Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka monella -88 syntyneellä on vauvakuume

Vierailija
15.06.2012 |

ja mies ei ole valmis.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumetta :) Työskentelen lasten kanssa, niin ei ole tarvetta vielä omia saada. En koe olevani lapsi, asuntovelkainen kun olen ja kaikkea, mutta en olisi vielä valmis huolehtimaan toisesta ihmisestä ympärivuorokautisesti.

Tunnen kyllä monta ikäistäni, joilla on lapsia, noin yksi-kolmivuotiaita yleisesti, yhdellä jo 7-vuotias. Ja kaikkien miehet taitaa tosiaankin olla hieman vanhempia...

Vierailija
22/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiivia ajatella, miten lapsen tekoon pitäisi olla vakityö, avioliitto, omakotitalo, loppuunsaatetut opinnot ja kultainen noutaja.

Nykyään vakituisinkin työpaikka on aika epävarma, moni opiskelee parikin tutkintoa ja omakotitalo - noh, todistetusti ihan täyspäisiä lapsia kasvaa kerrostalossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työkokemustakin jonkin verran. En todellakaan mikään teini ollut enää. Seuraavat lapsetkin syntyi ennen 30v ikää.

Vierailija
24/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiivia ajatella, miten lapsen tekoon pitäisi olla vakityö, avioliitto, omakotitalo, loppuunsaatetut opinnot ja kultainen noutaja.

Nykyään vakituisinkin työpaikka on aika epävarma, moni opiskelee parikin tutkintoa ja omakotitalo - noh, todistetusti ihan täyspäisiä lapsia kasvaa kerrostalossakin.

Itse ainakin haluan saattaa opintoni täydellisesti loppuun. Haluan myös "nähdä elämää", enkä nyt tarkoita bilettämistä ja sellaista. Muutenkin opiskelijoilla on niin paljon huolenaiheita, itsensä elättäminen jne. että pikkanen vapauden tunnekin on mukava, ettei tarvitse olla sitoutunut huolehtimaan jo jälkikasvusta! Alle kolmikymppisenä ollaan nuoria ja vapaita, se on kerran elämässä vaan näin! Sitten keski-ikäisenä voi olla niitä teinejä huolehdittava.

Vierailija
25/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tuossa iässä minulla oli kyllä vauvakuume. Olin juuri täyttämässä 25, kun avomiehenikin alkoi haluta lasta. Ihan heti ei tärpännyt, joten olin täyttänyt jo 26 kun lapsi syntyi.

Itse ehdin ennen lasta valmistua ja olla jonkin aikaa töissä. Myös mies oli jo työelämässä. Ehkä mies olisi ollut enemmän vastaan, jos opinnot olisivat olleet pahasti kesken.

Vierailija
26/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jotakin! Ite oon -90 ja mulla on 1v7kk ikänen lapsi, enkä kyl pidä itteeni enään lapsena, mutta mielipiteensä kullakin.:D

...enää sana ei pääty n-kirjaimeen

Vierailija
27/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut vakituisessa työssä yli 5-vuotta ja mies 4-vuotta. Asutaan vuokralla, hoidetaan ihan itse omat laskumme ja elämisemme, alusta asti hoidettu (siitä asti kuin vanhempien luota pois muutettiin). Kaksi koiraa on jne.

Itse koen olevani valmis, mies haluaa vielä rellestää ja sen hyväksyn, mutta kuumeelleni en mitään mahda.

t. ap

Vierailija
28/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatakaan tehdä lapsia ennen kuin molemmat siihen valmiita :) Siinä käy vielä niin että huomaat istuvasi kaiket illat yksin kotona hoitamassa vauvaa kun mies huitelee kaupungilla.

Mut joo, oon itse -88 ja 8kk vanhan tytön äiti :) Onhan tää ihanaa, ja ehdottomasti halusin tulla äidiksi vähintään ennen kuin täytän 30, mutta mitään sen tarkempia suunnitelmia ei ollut. Näin kävi ja hyvä! :) Haluan vähintään kolme lasta joten kai se lasten teko oli hyväkin aloittaa jo nuorena ;)

Vierailija
29/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 'kärsinyt' vauvakuumeesta jo kolme perättäistä kevättä/kesää.

Mies vaan puuttuu...

Vierailija
30/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muutenkin ajatellut, että vasta kolmikymppisenä.

Vierailija
31/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhin tytär on syntynyt -88....mutta anna mennä vaan :)

Vierailija
32/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsia vielä

Vierailija
33/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle aikaa

Vierailija
34/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte voittekin suoraan siirtyä vinkumaan tuonne lapsettomuuspalstalle

Vierailija
35/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsia vielä

Tosin, lisää lapsia saa tulla vasta, kun koulut on käyty loppuun... Lapsen saaminen auttoi minua löytämään oman alani ja aloitin opiskelut uudelleen. Helpompaahan tämä olisi ilman lasta, mutta minkäs teet.

Vierailija
36/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu odotelkaa vaan sinne kolmeen-neljäänkymppiin

ja sitte voittekin suoraan siirtyä vinkumaan tuonne lapsettomuuspalstalle

Ei ikä vähennä mitenkään hedelmällisyyttä!

Itse ainakin haluan opinnot loppuun ja vakiduunin mielellään ennen kuin lapsia!

Vierailija
37/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden alussa aloin vähän vauvakuumeilla ja pahenee vaan. Puhutaan miehen kanssa vauvoista yleisellä tasolla varmaan päivittäin...

Ei tässä nyt mikään hätä ole, toistaiseksi on kiva vaan haaveilla.

Vierailija
38/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 13v.

MEillä poika 1v8kk.

t.rouva-88

Vierailija
39/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi harrastaa myös käytämällä ehkäsyä.

Vierailija
40/43 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selvä. Selkee teini-äiti jos ny 24 vuotiaana alkaa lapsia hankkimaan. Häpeäisit, odota nyt ainakin 10 vuotta vielä.

t. äippä vm.87 ja ipana 9kk;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi