Muistatko minut? Olen se, joka laihtui mm sappitulehduksen takia 22kg 8 viikossa... BIG BOMB!
Pahoittelen jo etukäteen hieman sekavaa kirjoitusta, mutta tunteet möyrii niin pinnassa...
Kommentit (25)
Epätoivoisena muka odottanut vauvaa tekemättä raskaustestejä kuukausikausiin ja
vatsasairauden ja oksentelun takia laihtunut 20kg ilman että lääkäri olisi otattanut raskastestiä ensimmäisten tutkimusten joukossa. HÖPÖ HÖPÖ.
Juoksin harvase päivä huhti-toukokuussa lääkärillä, mutta lääkärit, niin päivystyksessä kuin omalla terveyskeskuksessa, pistivät kaiken noroviruksen piikkiin aluksi. Mua juoksutettiin ties missä laboratoriokokeissa - verta otettiin monenmonta putkellista, sokeriarvoja sun muita, raskaustestiä ei tehty - en tiedä miksi ei. Lopulta 3,5 viikkoa lääkärillä juostuani hän laittoi minulle lähetteen ylävatsan ultraääneen, jossa selvisi noi sappikivet ja sappirakontulehdus, jonka jälkeen sain lähetteen sairaalaan leikkausta varten ja sillä asia suljettiin hetkellisesti pois. Oireet ei loppuneet, oksentelu ja pahoinvointi jatkui, samoin syömättömyys ja mulla alkoi myös hiukset lähteä, mutta kaikki laitettiin sappioireiden syyksi ja annettiin lääkkeitä, jolla hillitä pahoinvointia, vatsakipuja jne.
Mulla on tosiaan ollut vauvakuume poikani syntymästä(2004) lähtien, välillä kovempi, välillä siedettävimmissä rajoissa oleva. Olen tehnyt viimeisen kolmen kuukauden aikana 3 kotitestiä, jotka kaikki osoittautuivat negatiivisiksi. :(
no, joka tapauksessa olen erittäin valmis todistamaan kaiken kirjoittamani todeksi - minulla on kotona mm. leikkauskertomus ja muita sairaalan papereita, jotka sain kotiin lähtiessä. Lisäksi tietoja lääkärikäynneistäni ja testeistäni löytyy varmasti terveyskeskuksesta ja saanen ne paperit käsiini pyydettäessä. Milloin haluat tulla Järvenpäähän katsomaan niitä - voidaan sopia "treffit" vaikka Kulman konditoriaan?
Ap
Jos minä saisin tietää kierukan pettäneen ja olevani raskaana ja noin pitkällä, ettei aborttia voisi tehdä: elämäni romahtaisi. En todellakaan missään nimessä tahtoisi lasta, etenkään sellaista, jota odottaessa on tullut nautittua alkoholia, syötyä kolme antibioottikuuria ja reseptillä saatavia särkylääkkeitä, joita ei saa syödä raskausaikana.
Olisi täysi katastrofi.
Sterilisaatio oli pettänyt. Sai tietää raskaudestaan 3kk ennen laskettua aikaa. Elämässä tapahtuu yllätyksiä, usko jo.