Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia eri nettitreffipalstoista?

Vierailija
16.06.2012 |

Missä ne kunnolliset miehet luuraa vai löytääkö netistä semmoista ollenkaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan en oikeen kerenny kokeileen, miehen sieltä löysin tai hän löys minut, nyt kihloissa ja eka muksu tulossa :)

Vierailija
2/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan en oikeen kerenny kokeileen, miehen sieltä löysin tai hän löys minut, nyt kihloissa ja eka muksu tulossa :)

Mä löysin suomi24:stä paljon seksiä. Ikää mulla kyllä 34 v joten kiinnostuneita miehiä hankalampi löytää kuin nuorempana. Seksi niille maistui mutta vakavampaa ei kukaan halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miehelle ääneen, että on tosi eri näköinen kuin profiilinsa kuvassa ja mies naurahtaen totesi, että ei kai hän nyt omaa kuvaansa laittaisi kun joku tuttu voisi tunnistaa.

Katsoin tämän vielä sormien läpi, mutta siinä vaiheessa kun kertoi suunnilleen samassa lauseessa olevansa erityisluokanopettaja ja toisaalta taas omistavansa mainostoimiston, jolla on sivukonttori tokiossa, missä pitää jatkuvasti reissata, sanoin heipat.

Vierailija
4/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miehelle ääneen, että on tosi eri näköinen kuin profiilinsa kuvassa ja mies naurahtaen totesi, että ei kai hän nyt omaa kuvaansa laittaisi kun joku tuttu voisi tunnistaa.

Katsoin tämän vielä sormien läpi, mutta siinä vaiheessa kun kertoi suunnilleen samassa lauseessa olevansa erityisluokanopettaja ja toisaalta taas omistavansa mainostoimiston, jolla on sivukonttori tokiossa, missä pitää jatkuvasti reissata, sanoin heipat.

Mahtava tarina! Itse en ole törkeään valehteluun/feikkikuviin törmännyt mutta piitkään palstoilla pyörineenä olen tapaillut paria tyyppiä jotka vanhenevat väärinpäin. Eli edelleen palstoilla muutaman vuoden kuluttua löytyvät mutta ikää on 2-5 vuotta vähemmän.

Vierailija
5/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iältään n. 30-40 v.

Ap

Vierailija
6/6 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin suomi24:stä paljon seksiä. Ikää mulla kyllä 34 v joten kiinnostuneita miehiä hankalampi löytää kuin nuorempana. Seksi niille maistui mutta vakavampaa ei kukaan halunnut.

Mä olen 44v mies. Olen suomi24:ssa kuvieni kanssa. Olen pari kuukautta seuraillut profiileita ja suurin osa naisista hakee miestä tositarkoituksella. Minua se suorastaan pelottaa! Joku siis aikoo tuosta vaan pariutua kanssani. Vaatimuksena miehistä on "sinkku, eronnut". Pelkkää seksiä hakevat pelimiehet ovat tuolla tietenkin sinkkuja, koska niin homna etenee siihen seksinkinkin suuntaan. Vaikka nuo oikeasti olisivat naimisissa ei sitä kukaan tarkistele.

Kolme viimeistä treffiäni: Ekassa kerroin olevani naimisissa ja nainen halusikin salarakkaakseni. Toisella deitillä homma eteni lupaavasti mutta sitten kerroin että minulla on edellinen parisuhde vielä päättämättä. Homma loppui siihen. Kolmansilla sanoin eronneeni mutta itse ne deittailut lopetin. Yhdelläkään näistä "sinkku" naisella ei ollut kaikki tilit selvänä aikaisemman kanssa vaan oli kaikenlaista juttua entisestä ja minusta tuntui että olen psykologi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi