Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei oo rahhaa laihuttaa :(

Vierailija
15.06.2012 |

Oesin halunna kokkeilla tuota Go fat gouta mutta eihän kotiäetillä oo rahhaa ostaa nuin montaa purkkia rahkaa ja raejuustoa (ja muita erikoisuuksia) kuukauvessa, muuhi perhe pittää ruokkia. :( Olisin ollut sen 4vk tuolla dieetillä niin oisin isän syntymäpäiville voinut ehkä laittaa ihanan lilan mekkoni. :( Kovasti harmittaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on rahaa?

Vierailija
22/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaik syö 2prk rahkaa päivässä extrana niin kuukaudessa se tekee jo (jos prk sen 70snt) 1,4x30 eli 42e ylimääräistä muun perheen normiruokien päälle. Plus siihen raejuustoa, ehkä patukka sillon tällöin, kasviksia (oliko se 400g päivä?) saa viikossa ostaa monta kiloa. Ei ole rahaa kun olen kotihoidontuella. :(

Tässä sulle halpa kauppalista Jutan dieettiin:

Aamupala kaurapuuro+sokeriton mehukeitto => Kaurahiutaleet ON HALPOJA ja mehukeitto maksaa 1,35€/litra Lidlissä, varmaan Raibow S-ryhmän kaupoissa samaa hintaluokkaa?

Lounaalla voit vetää 100g porkkanaa ja 100g kaalta, EI OLE KALLISTA millään mittarilla, sitten vaikka tonnikalaa vedessä tai broilerin fileesuikaleita tarjouksesta. Päivällinen muuten sama, mutta siinä piti olla muistaakseni pastaa/riisiä/perunaa?

Iltapala rahkaa ja mehukeittoa. HALPAA!

Ja edelleen, kun syöt noita omia ruokiasi, niin sitä muun perheen tavisruokaa menee vähemmän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat väittävät olevansa ylipainoisia siksi, että ovat köyhiä. Huh, huh. Tuolla periaatteella kaikki kotihoidontuelle jäävät huonotuloiset alkaisivat paisua välittömästi.

Laihtumiseen ei sitä paitsi tarvita mitään erikoisdieettiä, riittää, että syö vähemmän ja liikkuu enemmän. Mutta voi, kun se on niin hankalaa ja raskasta, voi tulla ihan hikikin...

Vierailija
24/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista laihimpia ovat varmaankin ne, joilla ei ole yhtään rahaa eikä mitään mitä syödä. Jos ei oteta lukuun anorektikkoja.

Katsopa vaan kuvia kehitysmaista, joissa on nälkäkatastrofeja. Näkyykö siellä ylipainoisia, eipä näy. Jos niillä olisi rahaa, ostaisivat varmaankin ruokaa.

Vierailija
25/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta että kasvikset ja liha on kallista, mutta ei sitä kyllä pelkästään voi käyttää lihavuuden syynä.

Jos ei ole rahaa terveelliseen ruokaan niin miksi ihmeessä sitä epäterveellistäkään pitää syödä niin paljon että lihoo? Eikö voi syödä pienempiä annoksia? Jos syö iltapalaksi aina makkaran omenan sijasta niin kyllä varmasti pötsi kasvaa, mutta miksi niin pitäisi tehdä. Fakta kun kuitenkin on että liikakiloja tulee sillä kun syö enemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
26/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käskee talvella syömään tomaattia? Takuulla on kallista!

Osta juureksia, kaaleja, kananmunia, soijarouhetta (korvaa jauhelihan), tarjouslihoja/-kanaa. Joku kalasteleva/metsästelevä tuttu, jolta voisit ostaa halvalla lihaa/kalaa. Tai vaihda johonkin palvelukseen.Mene pesemään ikkunat kalastajalle, saat taatusti ison läjän kalaa. Ja silakka ei paljoa maksa muutenkaan, jos itse perkaa.

Kun tekee ruuat alusta pitäen itse, säästää. Laipoo leivät, tekee laatikot, keitot. Ja ihan vaan kaalikeittoa, kalakeittoa, sieniruokia, kasvisruokia, munaruokia.

Laihduttamisessa tärkeintä on annoskoon pienentäminen. Kun syöt vähemmän, et voi valittaa, että olisi kallista. Vaikka söisit ihan samaa ruokaa kuin nyt, mutta puolet vanhoista määristä, laihdut varmasti. Ei oo rahasta kii.

Mutta aloitushan oli provo.

Vierailija
27/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin läski. En ole lihava siksi että olisin köyhä, vaikka olenkin mutta se ei ole syy. Olen lihava ainoastaan siksi että syön liikaa, olen laiska ja liikun liian vähän.

Laihduttamiseen ei tarvittaisi mitään ihme ruokavalioita.

Piimää, porkkanaa, lanttua, kaalia, kaurapuuroa, ruisleipää, näkkäriä, seitä, tonnikalaa, broileria, vähäkalorisia ja edullisia ruoka-aineita on vaikka kuinka paljon.

Se on vaan siitä kiinni, että haluaa mässyttää ja ne terveelliset ruuat muka maistuu pahalta, eikä viitsi laittaa terveellistä ruokaa.

Onhan nyt tietysti jotkut ranskikset ja nakit helpompi vaihtoehto, kuin tehdä kasvispihvejä ja uunikalaa.

Viitsimisestä se on kiinni ja tunnustan sen suoraan.

Vierailija
28/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten paljon pienempi annos riittää kuin joku höttöhiilarimakaroni. Lihaa saa halvalla tarjouksesta. Kananmunatkin on halpoja ja soijarouhe vasta halpaa onkin.

Vierailija
29/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt vaan vähemmän. Ja halvaksi tulee.

Vierailija
30/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen rahaa tarvii,että jätät sen ihrasen mätisekin sullomatta täyteen jotain rasvasta ja sokerista höttöä!

Vierailija
31/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit herkuttelun, söisit 5kertaa päivässä kunnolla ja ryhtyisit käymään kävelylenkeillä. Olisi halvempaa ja tulokset olisivat pitkäkestoisia.

Vierailija
32/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylensyöviä köyhiä, joilla ei ole varaa syödä vähemmän.

Ihan kuin se olisi rahkasta kiinni.

Vierailija
33/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkapurkki maksaa 0,70 senttiä, 400g raejuustoa 2,19. Raejuuston voi korvata munanvalkuaisella. Ei voi olla hinnasta kiinni.

Vierailija
34/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeilla valinnoilla voi syödä terveellisesti ja edullisesti. Näin minä ainakin teen!

Vierailija
35/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieettihän on normiruokaa? Ei mikään ihmedieetti. Moni on siitä löytänyt itselleen sopivan ruokavalion :) Siinä vain on kerrotty määrät, minkä verran laihduttajan on hyvä syödä. Ei siis ole mitään ateriankorviketta yms yms.. :) Normi aamupala, lounas, välipala, päivällinen jne :) Eikä se rahasta kiinni ole, rahkat ja raejuustot ei paljoa maksa ;) Tiedän itse kokemuksesta ;)

Vierailija
36/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein sitten syötte? Oon aina ihmetelly, et miten läskeillä on siihen mässäämiseen rahaa? Kaupassa aina kärryt täynnä hiilaripaskaa. Tuoreet vihannekset, juurekset ja hedelmät ei maksa ainakaan enempää. Sitä paitsi niitä ei tarvii syödä niin paljoa, kun täyttää paremmin kun höttöhiilari...

Vierailija
37/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaupassa tänään että rahka maksoi 2,6e 500g. Kallista!! Lähtömitat mulla on 159/60, oisin halunnu pari kiloa keventyä. :( Suruinen AP

Vierailija
38/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten köyhä voi olla läski?

Mitä te oikein sitten syötte? Oon aina ihmetelly, et miten läskeillä on siihen mässäämiseen rahaa? Kaupassa aina kärryt täynnä hiilaripaskaa. Tuoreet vihannekset, juurekset ja hedelmät ei maksa ainakaan enempää. Sitä paitsi niitä ei tarvii syödä niin paljoa, kun täyttää paremmin kun höttöhiilari...

Vierailija
39/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun syöt vähemmän on varaa ostaa myös noita rahkoja yms. mitkä ei tod. maksa paljon.

Sitä rahkaakaan kun ei ole tarkoitus syödä viittä purkkia päivässä.

Läskit kun sanoo,että ei ole varaa ostaa kuin se lenkkipaketti tms. Niin ei sitä lenkkipakettiakaan tarvii kerralla vetää vaikka se halpaa onkin!

Vierailija
40/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaupassa tänään että rahka maksoi 2,6e 500g. Kallista!! Lähtömitat mulla on 159/60, oisin halunnu pari kiloa keventyä. :( Suruinen AP

esim. extran tai rainbown rahka noin paljon!