Mitä mielestäsi tarkoittaa, kun joku sanoo olevansa nuorekas?
Itse liitän sen ulkonäköön, näyttää ikäistään nuoremmalta. Mutta ilmeisesti moni käsittää sen eri tavalla, kun 50+ mies deitti-ilmoituksessa kertoo olevansa nuorekas ja kuvan mukaan jo täysin harmaa ja näyttää omaan silmääni 70 vuotiaalta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollaisen voi arvioida vain joku toinen. Kaikkihan pitää itseään nuorekkaina.
Veit sanat suustani! Itseään nuorekkaaksi kutsuvaa pitäisin typeryksenä. Minun sisareni, 50-vuotias, on mielestäni (ja monen muunkin mielestä) nuorekas.
Sielu käy viä rippikoulua, huumorintaju 12 vuotiaan tasolla ja kroppa huutaa miten voit vielä olla hengis. 😁
Sitä että sanoja tietää itsekin olevansa kaikkea muuta kuin nuorekas.
Minusta se tarkoittaa sitä, että sanojalla on päässä vähän ilmavaa. Tuon sanominen kun ei kerro ihmisestä oikein mitään, niin on turhaa tuhlata palstatilaa tuollaisiin tyhjiin sanoihin.
Minä liitän nuorekas sanan vanhoihin ihmisiin. Vanha voi olla nuorekas, keski-ikäisestä sitä ei käytetä. En pidä koko sanasta.
Itse annetuna arviona se on täysin arvoton. "Olen niin kaunis, " olen nuorekas", "olen fiksu" jne. tyhjiä sanoja vain.
Tarkoittanee, että ei ole kaljuuntunut, lihonut, mummoutunut tai plösähtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Minusta se tarkoittaa sitä, että sanojalla on päässä vähän ilmavaa. Tuon sanominen kun ei kerro ihmisestä oikein mitään, niin on turhaa tuhlata palstatilaa tuollaisiin tyhjiin sanoihin.
Kyllä se kertoo siitä, että ihminen miettii itseään ja ikäänsä ja kokee tarvetta määritellä itseään iän kautta. Turhamaisuudesta se kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanee, että ei ole kaljuuntunut, lihonut, mummoutunut tai plösähtänyt?
Ei välttämättä. Kertoo siitä, että ihminen itse kokee ettei ole.
Joku hiuksensa vaalentanut pappa, joka yrittää räpätä
Kuvittelee olevansa paremman näköinen ja energisempi kuin muut. Yleensä nämä ovat sellaisia lyhyttukkaisia naisia, jotka ovat hoikkia joo, mutta ihan ikäisensä näköisiä ja oloisia. Komentelevat mielellään muita.
Ajattelisin että se mies on täysin sokea itselleen, ohittaisin.
N50+
Kun ihminen käyttää itsestään tuota termiä, se usein tarkoitta, että hän on jämähtänyt oman nuoruutensa nuorisotyyliin. Elää sitä omaa nuoruuttaan yhä, eikä ymmärrä, että uudempien sukupolvien nuorille se tyyli ja meininki on auttamattoman vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kertoo siitä, että ihminen miettii itseään ja ikäänsä ja kokee tarvetta määritellä itseään iän kautta. Turhamaisuudesta se kertoo.
Tämä. Ihminen määrittelee itsensä iän kautta ja on tyytyväinen itseensä.
Entä, kun minä olen kuullut olevani nuorekas, mutta en yhtään itse tunne niin? Tunnen itseni normaaliksi. En nuoreksi enkä vanhaksi.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollaisen voi arvioida vain joku toinen. Kaikkihan pitää itseään nuorekkaina.
Veit sanat suustani! Itseään nuorekkaaksi kutsuvaa pitäisin typeryksenä. Minun sisareni, 50-vuotias, on mielestäni (ja monen muunkin mielestä) nuorekas.
Vanha se jo on