Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea moka meinasi tapahtua.!!!Teini hiippaili kotiin hiljaa,normaalisti kuulen kaiken

Vierailija
14.06.2012 |

tällä kertaa en,huh,mies sängyn taa piiloon ja sitten teinille,voitko antaa äidin olla hetken rauhassa,ota tästä lehti.Miten kauan tätä miesystävän salailua ja öisiä/iltaisia tulemisia voi salata teini-ikäiseltä.En haluaisi tutustuttaa,kun itse olen vain seksin takia häntä tapaillut.Eräs baarityöntekijä kyseessä.On kyllä isomunainen ja hyvä ja nuori mutta ei kuitenkaan uusperhe ainesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo.

Vierailija
2/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän tietää, tai ainakin tulee tietämään hyvin pian. Parempi olisi olla rehellinen, sanoa että sinulla on poikaystävä mutta kyse ei ole mistään suuresta rakkaudesta joten tuskin olette yhdessä pitkään, kunhan tapailette. Teini ymmärtää luultavati tämän hyvin eikä halua tietää enempää... mutta osaa sitten itsekin varoa ettei joudu tilanteisiin joihin ei halua!

Jos et kerro ja hän tietää, se tekee hallaa suhteellenne, annat esimerkin siitä että teidän maailmanne ovat täysin erilliset eikä omista tärkeistä jutuista puhuta toisen kanssa. Lisäksi salailu on noloa kun siitä jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo.

Lapselle oon luvannut etten ala tapailemaan ketään sen enempää.

Vierailija
4/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikaa vastedes siellä baarin takahuoneessa.

Vierailija
5/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hän tietää, tai ainakin tulee tietämään hyvin pian. Parempi olisi olla rehellinen, sanoa että sinulla on poikaystävä mutta kyse ei ole mistään suuresta rakkaudesta joten tuskin olette yhdessä pitkään, kunhan tapailette. Teini ymmärtää luultavati tämän hyvin eikä halua tietää enempää... mutta osaa sitten itsekin varoa ettei joudu tilanteisiin joihin ei halua!

Jos et kerro ja hän tietää, se tekee hallaa suhteellenne, annat esimerkin siitä että teidän maailmanne ovat täysin erilliset eikä omista tärkeistä jutuista puhuta toisen kanssa. Lisäksi salailu on noloa kun siitä jää kiinni.

Vierailija
6/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, vakavassa tekstissä tosiaankin nelikymppinen aikuinen nainen ottaa esille sukupuolielimen koon xDDD

Vierailija
7/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, vakavassa tekstissä tosiaankin nelikymppinen aikuinen nainen ottaa esille sukupuolielimen koon xDDD

Vierailija
8/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen poikaystäviäni lapsille näyttänyt, ihan sellaisessakin tapauksessa joissa ei mitään uusperheajatuksia ole.

Vierailija
9/9 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle oon luvannut etten ala tapailemaan ketään sen enempää.

Sinulla on toki vastuusi lastasi kohtaan järjestää seurustelusi ja elämäsi niin että voit pitää hänestäkin huolta ja hänen tarpeistaan, ja jos teidän taustalla on esim jotain ikäviä mieskokemuksia aiemmin niin nämä seurusteluasiat voi ymmärrettävästi olla vaativia.

Mutta en pysty kuvittelemaan skenaariota jossa teinille pitäisi luvata ettei äiti ala seurustella kenenkään kanssa millään ehdoilla. Aika tiukka rajaus!