Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä jo iPad?

Vierailija
06.06.2012 |

Kannattiko ostaa? Millainen se on verrattuna tietokoneeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on ollut vuoden verran, en ostanut, ei voi verrata tietokoneeseen. Tai voi, ihan niinkuin voi verrata jakkaraa ja sohvaa.

Vierailija
2/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä läppäriään korvaa, mutta ei kai ole tarkoituskaan! Mulla on tässä paljon sovelluksia, luen kirjoja, lehtiä, lapsi pelaa, selaan nettiä. Oikein kiva kapistus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viihdelaite, en käytä vapaa-aikana tietokonetta oikeastaan lainkaan.

Vierailija
4/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki korvaa tietokonetta, mutta muuten on näppärä keksintö. Pieni ja kevyt vaikka sängyssä surffailuun.

Vierailija
5/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain ipadia, muuta konetta ei ole. Kaikki pystyn tällä tekemään ja mukavammin kun on niin kevyt :) tää mulle ainakin ihan sama ku normikone.

Ei ole suurta eroa kuin jakkaralla ja sohvalla, pah.

Vierailija
6/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi Samsungin Galaxy tab. Silti käytän mieluiten tätä läppäriä. En tykkää kirjoittaa hipaisunäppäimillä.

Vierailija
7/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Acerin tablettikone on. Ei ainakaan toistaseks korvaa tietokonetta, mutta ihan kiva on ja helppo kantaa mukana reissuissa.

Vierailija
8/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhone. Mies yrittää mulle tuputtaa iPadia, mutta en mä vielä ole oikein innokas. Olishan se kiva lelu, mutta tuntuu, että näitä leluja on jo tarpeeksi :)

Toistaiseksi on riittänyt läppäri ja tuo iPhone. Joskus pelatessa olis kyllä kivempi isompi näyttö :)

Vierailija
9/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korvaa tietokonetta, mutta onkin hommattu eri tarkoitukseen. Luetaan reissuissa lehtiä ja kirjoja ja selataan nettiä. Lapsi viihdyttää itseään pelaamalla pelejä tai piirtämällä. Katsotaan mökillä iPadiin ladattuja elokuvia sadepäivinä ja lapsi katsoo niitä myös automatkalla mökille. Pidetään penska hiljaisena lentokoneessa/ravintolassa/lääkärin odotusaulassa (silloin kun muut konstit jo kokeiltu).

Minusta kannatti ostaa. Ihan mahtava laite.

Vierailija
10/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se läppäri ole, mutta käyttökelpoinen silti

Vierailija
11/11 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istoren suomenkielinen tarjonta on heikokhko. Lapset is kuitenkin sen ikäisiä, että lukisivat mieluummin suomeksi? Mistä ostatte kirjoja?