Onko teillä jo iPad?
Kannattiko ostaa? Millainen se on verrattuna tietokoneeseen?
Kommentit (11)
Eihän tämä läppäriään korvaa, mutta ei kai ole tarkoituskaan! Mulla on tässä paljon sovelluksia, luen kirjoja, lehtiä, lapsi pelaa, selaan nettiä. Oikein kiva kapistus!
Hyvä viihdelaite, en käytä vapaa-aikana tietokonetta oikeastaan lainkaan.
Ei toki korvaa tietokonetta, mutta muuten on näppärä keksintö. Pieni ja kevyt vaikka sängyssä surffailuun.
Käytän vain ipadia, muuta konetta ei ole. Kaikki pystyn tällä tekemään ja mukavammin kun on niin kevyt :) tää mulle ainakin ihan sama ku normikone.
Ei ole suurta eroa kuin jakkaralla ja sohvalla, pah.
ja lisäksi Samsungin Galaxy tab. Silti käytän mieluiten tätä läppäriä. En tykkää kirjoittaa hipaisunäppäimillä.
mutta Acerin tablettikone on. Ei ainakaan toistaseks korvaa tietokonetta, mutta ihan kiva on ja helppo kantaa mukana reissuissa.
Mulla on iPhone. Mies yrittää mulle tuputtaa iPadia, mutta en mä vielä ole oikein innokas. Olishan se kiva lelu, mutta tuntuu, että näitä leluja on jo tarpeeksi :)
Toistaiseksi on riittänyt läppäri ja tuo iPhone. Joskus pelatessa olis kyllä kivempi isompi näyttö :)
Ei korvaa tietokonetta, mutta onkin hommattu eri tarkoitukseen. Luetaan reissuissa lehtiä ja kirjoja ja selataan nettiä. Lapsi viihdyttää itseään pelaamalla pelejä tai piirtämällä. Katsotaan mökillä iPadiin ladattuja elokuvia sadepäivinä ja lapsi katsoo niitä myös automatkalla mökille. Pidetään penska hiljaisena lentokoneessa/ravintolassa/lääkärin odotusaulassa (silloin kun muut konstit jo kokeiltu).
Minusta kannatti ostaa. Ihan mahtava laite.
eihän se läppäri ole, mutta käyttökelpoinen silti
Istoren suomenkielinen tarjonta on heikokhko. Lapset is kuitenkin sen ikäisiä, että lukisivat mieluummin suomeksi? Mistä ostatte kirjoja?
Joo, on ollut vuoden verran, en ostanut, ei voi verrata tietokoneeseen. Tai voi, ihan niinkuin voi verrata jakkaraa ja sohvaa.