Onko kreisibailaus noloa yli 30-vuotiaille?
Kommentit (35)
Ei ole hyväksyttävää yli 25-vuotiaalta.
No jaa kyllä mä myönnän että kevät ja kesäkuukausina lipsahtaa kreisibailaamisen puolelle. Ei tosin kiinnosta onko se jonkun mielestä noloa vai ei.
M35
Ei saa olla hauskaa jos on perhe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä tulee väkisinkin mieleen että nuoruus on jäänyt elämättä kunnolla. 35-vuotias nainen kireissä vaatteissa yökerhon tanssilattialla herättää lähinnä hilpeyttä.
No sitä et tiedäkään että olen 35. Näytän niin paljon ikäistäni nuoremmalta, että moni ei usko kun kerron ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä tulee väkisinkin mieleen että nuoruus on jäänyt elämättä kunnolla. 35-vuotias nainen kireissä vaatteissa yökerhon tanssilattialla herättää lähinnä hilpeyttä.
No onko sen nyt niin vakavaa. Voihan sitä olla hyväntahtoisesti hilpeä toisen irrottelusta.
Kyllä sitä itse kukanenkin aikanaan haudassa ehtii olla paikoillaan ja herättämättä hilpeyttä kanssaihmisissä. Siihen asti.
Ihana kommentti! Pelastit päiväni :)
Saa sitä rentotua. Jos tuleva mies näitä bileitä järjestää olen todella tyytyväinen.
Noloa aina ja joka iässä. Vähän yli parikymppiseltä sen muutaman kerran ymmärtää mutta jos homma jää päälle niin so long.
Vierailija kirjoitti:
Hauskuus nyt vaan ei kaikille tarkoita yöelämässä remuamista.
Olen 30v ja perheellinen. Hauskaa on viettää aikaa perheeni kanssa, mutta omalla ajalla eniten nautin pitkistä lenkeistä lähimaastoissa kuunnellen samalla äänikirjoja.
Ehkä kerran vuodessa käyn lapsi vapaalla tsekkaamassa yöelämän ja muistan taas, miksen sinne kaipaa.
Juopuneita ihmisiä, liikaa meteliä, rähinää ja huojumista taksijonossa jne. Itseä vain väsyttää ja ärsyttää ja haluaa jo muutaman jälkeen kotiin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskuus nyt vaan ei kaikille tarkoita yöelämässä remuamista.
Olen 30v ja perheellinen. Hauskaa on viettää aikaa perheeni kanssa, mutta omalla ajalla eniten nautin pitkistä lenkeistä lähimaastoissa kuunnellen samalla äänikirjoja.
Ehkä kerran vuodessa käyn lapsi vapaalla tsekkaamassa yöelämän ja muistan taas, miksen sinne kaipaa.
Juopuneita ihmisiä, liikaa meteliä, rähinää ja huojumista taksijonossa jne. Itseä vain väsyttää ja ärsyttää ja haluaa jo muutaman jälkeen kotiin nukkumaan.
* lapsivapaalla.
Puhelin haluaa taas automaattikorjata kaiken.
Ei se noloa ole mutta mä olen huolissani monen kreisibailaavan yli 30 vuotiaan alkoholinkäytöstä. Kroppa ei ole enää niin kuin nuorena vaikka mieli olisi. Vanhemmiten elimistö luonnollisesti sietää vähemmän alkoholia mutta moni kreisibailaava 30-40v juo hirvittäviä määriä. Tulee huoli onko kaikki kunnossa. Jos kreisibailaa selvin päin niin awesome. Itsekin nuorena olen kreisibailannut käytännössä ikävuodet 16-29 ja sit ei enää jotenkin huvittanut kun tajusi että kyllä se elämä parasta huumetta on. Ei ole enää tarvetta vetää tajua kankaalle ja koko ajatus suorastaan hirvittää. Niin elimistön kuin mielenterveyden kannalta.
Nykyään kreisibailaan juomalla pari lasia viiniä, jos ihan hulluksi heittäydyn ehkä päälle vielä ison oluen ja viskin ja sitten vedän karkki / juustoöverit, kuuntelen pink Floydia ja hyvässä lykyssä muutaman kerran vuodessa tapaa ihmisiä kenen kanssa voi polttaa muutamat savut pilveä. Elämä muuttuu 😄
T. 35-v
Jotkut ovat vanhuksia jo 35-vuotiaina.
Mun kreisibailaus on sitä, että meen huomenna ratsastusvalmennukseen.