssa perässä tonne fudista kattoon.
varsinkin kun isäntäkin on pois kotoa, tällä kertaa soittamassa bassoa helluntaiseurakunnan treeneissä
Tyttö 9vee on bestiksen kaa ulkona
kisoissa, esikoinen jalisturnauksessa, kuopus lämmittää saunaa papan kanssa.
isänsä kanssa ostamassa meille parvekekalustoa, kuopus katselee koneelta itselleen videokameraa johon on säästänyt. Pian mies pesee parvekelasit, mä pesin äsken parvekelaatat. Nyt juon ananassiideriä.
lapsi kyllä saattaa olla myös kaverinsa kanssa ulkona. Itse olen töissä vielä vartin ajan.
tyttö lähtivät just ulos ja 1v4kk jäi huutamaan perään, joten kengät jalkaan ja pihalle pienen kanssa tuoli lähtö.. :)
Tyttö ja isä turnauksessa Tukholmassa. Minä ja poika kotona, kohta alkaa iltapala ja sitten nukkumaan.
mies on isompien lasten kanssa ulkona.
ovat kaverinsa 6v synttäreillä, just pitääkin lähteä niitä hakemaan. Mies istuu lentokoneessa ja käydään lasten kanssa kohta koukkaamassa mies hki-vantaalta.