Mitä ihmettä lapsettomat tekee vauva.fi sivuston av:lla?
Kommentit (10)
siinähän sitä sulle on ihmettelemistä
Pidän erityisen viihteellisinä "Meidän Jani-Petteri on 16-vuotias, mutta ei osaa sanoa kiitos!" -tyylisiä tarinoita.
Nautin myös kaikista "Mieheni petti minua tänä vuonna seitsemännen kerran. Mitä tehdä?" -jutuista.
Tämä on loistava palsta tutustua sellaisten naisten elämään, joiden kanssa ei koskaan kommunikoisi arjessa. Teidän kanssanne tulee asioitua ehkä jollain kioskilla tai bussissa, mikäli olette palvelutehtävissä. Toki hyvin lyhyesti niissä tapauksissa.
Arvostan erityisesti tarinoita "Tupakoin koko lapseni odotusajan lääkärin käskystä. (Epäilemättä.) Nyt ihmettelen, miksi lapseni ei opi lukemaan ja tärisee oudosti kävellessään."
Oikein huvittavia ovat avaukset: "Raskaus/imetys pilasi rintani", "Miten pääsen eroon raskausarvista/roikkuvasta mahasta synnytyksen jälkeen", "Repesin pahasti, en pysty pidättämään ulostetta/seksihalut meni"
koska av-mammat tietävät ensimmäisinä kaikki mehevimmät juorut, rikollisten henkilöllisyydet ym. Raskaus- tai synnytysjuttuja en lue, ne kammottavat minua. Joskus, hyvin harvoin vastaan lähinnä puutarha-aiheisiin kysymyksiin, jos ei kukaan muu osaa vastata.
Viihdyttävää seurata, kun kaikkitietävät tappelevat keskenään siitä kuka kasvattaa/ruokkii/pukee lapset oikeimmin.
ensinnäkin AV-mammat on ihania.
Täällä tiedetään kaikki eikä arastella mitään aiheita.
AV on sivistävä, mm. pillukarvat jne. AV on ajankohtainen, täällä tiedetään kaikki ekana. AV on nopea, vastaus tulee heti eikä viidestoista päivä.
Ja ihan parasta on se, että AV on täynnä tahallista ja tahatonta huumoria, provokaatiota, typeryyttä, neroutta. Täällä saa vetää hernettä nekkuun ja nostaa verenpainetta, sekä saada hyvät naurut.
Silloin kun arki on samaa tasaista taapertamista, on AV todellinen tunne-elämän vuoristorata.
ensinnäkin AV-mammat on ihania.
Täällä tiedetään kaikki eikä arastella mitään aiheita.
AV on sivistävä, mm. pillukarvat jne. AV on ajankohtainen, täällä tiedetään kaikki ekana. AV on nopea, vastaus tulee heti eikä viidestoista päivä.
Ja ihan parasta on se, että AV on täynnä tahallista ja tahatonta huumoria, provokaatiota, typeryyttä, neroutta. Täällä saa vetää hernettä nekkuun ja nostaa verenpainetta, sekä saada hyvät naurut.
Silloin kun arki on samaa tasaista taapertamista, on AV todellinen tunne-elämän vuoristorata.
Tällä hetkellä näytti pikavilkaisulla siltä, että alle puolet etusivun otsikoista liittyi suoranaisesti lapsiin. Täällä siis puhutaan paljon muutakin kuin lapsista. Mulle ei tule mieleen toista näin nopeatempoista ja aktiivista palstaa, jonka käyttäjät olisivat pääosin ikäisiäni naisia. Mainitkaa muuten, jos tiedätte jonkin toisen vastaavan. Tykkään myös siitä, että AV:lle ei tarvitse rekisteröityä ja viestiketjujen ulkonäkö on selkeä. Käytettävyys on muutenkin hyvä.
Vaikka olenkin lapseton, kyllä minua ne lapsiaiheetkin kiinnostavat jossain määrin. Olen esimerkiksi aina ollut kiinnostunut nimistä. Enkä ole kokonaan sulkenut lastenhankinta(/saamis)mahdollisuutta pois, joten on myös kiinnostavaa lueskella, millaista lapsiperheen elämä voisi sitten olla.
Koska oon kuitenkin käsittänyt, et tää on vauva.fi, eikä mikään esim. Suomi24....