Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

black panther beauty room kokemuksia kellään?

Vierailija
16.06.2012 |

olen menossa laittaa ripsienpidennykset, mutta kaikki kokemukset ovat tervetulleita.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa laittaa ripsienpidennykset, mutta kaikki kokemukset ovat tervetulleita.

Työntekijä epäasiallinen, en kokenut itseäni tervetulleeksi. Paikka likainen enkä saanut kuittia.. Käytin kimppadiili tarjouksen, ok jälkeä teki (huolto). En mene uudestaan vaikka saisin halvan tarjouksen.

Vierailija
2/24 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vahauksessa taannoin kyseisessä paikassa. Vastenmielisyys näkyi tekijän kasvoilta. Hän myös valitti, kuinka paljon minulla oli karvoja (en ole keskivertoa karvaisempi). En mene toiste!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimestä päätellen mustan miehen ilotalo naisille

Vierailija
4/24 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se, niin olen usein ohi kulkiessani miettinyt, onko siellä muka jotain oikeaa liiketoimintaa. Näyttää aika, noh, epämääräiseltä koko touhu ja liikehuoneisto.

Vierailija
5/24 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin laadukkaat ripset saa black pantherista. Olen käynyt siellä jo monta vuotta. Hinnatkin ovat kohtuullisia ja liike hyvällä paikalla(helsinginkadulla). Suosittelen ehdottomasti menemään hoitoihin black pantheriin!

Vierailija
6/24 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin black pantherissa brassi sokeroinnissa (citydeal). Tekijä ei ollut ehkä asiakaspalvelun huippuosaaja, mutta perusmukava ja huumorintajuinen. Teki nopeaa ja siistiä jälkeä. Kauneushoitolan tilat eivät tosin olleet eriyisen edustavan näköiset. 

Vierailija
7/24 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa black pantheriiin brassi sokerointiin (Groupondeal). Tekijä ei tullut koskaan paikalle ja minä sekä sauraava asiakas odotettiin siellä 1 h 20 min, koska tekijä ei edes soittanut kollegalleen, joka oli täysin epätietoinen tilanteesta. Kollega keksi soittaa jopa tekijän äidille, selvittääkseen, mistä on kysymys. Jätimme ystävälliseen sävyyn kirjoitetun selonteon asiasta tekijälle välitettäväksi, jossa myös pyysimme soittamaan ja sopimaan uuden ajan, koska olin jo diilin maksanut. Soittoa ei kuulunut, joten minä soitin heille. Täysin uskomatonta, miten asiakaspalvelua suorittava henkilö voi olla niin törkeä puhelimessa. Koko tapahtuma käännettiin asiakkaan syyksi ja haukuttiin puhelimessa täysin, mm. että miksi oli soitettu hänen äidille jne. Mitään uutta aikaa minulle ei siis osoitettu, joten jouduin kääntymään Gruponin puoleen.

Vierailija
8/24 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:51"]

Kävin pedikyyrissä ja liikkeessä pyrittiin turvaamaan vähemmistöjen vaalirauha tuliasein varustautuneiden epävirallisten valvojien avulla.

[/quote]

Häh :DDDD

[/quote]

Vierailija
9/24 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuulisin fiilikset jälkikäteen. Brasilialaiseen vahaukseen olisi hyvä tarjous tarjolla mutta mikä mahtaa olla palvelun taso?

Vierailija
10/24 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköiset ripset sieltä sain mutta palvelu oli epäasiallista. Töykeä ja kiireisen oloinen tekijä.

Vierailija
11/24 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa saanut hyvät ripset hyvään hintaan, mutta en myöskään pidä tekijöiden tietynlaisesta epäammattimaisuudesta.. darroista ym huudellaan toisille ja nauraa käkättävät samalla kun asiakas odottaa. Liike on myös aika epäsiisti ja perinteisestä kauneushoitolasta kaukana. Wc:ssä ei tee mieli koskea mihinkään. Mutta piru kun ripsistä tulee kyllä hyvät!

Vierailija
12/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt ottamassa kestopigmentointia kulmiin? Aika pysyvästä jäljestä on kyse joten en ihan mihin vaan haluaisi mennä ottamaan. Anyone!?

Vierailija
13/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pedikyyrissä ja liikkeessä pyrittiin turvaamaan vähemmistöjen vaalirauha tuliasein varustautuneiden epävirallisten valvojien avulla.

Vierailija
14/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekijä, ainakin silloin paikan ainoa työntekijä, oli vartin myöhässä eikä edes pahoitellut tullessaan paikalle. Paikka oli epäsiisti.

Vierailija
15/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä enää olemassa? Oli mun vakiosokerointipaikka, kunnes olin vuosi sitten jonkin aikaa ulkomailla ja tulin takaisin, ja liike Helsinginkadulta oli kadonnut. Olin aina tyytyväinen ja siksi olikin mun vakkaripaikka.

Vierailija
16/24 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toi tarkoittaa? mitkä aseet? vähemmistöt? tarkentaisitko?

Vierailija
17/24 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:51"]

[/quote]

Häh :DDDD

Vierailija
18/24 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ;) ripsienpidennykset olen siellä ottanut ja olin todella tyytyväinen. Kaunis lopputulos, sekä kestävät. Eikä palvelustakaan mitään valittamista. Oikein mukava venäläinen tyttö jonka kanssa höpöteltiin niitä näitä :)

Vierailija
19/24 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan naurattaa nää teidän kommentit, mä on ainakin saanut hyvää palvelua, ystävällistä, rentoa ja hyvää hoitoa. Täydelliset ripset!!! sokerointi...Se että toinen on vähän myöhässä ei tarkoita et on huono palvelu. Miks me suomalaiset ollaan aina niin vittumaisia et pitää valittaa kaikesta pienistä jutuista ja olla helvetin nipottajia??!!!

Vierailija
20/24 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kestopigmentoinnissa ja palvelu sekä laatu oli oikein hyvää. Selkeästi kiinnosti lopputulos ja kysyi omaa mielipidettäni jotta lopputuloksesta varmasti tulisi mieleinen. Paikka vaihtanut paikkaa Kalevankadulle! Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi