Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ehkäisy teillä oli käytössä kun tulit ehkäisystä huolimatta raskaaksi

Vierailija
15.06.2012 |

Minä en jotenkaan voi uskoa näihin yllätysraskauksiin, että muka olis ehkäisy kunnossa ollut.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pillerit ja miehellä kondomi.

lapsettomat ovat varmaan kateellisia

Vierailija
22/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pillerit ja miehellä kondomi.

lapsettomat ovat varmaan kateellisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puolella tämän palstan mammoista on ehkäisy pettänyt kertomansa mukaan. Ei oikeastaan ihme, jos käyttää vain kondomia. Meille opetettiin jo ala-asteella aikoinaan, että kondomi yksistään käytettynä ei ole varma ehkäisy.

Vierailija
24/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani oli "unohtanut" ottaa pillerin. Näin oli kertonut silloiselle poikaystävälleen. Oikeasti ei edes syönyt pillereitä, huijasi miehen lapsen isäksi. No, nyt itkee, kun isä ei halua nähdä häntä eikä lasta.

Vierailija
25/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puolella tämän palstan mammoista on ehkäisy pettänyt kertomansa mukaan. Ei oikeastaan ihme, jos käyttää vain kondomia. Meille opetettiin jo ala-asteella aikoinaan, että kondomi yksistään käytettynä ei ole varma ehkäisy.

tottahan tuo on, ei sitä vaan tule mitään hormonaalista ehkäisyä syötyä varmuuden vuoksi jos ei ole parisuhteessa vaan silloin tällöin harrastaa irtoseksiä. Mullekin kävi vahinko juuri tällaisessa satunnaiseksi panoksi tarkoitetussa jutussa - tosin siitä satunnaisesta tulikin sitten vahingon myötä aviomies ;-)

t. 3

Vierailija
26/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova T. toimi muuten todella hyvin. Aloin odottaa kaksosia joista toinen sitten abortoitui. Nyt kierukkavauva 17v. Olin todella onnellinen silloin yllätyksestä.

Vierailija
27/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova T. toimi muuten todella hyvin. Aloin odottaa kaksosia joista toinen sitten abortoitui. Nyt kierukkavauva 17v. Olin todella onnellinen silloin yllätyksestä.

Vierailija
28/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyvin.Ei ollut runsaita vuotoja eikä kipuja niinkuin monilla joilla on ollut kuparikierukka ja ehkäisihän se ennen sitä tiettyä kertaa ja koska minä toivoin raskautta niin silloinhan se "toimi" erikoisen hyvin.

Vierailija
29/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka oli liikkunut vähän pois paikoiltaan ja sehän riitti ja tulin raskaaksi. Ei mikään katastrofi kuitenkaan kun naimisissa ja yksi lapsi ennestään. Kierukka poistettiin sitten kun oli jotakin rv 12.

Vierailija
30/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi, eikä ole mitenkään huomattu että on rikki. Mies on jälkeenpäin vielä tarkistanut että lastit on sisällä. Ja on käytetty koko yhdynnän ajan, eikä ole mitään kännisähläilyjäkään ollut.

Pakkohan ei tokikaan ole uskoa, mutta että näin meillä. Itse olen luullut että kortsujen kanssa se että ehkäisytehoksi ei luvata 100 % tarkoittaa sitä, että se voi revetä, mutta näköjään voi myös huomaamattomasti vuotaa. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
31/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin harrastin seksiä 3 kertaa koko sinä vuonna eli en ollut kovin tarkka niiden syömisestä.

Ja nyt ihana eskarilainen kotona ;)

Vierailija
32/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamatta näkymättömän pieni naarmu vaikkapa kynnestä. Ja se riittää "vahinkoon". Kerrottiin myös, että kondomi yksinään ei ole varma ehkäisykeino vaan lisänä täytyy käyttää ehkäisyvaahtoa.

Vierailija
33/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja on moneen junaan.

Vierailija
34/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näyttää luottavan hyvään säkään näissä asioissa. Juu, varmat päivät, juu, keskeytetty, juu, pelkkä kondomi....mikä helvetin yllätys se sitten on, kun raskautuu???

Vierailija
35/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petti. Yksi pilleri otettiin vasta illalla normaalin aamun sijaan ja jopa kolme yhdyntää kierron aikana -> raskaana heti. Harmitti todella paljon aluksi, koska vasta olin tavannut miehen.

Vierailija
36/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella tädilläni on yhteensä kolme kuparikierukkaraskautta. Sikiävä suku!

Vierailija
37/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näyttää luottavan hyvään säkään näissä asioissa. Juu, varmat päivät, juu, keskeytetty, juu, pelkkä kondomi....mikä helvetin yllätys se sitten on, kun raskautuu???

Ei kortsuista kyllä yleensä puhuta niin että ne ovat epävarmoja, kuten esim. Pessaari tai vaahto. Ei myöskään sukupuolitaudeilta suojautumisen yhteydessä kerrota, että ei ne mitään suojaa. Kyllä aika eri tavalla opastetaan siitä että ei saa luottaa varmoihin päiviin tai keskeytettyyn yhdyntään.

Voihan se olla että joku valistunut sukupuoli valistaja tämmöisenkin osaa kertoa, mutta en itse ainakaan löydä mitään virallista materiaalia jossa kerrottaisiin noista huomaamattomista rei'istä, sellaista kyllä jossa kerrotaan että hajoamisen huomaa. Itse en voi hormonaalista ehkäisyä käyttää kuitenkaan, että eipä tuo tilannetta olisi muuttanut vaikka tästä olisi kerrottukkin.

Vierailija
38/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko kondomit nykyään eri materiaalia, vai miksi ei enää varoteta naarmuista.

Vierailija
39/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että lähes aina kumin käytöstä huolimatta tullut raskaus johtuu siitäm että kiihkoissaan lämmittelyvaiheessa mies vähän pökkii kalullaan huulille. Tai runkkaa likastsnesteitä jo vuotavaa kaluaan (jossa aina siittöitäkin jo vähän mukana) ja sitten seuraavaksi on niitä samoja sormiaan työntelemässä naisen sisään. Itse kumi ei varmaan juuri koskaan mitään lävitseen päästä.

Vierailija
40/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani oli "unohtanut" ottaa pillerin. Näin oli kertonut silloiselle poikaystävälleen. Oikeasti ei edes syönyt pillereitä, huijasi miehen lapsen isäksi. No, nyt itkee, kun isä ei halua nähdä häntä eikä lasta.

Ehkäisypillereiden teho on, jopa väitettyä suurempi. Nainen voi unohtaa, jopa muutaman pillerin ja ehkäisyteho silti säilyy. Ei se ehkäisyteho yhden pillerin unohtamisesta mihinkään katoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi