Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ehkäisy teillä oli käytössä kun tulit ehkäisystä huolimatta raskaaksi

Vierailija
15.06.2012 |

Minä en jotenkaan voi uskoa näihin yllätysraskauksiin, että muka olis ehkäisy kunnossa ollut.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti tulin raskaaksi

Vierailija
2/47 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se oli poistunut, joten siksi.

vähän valunut alemmas..ei poistunut.. =D ärsyttäääääääääääää!!!!!! ei voi mitään... =) kohta mä varmaan oon sit niiiin vauva täpinäs vaikka tuo pieni poika on pian 5kk.. =)

en olekkaan raskaana... outoa kun oksentelen... no mulla siis ei pettänytkään mutta niinkin siis voi käydä..vaihdan hormonikierukkaan =D tsemppiä muille =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisella kertaa ehkäisylaastari

Vierailija
4/47 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään joukkopapassa... olen 30 ja synnytin juuri helmikuussa.. kierukka ilmeisesti valunut alas..(kupari) oksentelin tänään..aina ollut heti pahoinvointia..kävin tänään labrassa verikokeissa ja saan tietää olenko tullut raskaaksi..PASKAsäkä mut ei voi mitään...ei ollut tarkoitus vielä tulla mutta jos tulee niin sit se olikin tarkoitettu..esikoinen aloittaa syksyllä koulun..jippii!! huomenna sit saan varmuuden,mutta oon jo täs monta päivää miettiny ja kyllähän kroppa ilmottaa heti muutoksista..näillä mennään.. =)

Vierailija
5/47 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/47 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän valunut alemmas..ei poistunut.. =D ärsyttäääääääääääää!!!!!! ei voi mitään... =) kohta mä varmaan oon sit niiiin vauva täpinäs vaikka tuo pieni poika on pian 5kk.. =)

Vierailija
7/47 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin olennainen pointti

Kyllähän se on niin, että lähes aina kumin käytöstä huolimatta tullut raskaus johtuu siitäm että kiihkoissaan lämmittelyvaiheessa mies vähän pökkii kalullaan huulille. Tai runkkaa likastsnesteitä jo vuotavaa kaluaan (jossa aina siittöitäkin jo vähän mukana) ja sitten seuraavaksi on niitä samoja sormiaan työntelemässä naisen sisään. Itse kumi ei varmaan juuri koskaan mitään lävitseen päästä.

Voi olla joidenkin kohdalla olennainen. Me kuitenkin käytimme kortsua koko yhdynnän ajan, eikä ollut mitään alkupökkäilyjä tai runkkaamisia. Olen kyllä itsekkin yrittänyt keksiä jonkun järkeen käyvän selityksen, mutta en ole keksinyt.

Vierailija
8/47 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti tulin raskaaksi

Vierailija
9/47 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 38

Vierailija
10/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyvaahto JA kondomi. Ei huomattu rikkoutumista, tosin en tiedä kuinka tarkasti mies ne tarkistaa ennen roskiinheittoa. Ja kaksoisehkäisy oli käytössä siksi, koska kolme lasta oli saanut alkunsa heti kun haluttiin, eikä haluttu ottaa riskiä... Kohta on laskettu aika, seuraavaksi mies menee vasektomiaan.

Vierailija
11/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillereiden ehkäisyteho loppuu, jos yhden tai kaksikin unohtaa. Kokemusta on! Enkä edes heti tajunnut olevani raskaana, koska pillerit saivat valekuukautiset aikaan...

Raskaus päätyi kuitenkin keskenmenoon.

Vierailija
12/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen todellakin huolehtinut ehkäisystä. Muutaman kerran jälkiehkäisystäkin. Lopetin ehkäisyn kun halusin lapsia. Mäkään en todellakaan voi käsittää miten se ehkäisy niin vain pettää. Enkä myöskään naisia jotka eivät osaa seurata kiertoaan ja tajua riskejä. Mies ei voi tietää naisen kierrosta yhtään mitään, mutta aikuisen naisen tulisi pääasiassa olla perillä elintoiminnoistaan.

Vierailija
13/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syötiin Mercilon pillereitä 12 vuotta ja kierto oli suhteellisen säännöllinen koko ajan. Parisuhteessa olimme miehen kanssa olleet 5 vuotta ja aina olin pillerit syönyt ajallaan. Kuitenkin 5 vuoden seurustelun jälkeen, yhdet menkat olivatkin hieman niukemmat ja kappas, raskaana oltiin.

Lääkäri epäili pillerien tehon heikentyneen mahataudista johtuneen vilkastuneen aineenvaihdunnan takia. Tiedä sitten. Eipä kyllä harmita näin jälkikäteen. Toista lasta saatiinkiin yrittämällä yrittää 2 vuotta ennen kuin onnistui.

Vierailija
14/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitä ei löydetty, joten tod. näk. poistunut jossain vaiheessa.

Vierailija
15/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on minulle hyvin vaikea asia, sillä mikään kondomin tilalle ei vain sovellu. No, ei ollut iso kriisi tämän lapsen tulo.

Vierailija
16/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä oli aina niin luotettava keskeytetty yhdyntä. Lapsen hankinta oli alunperin "sitten joskus myöhemmin" mielessä.

Vierailija
17/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen todellakin huolehtinut ehkäisystä. Muutaman kerran jälkiehkäisystäkin. Lopetin ehkäisyn kun halusin lapsia. Mäkään en todellakaan voi käsittää miten se ehkäisy niin vain pettää. Enkä myöskään naisia jotka eivät osaa seurata kiertoaan ja tajua riskejä. Mies ei voi tietää naisen kierrosta yhtään mitään, mutta aikuisen naisen tulisi pääasiassa olla perillä elintoiminnoistaan.

pillereitä ja täysimetti muutaman kuukauden ikäistä esikoistaan. Ja tasan tarkkaan ei jättänyt yhtään pilleriä väliin, sillä sisareni sai alkunsa vanhempien ollessa ei silleen vaan sinne päin.

Minä taas en tajua, miten joku ei tajua, että kaikilla se kuukautiskierto ei ole säännöllinen. Ilman hormoniehkäisyä minulla kierto oli 3 viikosta 3 kuukauteen. Olin perillä elintoiminnoistani eli mitään syytä epäsäännölliseen kiertoon ei ollut. Minulla ei ollut myöskään mitään ovulaatiokipuja eikä ennakoivia menkkakipuja, menkat huomasin siitä että pöksyissä on verta.

Vierailija
18/47 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi kun esikoinen oli 6 kk.Imetin vielä täysillä. Imetyshän pitäisi olla jokin ehkäisykeino sekin.

Vierailija
19/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan kävi niin hieno mäihä että tulin 1. kerrasta raskaaksi vaikka käytössä oli kondomi suojana emmekä edes huomanneet sen hajonneen tai mitään.

Vierailija
20/47 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus on kerta riittää vahinko kesken avioeroprosessin... Ko kertaa lukuunottamatta selibaatti piti hyvin vuoden sitä ennen ja puoli vuotta jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi