Voiko jollain olla J-kupin luomu rinnat ?
Kommentit (61)
Ainakin changen liikkeissä tavallinenEi todellakaan ole, jos ympärysmitta on jotain 70.
Käykää kerran elämässänne tuossa yllämainitussa liivikaupassa katsomassa, minkä kokoinen on J70-kokoisen kupit. Ei sovi mulle, eikä mulla mitkään ylisuuret jättimeijerit ole.
Kävin itse Changella ja siinä, missä normaalisti B70 on hyvä koko, myös liiviliikkeessä, esmes Funky Ladyssa asioidessa, mulle tarjottiin kokoa Changessa 65DD. Kun hämmennyin tästä, Changen myyjä sanoi itse, että heillä kuppikoot ovat pari kolme kokoa pienempiä kuin muilla eivätkä siksi vertailukelpoisia. Esimerkiksi liikeessä, jossa asioin pienin myynnissä oleva kuppikoko oli C tai D.
Aina kun lihoan kertyy ensin rintoihin, mutta kun laihdun mitään ei lähde. Meillä on suvussa suuria rintoja. Tätini tekee omansa kun oikeaa kokoa ei suomessa myydä ja on ammatiltaan ompelija. Itse tilaan ulkomailta liivini, bravissimosta. Kukaan ei päällepäin uskoisi kokoani, koska monilla ei ole tietoakaan miten nuo suuremmat koot menee. Rintani on suuret, mut ei valtavat kun niitä ei esittele.
Ja tosiaan uk kokoni on 34J, joka wikin mukaan vastaa n. 75O kokoa eu kokona.
Molemmissa raskauksissani sain 3-4 kuppikokoa lisää, jotka ei lähteneet. Mitään muuta ongelmaa rinnoistani en koe, kuin liivien vaikean saannin ja sen, että en voi käyttää kuin joustavia paitoja.
Itselleni on pääasia, että mieheni pitää rinnoistani tällaisina ja niistä ei minulle suurta ongelmaa ole. Väitän, että suuri osa hartiakivuista, joista isorintaiset valittaa, johtuu huonoista liiveistä eikä varsinaisesti rintojen koosta. Lääkärin mukaan rinnoistani huolimatta ryhtini on todella hyvä ikäisekseni ja tosiaan niitä särkyjä ei ole, pienennystä harkitsisin toki jos tulisi.
N25
Tulee mieleen sellaset utareet, jotka voi suihkussa heittää olan yli ja sit pesee sieltä alta
lihavilla voi olla noin iso koko.
lihavilla voi olla noin iso koko.
Ei kun päin vastoin: kun on muuten hoikka, pieni ympärysmitta vaatii kohtuullisen kokoisille rinnoille ison kupin.
Joillakin on nyt vakavia puutteita ymmärryksessä. Tässä vähän rautalankaa:
LIHOMINEN SUURENTAA YMPÄRYSMITTAA, esim 70 sentistä 80 senttiin. Vaikka rinnat suurenisivat samassa siuhteessa, kuppikoko TAI SIIS SEN KOKOMERKINTÄ PIENENEE.
kuvaa J-kupin tisseistä.
rintaliivit päällä.
En ole lihava. Varmasti jollain on isompiakin rintoja kun nämä minun... Ei tässä välissä ole kun I.
Tyttöystävän koko on 70H, mitat 164cm ja 58kg. On hoikka, mutta isorintainen. Aika löllöt tissit ovat, mutta sellaista se on kun on luomu;)
Jos lihoisi, voisi varmasti olla vaikka I-J -kuppi.
Hohoijaa, edelleen näyttää olevan valtavasti tietämätöntä porukkaa liikkeellä.
Kerrataanpas, lapset, nyt perusfaktat:
1. J-kuppi ei ole rintaliivin tai rinnan koko.
2. Koko muodostuu aina nauhan ja kupin yhteismitasta eli 75J on koko.
3. Samankokoinen kuppi on seuraavissa liiveissä: 70J, 75I, 80H, 85G, 90F, 95E, 100D, jne...
4. Jos 75J liivejä käyttävä lihoo, niin että kuppikoko ei muutu, vaan pelkästään ympärys, sitten hänen kuppikokonsa pienenee kun hän valitsee suuremman ympäryksen, siis 75J hoikkana, 85H vähän tuhdimpana. Jos rinnanympärys mitataan mittanauhalla, se on jotakuinkin sama.
5. Englannissa on liivikokoja jopa M- ja N-kuppiin asti. Bravissimo myy englannin L ja KK -kuppeja, jotka ovat EU-kokoina varmaan Q- ja R-kupit. Suurin valmistettu liivikoko siellä on muistaakseni 110S.
70J oli pari vuotta sitten, nykyään laskurin mukaan N, sopivia liivejä en omista. Rinnoissa enemmän rintarauhaskudosta kuin rasvaa, eli vaikka olen laihduttanut niin ne eivät "laihdu" mukana vaan kasvavat.
Olen 20 vuotias ja normaalipainoinen, rintojen kasvu alkoi neljännellä luokalla eikä loppua näy.
70H eikä ole edes isot. =) Sofia Vergaralla on esim H-kuppi!
kuva olis koneela, mutta mitä niitä ohjelmia oli että saa ladattua nettilinkiksi?
kuva olis koneela, mutta mitä niitä ohjelmia oli että saa ladattua nettilinkiksi?
aijaa.com
Minulla on 75H. Rinnat ovat kasvaneet sen jälkeen kun sain kolme lasta. Nyt vain muutama kilo ylipainoa. Vaikea löytää rintsikoita kun on niin kapea vartalo ja suuri kuppikoko.
85J, keskikokoiset, ehkä vähän isomman puolella. Kuppikokoja on O:hon saakka.
Mulla on uk koko 34J käytössä. En muista mitä eu koossa toi kirjain on, mutta isompi kun J. Ympärysmitta 75 rintojen alta.
Mulla oli jo 15 vuotiaana kuppikoko 70G. Isän puolen suvussa on parilla muullakin todella suuret luomurinnat.
Nyt olen pudottanut painoa 5 kg ja olen tätä nykyä normaalipainoinen. Rintani eivät kuitenkaan ole pienentyneet ollenkaan!
Vain ympärysmittani on pienentynyt.
Nykyään rintaliivikokoni on 70 I. Nyt on vielä vaikeampaa löytää rintaliivejä kun ympärysmitta sen kun pienenee ja kuppikoko vain kasvaa.
Vaimolla kuppikoko 80J. Juuri ihanan isot tällaiselle tissimiehelle. Rinnat ovat kokoonsa nähden yllättävän ryhdikkäät. Vaimo pitää itsekin isoista rinnoistaan eikä todellakaan halua pienentää niitä! Me like!