Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetti, mita porukkaa taalla on. Suunnilleen kaikki ovat valmiit " lynkkaamaan" aidin, joka pitaisi esikoisensa hoidossa aitiyslomansa aikana.

Vierailija
23.11.2005 |

Se on kuulkaa ihan jokaisen oma päätös ja myöskin hänellä on siihen oikeus.

Lapsella on oikeus päivähoitoon vanhempainrahakauden päättymisen jälkeen oppivelvollisuuden alkamiseen asti.

Vanhemmilla on valintaoikeus: oikeus joko kunnalliseen hoitopaikkaan tai rahalliseen tukeen.............

Itse käytän oikeuttani valita lapselleni kunnallinen hoitopaikka, vaikka samaanaikaan olen kotona työttömänä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täältä neuvoja ja tukea? Luulisi sinun olevan kannassasi riittävän vahva. Älä tuu tänne sooloilee, vaan tahollasi nauti päätöksestä.

Vierailija
2/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsellasi on parempi olla hoidossa, aloitatkin kirosanalla, ja hermostut vähästä. Sitten ihmetellään myöhemmin miks lapset oireilee siitä ja tästä, ja miks normaalit suhteet ei onnistu. Kun ei ilmeisesti ymmärretä mitään perheestä ja olla valmiita tinkimään omasta vapaa-ajasta lapsen hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi viet lapsesi hoitoon kun olet työttömänä kotona??

Anna kun arvaan, " meidän " julia" tykkkä niin olla siellä, kun saa hyviä virikkeitä."

Vierailija
4/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on hoidossa siksi että etsin aktiivisesti työtä ja kun työpaikka ilmaantuu hoitopaikka on valmiina.

Lapseni on kyllä tyttö, mutta ei Juulia ja tykkää kovasti mennä hoitoon. saa sieltä varmaan niitä virikkeitäkin.

Edelleenkin puolustan kaikkia jotka käyttävät oikeuttaan valita kunnallinenpäivähoito olivat sitten töissä tai eivät.

Vierailija
5/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitakaa ite lapsenne kun olette ne tehneet.olette vaan niin saamattomia ja laiskoja,tollasten ei lapsia pitäisi tehdä.

Vierailija
6/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON solminut ystävyyssuhteita ja odottaa aina kaikkia puuhasteluja, mitä on milloinkin sovittu. Virikkeitä ja elämyksiä pienelle ihmiselle. Tsemppiä AP!

Vierailija
7/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntöpuoli vain on se, että juuri hänenlaisten lapset sitten " lukkiutuvat arkkuun" , " palavat tulipalossa" tai " syövät lääkkeillä höystettyjä tortilloja"

Kato ku pitää olla niin jaksava, niin joskus sitä pimahtaa.

Mä veisin mielelläni lapseni hoitoon, menisin töihinkin, mut ikävä kyllä asun p*skassa paikassa, jossa töitä ei oo.

Muistelen kaiholla aikoja, jolloin oltiin normaalisti, aikuiset päivät töissä, lapsi hoidossa.

Nyt kun lapsi on sitten pidemmän hoitojakson jälkeen ollut kotona, huomaa AIVAN SELKEÄSTI, että lapsi kärsii, kun ei ole kavereita.

Olen pk-paikkaa, muutamaksi tunniksi päivässä koittanut saada, mutta täällä ajatellaan päiväkodissa kuin AV-palstalla, että lapsen on hyvä olla kotona.

Juu, ehkä sen hoitopaikan saa sit ku saa jonku hermoromahduksen tuon lapsen takia.

Vierailija
8/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä, että verrattuna muihin tukiin, jotkut suhtautuvat siihen aivan kummallisesti. Jos jättäisin esim. lapsilisät nostamatta (emme varsinaisesti tarvitse niitäkään) niin veikkaan että monet pitäisivät minua ihan outona. Jos kuitenkin päätän käyttää Kelan lapseni päivähoitoa varten maksaman tuen, johon minulla on täysin sama oikeus kuin lapsilisään, täällä alkaa ihmiset huudella paheksuvia kommenttejaan. Heräilkää jo, laki on laki ja sitä ei voi täällä av-palstalla muuttaa. Vai pitäisikö teidän mielestänne myös ns. rikkaiden eläkeläisten luopua eläkkeistään kun ehtivät varmaan töitäkin tekemään (marjametsään vaan!) kun kerran eläkkeellä ovat ;-)