Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko minut? Olen se, joka laihtui mm sappitulehduksen takia 22kg 8 viikossa... BIG BOMB!

Vierailija
16.06.2012 |

Pahoittelen jo etukäteen hieman sekavaa kirjoitusta, mutta tunteet möyrii niin pinnassa...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerro silti :)

Vierailija
2/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko lihonut menetetyt kilot takaisin vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä kuuluu?

Vierailija
4/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tosi pitkän kirjoituksen äsken ja nyt se on poissa... :(

Joka tapauksessa olin viime yön sairaalassa ja mulla leikattiin sappirakko eilen. Leikkauksen yhteydessä huomattiin, että olen raskaana - gynekologin arvio oli n. 10-12rv.

No, tänään pääsin ennen kotiutusta käymään ultraäänitutkimuksissa ja siellä sain kuulla, että raskaus on edennyt jo yli 17. viikolle. :) Mulla on marraskuun lopussa laskettu aika ja siihen on enää 5 kuukautta aikaa. Olen järkyttynyt ja onnellinen.

En ollut tiennyt raskaudesta ennen leikkausta yhtään mitään, tämä tuli ihan puskista ja mietin, että jos mulla ei olisi ollut sitä leikkausta eilen, niin kauankohan olisi kestänyt, ennenku olisin saanut tästä tietää.

Kaiken huipuksi juuri n. viikko sitten itkeskelin miehelle, että miksi mä en raskaudu millään, kun tuntuu, että kaikki muut ympärillä saa vauvoja tai tulee raskaaksi. Mulla tosin on yksi iso kahdeksanvuotias poika ennalta, mutta hänen syntymästään lähtien olen kärsinyt suuresta ja uudesta vauvakuumeesta.

Olen kyllä niin onnellinen, ettei monikaan usko... :)

Vierailija
5/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu!

Vierailija
6/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut menkat säännöllisesti?

Vierailija
7/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ole ihmetellyt poisjääneitä menkkoja tai kasvavaa mahaa? Mulla oli noilla viikoilla toisessa raskaudessa jo selvä pallomaha, jonka ventovieraatkin näkivät

Vierailija
8/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on vieläkin ihan superpöyristynyt... :)

Ja vastaukseksi muuten tuolle yhdelle, joka kysyi, että onko kilot tulleet takaisin, niin vastaus on, että ei.. :D

Tänään kävin vaa'alla, ennen sairaalasta lähtöä ja kiloja oli 66,3. :) Eli yksi lisäkilo oli pudonnut sen 22kg lisäksi.. :D

Hämmästyttää vaan, kun esikoista odottaessani lihoin yli 20kg, nyt melkein puolivälissä tätä raskautta olen raskauden aikana menettänyt 23kg..palaankohan mä nyt kokonaisuudessani takaisin siihen mistä 9 vuotta sitten lähdin, eli 57 kiloon.. Vähän epäilen... :D

AP

Vierailija
9/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asiat hienosti, tyttö hyvä. Pidä itsestäsi hyvää huolta.

Vierailija
10/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno yllätys!

Vierailija
11/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut menkkoja kuin viimeksi tammi-helmikuun vaihteessa - ne on aina olleet todella epäsäännölliset(tauot on ollut 2vk-6kk). Ja luulin, et ne on loppunut tilapäisesti siksi, kun mulla alkoi toi paino putoamaan niin nopeasti. Mun maha ei ole oikeastaan kasvanut yhtään. Samanlainen se on ku se on ollut jo kauan - tosin pienempi, koska laihduin tosiaan ne reilut 20kg n. 2 kuukaudessa. En edelleenkään näe tämänhetkistä masuani vauvamahana - odotan innolla, että rupeaa kasvamaan tuosta.. :)

AP

Vierailija
12/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipahan varmasti ikimuistoinen lääkärireissu! Toivottavasti saat olla nyt terveenä leikkauksen jälkeen ja että raskaus etenee normaalisti. Onnittelut raskaudesta ja myös painonpudotuksesta!

Vierailija
13/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meen hetkeksi lepäämään, ennenko poika palaa kaverin syntymäpäiväjuhlista. Illalla sit kerrotaan jännä uutinen tulevalle isoveljelle... :)

Vierailija
14/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea!!

Vierailija
15/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tosi paljon!!!

Vierailija
16/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi syöpää?

Vierailija
17/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystynyt syömään, kun oli kipuja ja ruoka oksetti.

Millä lääkärit selittävät painosi putoamisen? Ettei vaan olisi syöpää?

Vierailija
18/25 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno lukea välillä näin positiivisia juttuja.

Vierailija
19/25 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en pystynyt pariin kuukauteen syömään kunnolla ja kun vauva on ollut mahassa jo helmi-maaliskuusta ja koska vauva oli kunnossa, niin onhan se ottanut tarvitsemansa ravinnon jostain?

Lisäksi koska mulla oli päällekkäin tää raskauden aamupahoinvointi ja sappitulehduksen aiheuttama pahoinvointi, niin olen hyvin paljon viimeisten 2,5kk aikana oksennellut, niin kyllähän sekin painoa on pakosti vienyt.

Vierailija
20/25 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATUTÄTI VAUHDISSA !

Helvetin hyvä mielikuvitus sulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan