Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein muutama tunti sitten abortin.

Vierailija
14.06.2012 |

se oli välttämätön. Kipu oli menkkakivun tapaista ja aaltoilevaa (vieläkin on aaltoilevaa kipua). Kyllä sen kestää. En murehdi enkä mieti enää aborttia henkisesti. Ainoa juttu mikä muistuttaa abortista on vatsakipu ja 60e lasku odottamassa.

Minusta abortti ei ole murha.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi tuut tänne lesoomaan.

Vierailija
2/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo itsekään parempi, vaikka kuinka yrittäisit asetttaa itsesi toisen yläpuolelle :)

Kaiken lisäksi tuut tänne lesoomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aloituksesi pointti oli.. niin mikä?

Murha tai ei, on se niin surullista silti.

Vierailija
4/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesoilemaan kissan tapoista yms. en koe kuuluvani alimpaan kastiin. itse olet kun tulet syyllistämään toisten päätöksiä

ap

Vierailija
5/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti ei ole murha. alkio/sikiö ei lähellekkään muistuttanut vauvaa.

ap

Vierailija
6/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt peruuttamattoman teon, jota et enää tekemättömäksi saa. Mutta sinulla, kuten kaikilla muillakin on vielä koko loppuelämä aikaa näyttää että olet muuttunut. Voin aina rukoilla puolestasi jos niin haluat.

Vierailija
7/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti oli mielestäsi välttämätön?

millä viikoilla olit?

näitkö sikiön ultrassa ensin?

onko sulla lapsia ?

oliko eka abortti?

oho, kyselyikä iski :D

Vierailija
8/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lopettamaan jonkun elämän.

muuten,ehkäisy on keksitty,joten hoida se kuntoon!

Vierailija
9/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt peruuttamattoman teon, jota et enää tekemättömäksi saa. Mutta sinulla, kuten kaikilla muillakin on vielä koko loppuelämä aikaa näyttää että olet muuttunut. Voin aina rukoilla puolestasi jos niin haluat.

Jee jee jehova

Jeesus ajaa mopolla

enkelit pelaa korttii

jumala vetää norttii

Vierailija
10/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ihan oikeasti ole ketään ystävää, jonka kanssa voit jutella ja joka pitäisi sinusta vähän huolta abortin jälkeen? Kuulostat uhmakkaalta kun vähättelet kokemuustasi. Sinun täytyy tietää, että tällä palstalla saat niskaasi loukkauksia - etsitkö niitä, siksikö tulit tänne?

Vierailija
11/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi tehdä abortti jos itsestä tuntuu ettei kertakaikkiaan ole vielä valmis äidiksi.

Itse olen tehnyt abortin 20 -vuotiaana viikoilla 10+5. Tulin raskaaksi miehelle kenen kanssa oli lyhyt suhde, tapailtiin, muttei siitä kumminkin mitään vakavanpaa koskaan kehkeytynyt. Miehelle kerroin raskaudesta, muttei hänellä ollut sanavaltaa pidänkö lapsen vai en, itse tiesin olevani vielä liian kypsymätön ja huonossa taloudellisessa tilanteessa.

Sattui aivan älyttömän paljon, koko päivän vietin sairaalassa. Vanhemmilleni en ole edelleenkään kertonut, lähimmille ystävilleni vain.

Ei kaduta, nyt mulla on mies ketä en varmasti olisi tavannut jos olisin lapsen pitänyt, ja meillä maailman ihanin 8kk vanha tyttö. Tuossa välissä ehdein muutaman vuoden bilettämään ja elää huoletonta elämää aivan riittämiin.

Vierailija
12/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti oli mielestäsi välttämätön?

millä viikoilla olit?

näitkö sikiön ultrassa ensin?

onko sulla lapsia ?

oliko eka abortti?

oho, kyselyikä iski :D

oli koska olen 16v.

7viikolla.

en vaan näin sen istukan mukana rauta astiassa.

ei ole eikä tule.

oli.

ap

Vierailija
13/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten lopettamaan jonkun elämän.

muuten,ehkäisy on keksitty,joten hoida se kuntoon!

jonkun solu möykyn. solikasa->alkio->sikiö->vauva->lapsi.

aina valitetaan että joku tappoi vauvan vaikka se on vasta alkio! ettekö te nyt ymmärrä...

en voinut sille mitään että, kumi puhkesi eikä ollut madhollisuutta mennä hakemaan jälkiehkäisy pillereitä. jokane tekee virheitä. minä en kadu aborttia

ap

Vierailija
14/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ihan oikeasti ole ketään ystävää, jonka kanssa voit jutella ja joka pitäisi sinusta vähän huolta abortin jälkeen? Kuulostat uhmakkaalta kun vähättelet kokemuustasi. Sinun täytyy tietää, että tällä palstalla saat niskaasi loukkauksia - etsitkö niitä, siksikö tulit tänne?

poikaystävä, serkku ja ystävä joille puhun asiasta.

kokemus oli positiivinen mielestäni. tiedän sen enkä anna sen asian häiritä. joillakin on vaan pakko kritisoida toisten päätöksiä

ap

Vierailija
15/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästyi sekin ei toivottu huti veronmaksajilta, Kiitos siitä!!

Vierailija
16/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä että olet varma ratkaisustasi. Silti parempi olla sanomatta että koskaan ei kaduta. Itsekkin tein abortin 20-vuotiaana. En juurikaan miettinyt asiaa ennen kuin sain kymmenen vuoden päästä lapsen. Silloin se vasta oikeastaan itselle kirkastui mitä tuli tehtyä. Tehty mikä tehty sillä viisaudella jota silloin oli kertynyt. Nyt olen kuitenkin sitä mieltä etten koskaan tekisi sitä uudelleen. Sikiö jonka silloin abortoin oli korvaamaton ja ainutlaatuinen, samalla tavalla kuin jokainen ihminen, vaikka älyllinen kehitys ei vielä olisi ollut pitkällä. En silti ala ketään syyttelemään, muita kuin ehkä itseäni, mikä onkin vähän pahempi tilanne kuin joku länkytys netissä.

Vaikka itse olin silloin varma ratkaisusta, muistan kuitenkin että olo oli sekä henkisesti että fyysisesti tyhjä sen jälkeen. Se tuntui pahalta, vaikka en olisi sitä ääneen myöntänytkään.

Vierailija
17/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästyi sekin ei toivottu huti veronmaksajilta, Kiitos siitä!!

onneksi ei tänne paskaan velkaiseen maahan syntynyt. mistä oisin tiennyt vaikka sikiöstä oisi tullut juoppo..

ap

Vierailija
18/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se ei tuossa vaiheessa vauvalta näytä, siitä olisi jokatapauksessa vauva kasvanut. Eli olet murhaaja. Voin ymmärtää abortin vain jos raskaus veisi äidin hengen. Sinun tapauksessasi näin ei ole, eli olet murhaaja. Toki laillinen teko mutta moraalisesti väärin. Jonain päivänä vielä kadut katkerasti.

Vierailija
19/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvempi sitä itse aborttia tekee vaan lääkäri.

Voi lapsi parka en voi muuta sanoa. Lyhyt aika sanoa ettet mieti etkä murehdi. Kyllä se jälkensä jättää.

Aina on mahdollista hakea jälkiehkäisy jos kumi puhkeaa, muu on selittelyä. Ehkä ajattelit ettei se kerrasta nappaa.

Niin kauan kuin laki sallii jälkeläisensä tuhoamisen näitä tapahtuu.

Vierailija
20/37 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sun äiti abortoinut sua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän