Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itseruskettavista kokemuksia?

Vierailija
05.06.2012 |

Toimiiko joku oikeasti niin että näyttäis rusketukselta? Ainakin oma kokemus on ollut et polvet ja nilkat oikein imaisee värin ja muuten onki sit niin ja näin.. Entäs nämä kevyesti päivettävät kosteusvoiteet? Olisko parempi vaihtoehto? Tuleeko tasaista? Kokemuksia ja vinkkejä olis tosi kiva saada. Kun on tuo nahka niin valkonen eikä oikein oo aikaa(eikä halua) maata auringossa. Pientä väriä pintaan olis silti kiva saada:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin tossa viime viikolla sellasta kuivasuihketta, oisko ollu lorealin tuote? Tosi kiva, levitty hyvin ja ku anto kuivua puolisen tuntia ilman et laitto paidan päälle jne (suihkutin siis vaan ylävartaloon) ni jätti kauniin päivetyksen päälle. Itse kans kokeillu kaiken maailman voiteita ja jossain liikkeessäkin kävin kerran suihkurusketuksessa, niin huonot kokemukset jäi et vähä epäilevin mielin tota suihketta kokeilin. Mut ite ainakin tykkäsin tuosta :)

Vierailija
2/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tykännyt käyttää sitä doven päivettävää kosteusvoidetta. Ja siitä se vaalean ihon versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteusvoidetta ja anna kuivua ennen itseruskettavan laittoa.

Tuo nimittäin johtuu ihan vain siitä, että iho on kuivempi niiltä osin kuin muualta. :)

Itsellä tällaisia alueita on esim otsa, sormenpäät ja polvitaipeet ja itseruskettavia olen käyttänyt monta vuotta aina keväisin. :)

Vierailija
4/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin kokemuksia vaan sellaisista, mitkä saa migreenin aikaan :/

Vierailija
5/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras itseruskettava mitä itse olen kokeillut! Sitä on erikseen kasvoille ja vartalolle. Kasvoille käytettävä aine ei päivetä niin voimakkaasti, joten sillä on mahdotonta saada raitoja! Muutamana iltana kun suihkuttaa kasvoille ja dekolteelle niin saa tosi nätin päivetyksen. Se vartalolle käytettävä suihke on hieman voimakkaampaa, sillä saa jo yhdellä suihkutuskerralla kevyen päivetyksen. Silläkään en raitoja ole koskaan saanut, mutta pari kertaa olen suihkauttanut liian läheltä ja siihen kohtaan on jäänyt hieman tummempi alue.

Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tuota lorealin suihketta! Jopa mieheni osaa käyttää sitä suihketta niin, että hän suihkuttaa sillä selkäni :) Kotisuihkurusketus ;)

Vierailija
6/7 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voipi olla et kokeilen tota lorealin suihkutettavaa. Olen nyt muutamana iltana laittanut lumenen kevyesti päivettävää kosteusvoidetta vartalolle siis ja tosiaan polviin ja nilkkoihin ja kainaloihinkin olen laittanut ensin perusvoidetta jos ei niin tarttuis.. En ainakaan vielä huomaa rajoja ja päivetyskin on aika pientä mut taitaa sitä jonkinverran olla kuitenkin. Saas nähdä,siinä sanotaan et viikon käytön jälkeen olis päivetys parhaimmillaan. ap

Vierailija
7/7 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mytanin rusketuspillereillä voi edistää rusketusta

http://hyvinvointishop.com/