Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman rintsikoita kesällä?

Vierailija
26.07.2014 |

Kehtaako teidän mielestä kulkea kesähelteellä toppi päällä ilman rintsikoita esim. kaupungilla tai kaupassa? Itse huomaan ujostelevani katseita vaikka olo on ihana ilman rintsikoita. Mulla on a-kupin rinnat, olen parikymppinen ja rintoihini erittäin tyytyväinen, siitä ei ujostelu johdu. Sitä vain näkee naisilla kesähelteelläkin liivejä...

antaako se teidän mielestä tyrkyn tai epäsiveän vaikutelman jos jättää liivit pois alta?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivien pitämättä jättäminen kaupungilla on asiatonta jos nännit näkyy läpi.

Vierailija
2/58 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin tätä. Monien kesämekkojen ym kanssa rintsikat ei näytäkään kivoilta plus ne hiostaa. Itellä vaan nännit nöpöttää läpi jos oon ilman niin on suht irstas olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman liivejä on aina parempi. Aina.

T. Oikea panomies

Vierailija
4/58 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa harvinaisen huono provo

Vierailija
5/58 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:29"]

olipa harvinaisen huono provo

[/quote]

mikä tossa susta oli provoilua? Ihan samaa kysymystä oon kans miettiny

Vierailija
6/58 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liiveittä liikkeellä jo ties kuinka monetta kesää. Tiedä sitten, mistä johtuu, mutta ei minua kukaan ole millään lailla katsellut. Ihmisillä tuntuu olevan parempaakin tekemistä kuin vilkuilla minun a-kuppejani kauniina kesäpäivänä. Mutta mukavaa on, ei hiosta.

Vierailija
7/58 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa ja epistä että miehet voi liikuskella missä vain nännit näkyvillä ja naisten täytyy peitellä ja olla kuumuudessa paita päällä rintsikoiden kera ettei nännit näkys. Naisilla ja miehillähän on samanlaiset nännit kummallaki. Minusta Se on rivoa ku miehet voi mennä kuumana kesä päivänä kauppaan ilman paitaa. Olen kaupassa nähny helteellä paljo miehiä jotka menee kauppaan pelkillä shortseilla tai jopa uikkareilla !

Vierailija
8/58 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:28"]Mäkin mietin tätä. Monien kesämekkojen ym kanssa rintsikat ei näytäkään kivoilta plus ne hiostaa. Itellä vaan nännit nöpöttää läpi jos oon ilman niin on suht irstas olo

[/quote]

Monista kaupoista saa ostettua senmoisis bandeau -liivejä, ovat tosi käteviä! Jotkut ei näy ollenkaan mekon tai topin alta ja välillä tuntuu että ei olisi liivejä ollenkaan!

http://static.lindex.com/Archive/InPress/S0000007147886_F.jpg

Vierailija
9/58 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen usein ilman liivejä (jos ei tarvitse "edustaa"). Onhan silloin vähän epävarma olo, mutta rintsikat on niin epämukavat, että kestän sen. Toivoisin, että muutkin uskaltaisivat, niin siitä tulisi normaalimpaa. Miehet kulkevat jopa ilman paitaa, minusta se on rivompaa kuin liivittömyys naisella.

Vierailija
10/58 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten tuijottaa, ei rintsikoita oo aina pakko käyttää.

Vierailija
11/58 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että jotaki kiinnostaa pällistellä että onko jollaki rintsikoita.

Vierailija
12/58 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nähny kaupungilla ja kaupoissa paljo monen ikäisiä naisia jotka ovat ilman rintsikoita ja topilla kuumalla kesä helteellä. Ja niin teen itsekin.

Vierailija
13/58 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri Puolassa viikon ja siellä näkyi paljon etenkin 18-25v naisilla sitä että ei ollut rintaliivejä. Vastaan tuli kuumina päivinä neitoja joilla oli ohut valkoinen toppi tai t-paita. Ilmeisesti tissit hikoaa kuumassa ja yhdelläkin neidillä näkyi kun todella tummat isot ja pitkät nännit sojotti vatsankin paljastavan topin läpi.

Sitten näkyi nänniläväreitä kun ei ollut liivejä. Yhdessä ravintolassa istui iltapäivällä neito jolla valkoinen ohut tiukka t-paita ja kun ei ollut liivejä niin näkyi tummat nännipihat.

Siellä oli myös monilla naisilla kireät trikooshortsit.

Paljon näkyi myös hanurin paljasravia farkkushortseja jotka on täällä Suomessa jo vähän vähemmän muodissa.

Vierailija
14/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä yritän olla mahdollisimman paljon ilman rintaliivejä.

Muuten käytän liivejä.

Vierailija
15/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen liiveittä liikkeellä jo ties kuinka monetta kesää. Tiedä sitten, mistä johtuu, mutta ei minua kukaan ole millään lailla katsellut. Ihmisillä tuntuu olevan parempaakin tekemistä kuin vilkuilla minun a-kuppejani kauniina kesäpäivänä. Mutta mukavaa on, ei hiosta.

Jos olet liiveittä, sinulla on silloinkin a-kupit?

Vierailija
16/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon kanssa ilman liivejä aina. Topin kanssa yleensä liivit.

Vierailija
17/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinkit roikkuu liian alhaalla niin näyttäähän se hervottoman lehmämäiseltä, mutta mikä minä olen sitä keltään kieltämään?

Nännin näkyminen kankaan läpi on normaalia. Toki jos on ongelma, että nänni hiertyy rikki topin alla esim. liikuntasuorituksessa, sen voi nänniteipillä suojata.

Se, että sinisuoninen, raskausarpinen ja karvamahainen Arska lösöttää ilman paitaa tissihiki valuen terassilla, on rikos ihmisyyttä vastaan.

Vierailija
18/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit muiden mielipidettä, erityisesti kun mielipiteen on muokannut naisvihainen patriarkaatti? Ei meillä onneksi ole mitään nännilainsäädäntöä olemassa.

Vierailija
19/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja on toivottavaa.

M51

Vierailija
20/58 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman liivejä on aina parempi. Aina.

T. Oikea panomies

Itsekehusi haisee jopa pahemmalta, mitä kiveshikesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän