Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuppikoko-keskustelu ei voi pitää paikkaansa!!

Vierailija
15.06.2012 |

Tuota kuppikoko-keskustelua kun lukee, tuntuu, että suurimmalla osalla on vähintää D-kuppi. Itse miehenä olen ?ollut 6 parisuhteessa, joissa yhdelläkään naissella ei ole ollut C:tä suurempi. Suurimmalla osalla B. Lisäksi on ?tullut koettua aika suuri määrä vähemmän pitkiä suhteita ja yhdenillan juttuja, ja kyllä sse a-c on se peruskoko ?mihin olen törmännyt. Pari hassua ”isotissiä” on mukaan sattunut. Miten täällä on sitten kaikilla jättirinnat? Taitaa ?olla sama juttu, kun kalukeskusteluissa juuri kukaan ei tunnusta omistavansa alle 16 senttistä, vaikka oikeasti ?suurimmalla osalla sellainen on.?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo sun parisuhdekumppanit? Aika monella lasten saannista tissit vähän isonee ja täällä Vauva-palstalla varmasti useimmat meistä kirjoittajista olemme äiti-ihmisiä. Mulla muuttui kahden lapsen saamisen myötä tissit B-kupista D:hen.

Sitten on tietysti se ilkeämpi arvelu eli ehkä AV-mammat on ylipainoisempia kuin naiset keskimäärin ;) Painon lisääntyessäkin kun monella naisella rasvakudosta tulee myös tisseihin lisää ja kuppikoko suurenee.

Vierailija
2/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ilman ympärysmittaa ei kerro rintojen koosta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli liian pieniä kupiltaan ja liian isoja ympärysmitaltaan

Vierailija
4/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista pukee päällensä väärän kokoiset rintaliivit. Tämä johtuu ehkä huonosta kokotarjonnasta, tai asenteesta "eihän mulla voi olla mitään D-kuppeja".

Vierailija
5/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinaan on koko 75E, mutta ei nämä mitenkään hirveän isot ole. Kouraan mahtuvat.

Mutta ehkä ap:n mielikuva rintojen kuppikokojen määritelmistä on peräisin jostain 1970-luvun Jallusta?

Vierailija
6/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku c-kuppi, nykyään on e. Ne tosiaan kasvavat. Ja minä en ainakaan ole sitä mieltä, että oikeasti isot rinnat olisivat hyvät, saavat vain näyttämään lihavammalta kuin olenkaan. Puolet antaisin ilomielin pois. Joten en siis liioittele tässä asiassa.

Vierailija
7/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-c on aika pieni koko. xs-m. miksi luulet olevan kokoja g, h ja vielä isompia? Ootko koskaan nähnyt sellaisia? Varmaan olet muttet vaan tiedä sitä.

Luulen että useimmat käyttää kokoja a-c koska se nyt vaan on se koko mitä useimmissa kaupoissa on. a-b kokoiset ei edes pakosti tarvi liivejä. Mutta isompirintaiset ostaa niitä pieniä kokoja koska ne on edullisia, helposti saatavilla ja ne saa kyllä puettua ylle jos ottaa tarpeeksi suuren ympärysmitan. Joka siis on useimmiten väärä.

Itelläni on koko g eikä ne näytä miltään jättimäisiltä mielestäni.

Joko tyttöystäväsi on olleet lautoja tai sitten niillä on ollut väärän kokoiset liivit. a-c ei tod oo keskimitta.

Mutta nyt ymmärrän paremmin miksi kaupat on väärällään niitä 110B-kokoisia liivejä. Sisäänostajat lienee miehiä joilla on sama käsitys aiheesta kuin sulla.

Vierailija
8/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko ilman ympärysmittaa ei kerro rintojen koosta mitään.

Mulla on 70C-D ja pienet nämä ovat. Ap sanoisi ehkä A tai B itse?

Jos et ymmärrä noita kokoja niin ei ehkä kannata sanoa mitään :)

Vierailija
9/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo, että hänellä on D-kuppi, niin se rohkaisee muita isorintaisia vastaamaan ja siihen ketjuun tulee keskivertoa enemmän vastauksia D/DD/E/F (jne) -kuppikokoisilta. Jos aloittajalla olisi AA-kuppi, hän saisi enemmän vastauksia pienirintaisilta.

Toinen asia on sitten se, että tämän ketjun aloittaja-miehellä on oma naismakunsa mm. pituuden, painon, hiustenvärin ja rintojen koon suhteen. Ehkä hän vaistomaisesti hylkää D-kuppiset heti kättelyssä. Minäkin voisin ihmetellä, miten oman tilastollisen otokseni perusteella kaikki miehet ovat yli 180 cm pitkiä...

Vierailija
10/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuppikoot on pienentyneet viimeisten parin vuoden aikana. mun tissit on tasan samankokoiset kuin aina ennenkin, mutta kuppikoko on muuttunut D:stä F-G:ksi. Meinasin pyörtyä kaupassa kun tajusin minkäkökoisia liivejä myyjä mulle kiikutti. Eikä mulla todellakaan ole mitkään epänormaalit jättimäiset meijerit, isot vaan.

Vierailija
11/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva edes tietää rinnakkais kokojaan. Kuljetaan niillä B:n liiveillä läpi elämän vaikka rintaa tursuaisi jalkapallon verran ulos.

Vierailija
12/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 75DD tai 75E on tosi pienet, itsellä liiviliikkeestä liivit ja siellä oikeaksi todetut ja mulla tosi pienet. Kouraan menee hyvin ja jää tilaa. Virallisen mitan mukaan 80B mut liiviliikkeeen liivit aina E tai DD. Et voi vaan tietää tyttöystäviesi tissien kokoja, et ainakaan liiveistä tarkistamalla.

Vierailija
13/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä tissiliivien kokoasiassa on kyllä viimeisen 10 vuoden aikana muuttunut. Itselläni oli teini-iästä lähtien B-tissit, samoin suurimmalla osalla koulukavereistani. Se oli sellainen peruskoko, josta sitten toki oli poikkeuksia puoleen ja toiseen. Nyt sitten itsekin ostan D-koon liivejä, vaikka minusta kahden lapsen jälkeen tissini eivät ainakaan ole suuremmat. Pikemminkin vaan löysemmät. Joskus tuli tämä asia kavereiden kanssa puheeksi ja samoilla B-kokoisilla vanhoilla kavereillanikin on nykyisin c-d liivit. Ja ei minusta kyllä juuri kellään rinnat sen isommilta näytä kuin aikoinaan. Onko siis joku liivimitoitus muuttunut vai mitä. Kyllä ennen oli D-liivilliset kaikkien mielestä isorintaisia.

Vierailija
14/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen tuli tämä koko, B-tä olin käyttänyt ennen, mutta se oli väärä koko varmaan alunperin... Olen myös ihan normaalipainoinen

Vierailija
15/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tässä tissiliivien kokoasiassa on kyllä viimeisen 10 vuoden aikana muuttunut. Itselläni oli teini-iästä lähtien B-tissit, samoin suurimmalla osalla koulukavereistani. Se oli sellainen peruskoko, josta sitten toki oli poikkeuksia puoleen ja toiseen. Nyt sitten itsekin ostan D-koon liivejä, vaikka minusta kahden lapsen jälkeen tissini eivät ainakaan ole suuremmat. Pikemminkin vaan löysemmät. Joskus tuli tämä asia kavereiden kanssa puheeksi ja samoilla B-kokoisilla vanhoilla kavereillanikin on nykyisin c-d liivit. Ja ei minusta kyllä juuri kellään rinnat sen isommilta näytä kuin aikoinaan. Onko siis joku liivimitoitus muuttunut vai mitä. Kyllä ennen oli D-liivilliset kaikkien mielestä isorintaisia.

Veikkaan, että miehen käsitys perustuu todellakin

A) 1970-luvun Jalluihin tai

B) liian pieniä kuppikokoja ja liian isoa ympärysmittaa käyttäviin naisiin.

Minäkin epäilen, että kuppikoot ovat kovasti muuttuneet. Täytyypä testata: etsin teini-ikäisille tyttärilleni soviettavaksi niitä c-kuppisia, joita itse muinoin käytin ja katsotaan, mitä kokoa ne nyt vastaavat. Otetaan toki huomioon ympärysmitta, mutta eihän kuppi ole venynyt samalla tavalla kuin tiiviimmästä kankaasta valmistettu kuppi.

Ympärysmitan vaikutuksesta kuppikokoon Mies ei tietenkään käsitä ollenkaan. Mutta kyllä 90-senttisissä liiveissä se C-kuppi on paljon suurempi kuin 65-senttisissä, samoin niiden käyttäjän tissit.

On myös eräs tunnettu liivikauppa - jääköön nyt nimi mainitsematta - jossa kuppien mitoitus on aivan omaa luokkaansa. Siellä tavallisesti C-kuppia käyttävä voi aloittaa sovittamisen E-koosta.

Vierailija
16/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös eräs tunnettu liivikauppa - jääköön nyt nimi mainitsematta - jossa kuppien mitoitus on aivan omaa luokkaansa. Siellä tavallisesti C-kuppia käyttävä voi aloittaa sovittamisen E-koosta.

Heidän kokonsa I, ei mahdu minulle... HAHAHAHAA ympärykseni on 65.

Vierailija
17/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lehmälaidun tää oikein on.

Kaikilla kauhiat utareet.

tiedän tosin että suomalaiset on läskejä mutta silti.

Ne naiset, joiden kanssa olen sekstaillut, ovat omaneet korkeintaan b tisut ovat tai eivät ole synnyttäneet. Taidan kait sitten valkata vain hoikempia :/

Vierailija
18/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lehmälaidun tää oikein on.

Kaikilla kauhiat utareet.

tiedän tosin että suomalaiset on läskejä mutta silti.

Ne naiset, joiden kanssa olen sekstaillut, ovat omaneet korkeintaan b tisut ovat tai eivät ole synnyttäneet. Taidan kait sitten valkata vain hoikempia :/

Kuppikokoko sen hoikkuuden kertoo... Miten ois tuo ympärys? En usko että esim 95B on kauhean hoikka ;)

Taas on "kaikkitietävä" mies kommentoimassa :D Aika läppä.

Vierailija
19/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten näistäkin saadaan taistelu aikaan... Luulisi kaikkien tajuavan nykyisin, että kuppikoko on aina suhteessa siihen ympärykseen ja isolla ympäryksellä D on paljon isompi kuin D pienellä ympäryksellä. Ja kuppikoosta ei voi sanoa läskiydestä eikä valtavista meijereistä. Tietysti kokoa J käyttävä on rintava, vaikka ympärys olisi 60 cm... Järkyttävä läski lehmä on kuitenkin aika kaukana, jos 60 cm riittää rintakehän ympäri!

Itse ostin eilen kahdet liivit. Kokoa 80A ja 80B (eri valmistajien, molemmat istuu todella hyvin). Ei mulla mitkään olemattomat rinnat ole, ei mahtuisi yksi rinta muumimukiin, mutta kaksi mukia voisi jäädä vähän vajaaksi :D. Nuotempana käytin joskus ympärystä 90, tosin painoakin oli 10 kg enemmän. Pituutta on liki 180, ja tuo 80 cl on aika vähäläskinen mitta. Masussa liikaa löytyy sitten enemmän.

Vierailija
20/27 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä täällä puhutaan tuossa yllä. Kyllä A on pieni kuppikoko, B keskikoko, C suuri ja D erittäin suuri. AA taas erittäin pieni. Niin ne on alunperin mitoitettu. Suomalaisen naisen kuppikoko oli ennen B, nykyään C, eli on se kasvanut. Ihmisetkin ovat nykyään lihavampia.

Sinun käsityksesi perustuu postimyyntikuvastojen kokoihin? Jos D on sinun käsityksesi mukaan on "erittäin suuri", niin mikä mahtaa olla H?

Huomautan vielä, että ympärysmitalla 70 ei voi olla kovin erikoisen lihava, ja tissit ovat ihan luomua.

Olisko käynyt niin, että sitä AA-kokoa ei kukaan kehtaa ostaa, siispä sen uusi nimi on B?

Kyllä minäkin saan hinkkini tungettua C-kuppiin jos valitsen ympärysmitaksi 95.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi