Miksi sinä et koe olevasi av-mamma?
Kun usein täällä on aloituksia "näin av-mamman" "tässäpäs av-mamma"?
Miksi sinä et ole av-mamma vaikka palstailet?
Kommentit (14)
Minulla on hyvä yleissivistys. Luen paljon. Seuraan politiikkaa ja maailmanmenoa.
Olen myös hyväntahtoinen, liikaakin. Sinisilmäinen, luotan liian helposti ihmisiin. Olen empaattinen.
Ihmettelen tätä palstalla olevaa loanheittoa ja suoranaista ilkeilyä. Mistä se kumpuaa, ja mitä nämä ilkeilijät sillä hakevat? En ymmärrä.
Käyn täälä harvoin, mutta joskus tulee hetkiä jolloin tulee seurattua täälä keskusteluja useammin.
23-v lapseton nainen.
Lähinnä noita laihdutusketjuja lueskelen ja välillä vastailen :)
OLEN av-mamma, mutta en hauku opettajia, koska olen myös opettaja.
en ikinä ilkeile enkä provoile. Vastailen välillä, mutta en muista olenko milloinkaan aloittanut keskustelua.
En ole ateisti, olen nuori ensisynnyttäjä ja meillä menee kotona (vielä) ihan hyvin miehen kanssa. Myöskään varallisuus ei ole vielä av-mamman tasoa. Palataan asiaan 15 vuoden päästä :D
Kuten joku alkupään kommentoija sanoi, av-mamma tarkoittaa eri asioita eri yhteyksissä. Esim. poliittisesti av-mamma on sekä oikeistolainen että vasuri. Av-mamma on fundamentalisti, mitä harva oikea ihminen on.
Saatan kuitenkin kutsua jonkun vastausta "tyypilliseksi av-mamman vastaukseksi" tmv. Av-mamma tarkoittaa eri yhteyksissä aivan eri asioita!
Eikä ole monen tuhannen säästöjä, asuntolainaa tai arvokasta omaisuutta. Joo ja ei myöskään varaa laittaa lapsilisiä säästöön ja sijoittaa niitä.
mutta olen matkustanut paljon, nähnyt maailmaa, olen ihmisoikeusaktivisti ja green peacen tukijäsen.
Olen myös vanha eli 44.
lapset syövät mitä sattuu olemaan, ja valvovatkin usein myöhään. Autossa on ikivanha turvaistuin, ja on ihan sama, mitä merkkiä kenenkin haalari sattuu olemaan.
täällä aina silloin tällöin, eli siinä mielessä ehkä olen! En ota sitä vakavasti. Sisäinen av-mammani tykkää joskus lukea tätä höttöä.
Tälläinen olen todellisuudessa: alle kolmikymppinen, lapseton, taiteilija, kasvissyöjä, kirppistyyppi. Ei rahaa eikä rikasta miestä:)
...kuin ketjujen aloittajat tai äänekkäimmät kommentoijat.