Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelisitko/olisitko moottoripyöräkerholaisen kanssa?

Vierailija
16.06.2012 |

Ja tarkoitan nyt nimenomaan kerhoja tyyliin MC Cannonball.

Miksi/miksi et?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä olla tekemisissä rikollisten kanssa.

Minä ja mieheni kyllä kuulutaan myös kerhoon, mutta se onkin HD Owners Club :)

Vierailija
2/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tyyliset miehet ei kiehdo pätkääkään.

Vierailija
4/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset miehet jääneet älyllisessä kehityksessä jonnekin varhaismurrosiän tasolle. Surkuhupaisaa.

Vierailija
5/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan lähinnä sitä vihaa viranomaisia kohtaan. Uhoa, että vittusaatana kyttä on vitun natsipaska helvetti vittu olin putkassa saatanan paskalakit vittu mä tapan ne.

... kannattaisikohan käyttäytyä kuten normaalit aikuiset ihmiset, noudattaa lakia ja muitakin sääntöjä niin ei olisi niiden poliisien kanssa ongelmia? :-) Tällälainen villi ja radikaali veikkaus..

Vierailija
6/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ollaan molemmat naimisissa moottoripyöräkerholaisen kanssa - tosin meidän kerho ei ole mikään prosenttijengi, joten perun vastaukseni.

Vierailija
7/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukisin järjestäytynyttä rikollisuutta?

Ja ne mopopojat ovat muutenkin kerrassaan turhaa porukkaa.

Muuria vasten vaan ja 7.62 -millisellä laukaus sydämeen!

Vierailija
8/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus deittailin pari kertaa yhtä sellaista, ja nopeasti se homma kyllä kuivui kasaan. Hänellä tuntui olevan unelma jostakin perheidyllistä jossa kaunis nainen hoitaa kotia ja lapsia ja sitten kiitokseksi siitä hänen ruma ja ylipainoinen äijämiehensä tuo hänelle joka päivä kukkia töistä tullessaan. Kaikkein säälittävintä siinä oli se että hän ihan tosissaan uskoi naisten unelmoivan sellaisesta elämästä.

Vierailija
9/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus deittailin pari kertaa yhtä sellaista, ja nopeasti se homma kyllä kuivui kasaan. Hänellä tuntui olevan unelma jostakin perheidyllistä jossa kaunis nainen hoitaa kotia ja lapsia ja sitten kiitokseksi siitä hänen ruma ja ylipainoinen äijämiehensä tuo hänelle joka päivä kukkia töistä tullessaan. Kaikkein säälittävintä siinä oli se että hän ihan tosissaan uskoi naisten unelmoivan sellaisesta elämästä.

vaimo kuvaili elämäänsä, ja just tuommoiselta se kuulosti. Jos se on heille joku juttu?

Vierailija
10/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuluu kerhoon, ja on aina kuulunutkin. Minä olen mieheni kanssa ja mies on minun kanssani. Kerho on kerho ja harrastus ja oma klubi, mutta elämää on kyllä kerhon ulkopuolellakin.

En osaa ajatella, että olisin kieltäytynyt rakastumasta/seurustelemasta ja perustamasta yhteistä elämää mieheni kanssa siksi, että hän kuuluu johonkin kerhoon. Kyllä ensin tulee mies ja vasta sitten harrastukset

Ei minulla ole valittamista kerhosta, eikä meidän elämästä ollenkaan. Ihan kivasti menee. En tunnista ollenkaan juttuja kerhosta ja kerholaisista. Esim. juuri tässäkin ketjussa esitettyjä aggresiivisia kommentteja, joissa ihmisiä ´pitäisi ampua, poistaa ynnä muuta ns. Varmaa Tietoa, jota nimettömät palstailijat jostain puskista huutelee.

Vierailija
11/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no tunnen kymmenkunta prosenttijengiläistä miestä ja kaikkia yhdistää jollain asteella syrjäytyminen normaalista yhteiskunnasta jossain kohtaa elämää. Monilla on koulukotitausta tai jotain muuta rikkinäistä elämässään. Kaikki käyvät töissä kerhoilun ohessa, mutta mun mittapuulla heillä on päihdeongelmia, elämän hallinnassa parantamisen varaa, raha-asiat päin p:tä ja jonkin sortin assosiaalinen käytöshäiriö.

Olen ollut kerhoilla jatkoilla ja nähnyt sitä touhua ihan riittämiin - aikamoista. Poliisit seuraa liikkeitä jatkuvasti, puhelimet on kuuntelussa ym ym.

Haaveissa kaikilla on huora&madonna-tyyppinen nainen, joka on oikea kodin hengetär ja malliäiti, mutta jolle voi haistattaa v*tut silloin, kun leikkaa kiinni.

Itse en lähtisi seurustelemaan, mutta jos kiehtoo silti, niin sopii kokeilla.

Vierailija
12/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuluu kerhoon, ja on aina kuulunutkin. Minä olen mieheni kanssa ja mies on minun kanssani. Kerho on kerho ja harrastus ja oma klubi, mutta elämää on kyllä kerhon ulkopuolellakin.

En osaa ajatella, että olisin kieltäytynyt rakastumasta/seurustelemasta ja perustamasta yhteistä elämää mieheni kanssa siksi, että hän kuuluu johonkin kerhoon. Kyllä ensin tulee mies ja vasta sitten harrastukset

Ei minulla ole valittamista kerhosta, eikä meidän elämästä ollenkaan. Ihan kivasti menee. En tunnista ollenkaan juttuja kerhosta ja kerholaisista. Esim. juuri tässäkin ketjussa esitettyjä aggresiivisia kommentteja, joissa ihmisiä ´pitäisi ampua, poistaa ynnä muuta ns. Varmaa Tietoa, jota nimettömät palstailijat jostain puskista huutelee.

Näillä kaiken maailman rikollisporukoilla tuntuu aina olevan tämä sama argumentaatio että huutelevat netissä nimettöminä kaiken maailman puolustuksia itsestään ja kritiikkiä arvostelijoistaan, mutta heti jos joku on eri mieltä heidän kanssaan niin vedetään esiin tuo kortti siitä että anonyyminä vaan huudellaan netissä. Aina saa hyvät naurut teidän itkuistanne.

Vierailija
13/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyöräjengiläistä miehekseni vaikka mikä olisi.

Vierailija
14/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bandidokset sanovat, etteivät he mitään rikollisia ole, mutta silti heillä on se prosenttitimantti liiveissä. Että yrittäis nyt sitten päättää.

Vierailija
15/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi yhteiselämää rikolliseen järjestöön kuuluvan kanssa.

Vierailija
16/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bandidokset sanovat, etteivät he mitään rikollisia ole, mutta silti heillä on se prosenttitimantti liiveissä. Että yrittäis nyt sitten päättää.

prosenttikerhoihin ei edes pääse jäseneksi, jos ei ole jonkinmoinen rikostausta. Toinen asia on, että nämä itseään "ammattirikollisina" pitävät pellet eivät osaa tehdä myymälänäpistyksiä vakavampia rikoksia ilman, että ne munaa koko homman ennemmin tai myöhemmin. Todella "fiksua" säilyttää kerhotiloissa esim. rahaa ja huumausaineita..:DD

Vierailija
17/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

prosenttikerhoihin ei edes pääse jäseneksi, jos ei ole jonkinmoinen rikostausta. Toinen asia on, että nämä itseään "ammattirikollisina" pitävät pellet eivät osaa tehdä myymälänäpistyksiä vakavampia rikoksia ilman, että ne munaa koko homman ennemmin tai myöhemmin. Todella "fiksua" säilyttää kerhotiloissa esim. rahaa ja huumausaineita..:DD

oli joskus Bandidoksen pressan haastatelu, jossa hän kertoi, ettei heidän kerhonsa ole rikollisjärjestö ja se kirvoitti tuon kommentin. Että jos tosiaan ei halua esiintyä rikollisina, niin vois sitten ihan ensimmäiseksi poistaa sen prossamerkin liiveistä...

Vierailija
18/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tunnen muutaman ja heillä on kyllä se käsitys että naisen pitää olla joku kodinhoitaja. Ja sitten ne väittää että eivät ole pahoja ihmisiä kun kunnioittavat perhearvoja.

Vierailija
19/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tunnen muutaman ja heillä on kyllä se käsitys että naisen pitää olla joku kodinhoitaja. Ja sitten ne väittää että eivät ole pahoja ihmisiä kun kunnioittavat perhearvoja.

kansallissosialistkin kunnioittivat perhearvoja! (En nyt siis väitä, että prossajengiläiset olisivat jotain läpeensä pahoja ihmisiä, mutta jotenkin nuo perustelut on vähän hassuja!)

Vierailija
20/38 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kerho ei ole mikään harrastus vaan elämäntapa, poislukien sitten ihan oikeat harrastekerhot. Ei tarvitse huudella puskista, koska ihan faktapohjalla on kerhoissa esiintyvä rikollisuus.