Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki pelot iskee uudelleen...

Vierailija
14.06.2012 |

kolmen viikon päästä häät..edellinen avioliitto päättyi todella kauheella tavalla.. ja eihän tässä uudessakaan liitossa oo ollut ruusuja mies mählinyt niin paljon neljän vuoden aikana,anteeksi olen antanut,olen minäkin tehnyt virheitä ja mies antanut anteeksi.

Nyt alkanut hyökätä pelot uudelleen... en tiedä olen iloinen mutta kaikki negatiiviset tunteet nostaa päätää,kaikki virheet mitä mies tehnyt,ja kuinka joutunut pettymään..

Kuinka tästä selviän,en jaksa enää jarrutella tai perua kun kaikki on suuniteltu.. rakastan kyllä,mutta epäluottamus painaa ja viha.. miksi just nyt nousee pintaan nää tunteet ja paniikkikin meinaa iskeä...

Ja mulle pitäis kaikki olla vesiselvää kun oon yhen kerran jo mennyt naimisiin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 viikon päästä häät ja mullakin on paniikki päällä... Ja mun mies sentään on ihana ja kiltti eikä ole mokaillut mitään! Joten eiköhän ole normaalia. Mä en tosin varmaan sellaista miestä edes naisi, joka olisi "mählinyt niin paljon"...

Vierailija
2/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää luottaa ja yrittää ja toivoo parasta ja haluaa luottaa toiseen,kuitenkaan ei ole kyse mistää aviorikoksesta vain pienistä jutuista jota en ala tässä selittelee.

En jätä miestäni virheistä huolimatta koska hauan uskoa että hän on ottanut opikseen ja rakastan häntä ja kestän kaiken ja haluan uskoa vain hyvää.

Muuten en menisi naimisiin,ellen rakastaisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuossa tilanteessa nuo asiat pyörivät päässä. Anna niiden pyöriä mutta älä tietoisesti seuraa niitä ajatuksia ja ala vatvoa niitä. Enemmänkin vain tarkkaile ajatuksia joita tulee.. Päätöksesi olet kuitenkin jo tässä vaiheessa tehnyt että naimisiin menet eli ei siitä pyörittelystä ja miettimisestä enää hyötyä kauheasti ole. Tunteet ja pelot ovat vain ohimeneviä ilmiöitä joiden voi antaa tulla ja mennä.

Vierailija
4/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää luottaa ja yrittää ja toivoo parasta ja haluaa luottaa toiseen,kuitenkaan ei ole kyse mistää aviorikoksesta vain pienistä jutuista jota en ala tässä selittelee.

En jätä miestäni virheistä huolimatta koska hauan uskoa että hän on ottanut opikseen ja rakastan häntä ja kestän kaiken ja haluan uskoa vain hyvää.

Muuten en menisi naimisiin,ellen rakastaisi.

Ap

monet white trash -tyypit menevät naimisiin ihan minkälaisen juopon ja pettäjän kanssa, kunhan vain ei tarvitse olla yksin. Kiva kuulla, että sun kohdalla kyse ei ollut tästä.

Ennuste kertomasi perusteella ei ole hyvä, mutta ihmissuhteissa ei ole tilastoja, kaikki on oikeasti mahdollista. Onnea!

Vierailija
5/5 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi