Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako huuliin ottaa täytettä?

Vierailija
14.06.2012 |

Huuleni ovat ns. eriparia, alahuuli mallia etana ja ylähuuli pieni suhteutettuna siihen. Mitähän ainetta kannattaisi ottaa (että kestäisi edes jonkunaikaa?) en kuitenkaan halua ankkaefektiä vaan suht luonnollista tasapainotusta huulien symmetriaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, ei varsinaisesti kukaan huomaa vaikka saankin nyt enemmän ja paremmin laitettua huulipunaa :) Joskus tuntuu pieniä "helmiä" mutta ei pahasti, Revanessesta ei tullut yhtään ryyniä.

Vierailija
2/24 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tulee ihana mieli kun saa itselleen jotain uutta. Suosittelen ehdottomasti ottamaan täytettä jos siltä tuntuu. En kutsuisi sitä täyttämiseksi vaan hienoksi korjaamiseksi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

restylane on turvallisin (voit googlettaa). ja kun ei laita liikaa niin tei todellakaan tule ankka-efektia. ne miljoonat naiset joilla ainetta on kohtuullisesti niin ei mitenkään pistä silmään katukuvassa... mulla ei edes kaverit huomanneet, mut itse huomasin eron ja olin tyytyväinen toisella kerralla tuntui kyllä yksi pallo toisella puolella kuten joku toimenkin kuvaili, se ärsytti.

jos ottaa niin kantsii mennä kokeneelle tekijälle, tietty! vaikka maksas vähän enemmän. se on kuitenkin oma naama.

vaikutus kesti tosin vain jonkun 6kk eli kallista hupia, siksi en enää voikaan käyä. oli myös aika tuskallista mun mielestä :( mutta jos olisin rikas niin menisin ottaa uusiks.

Vierailija
4/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan uskaltaisi. Googlaapa vaikka Donatella Versacen kuvia ja mieti sitten uudelleen kannattaako noihin "kaunistumis"puuhiin ryhtyä.

Vierailija
5/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta inhottavan rakeisiksi jää huulet. Eli selkeästi tuntuu muutama isompi pallukka ja sitten sellasta rakeista, jonka myös näkee jos avaa suun täysin auki. Ankka efektiä ei ole tullut kun on laiettu vajaa ampulli, mutta en minä kyllä kauheasti voi suositellakaan....

Vierailija
6/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
7/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että joidenkin vuosien kuluttua alkaa paljastua lisää näiden täyteaineiden haittavaikutuksia.

Jos sulla on huulet eri paria, rajaa ylähuulta rajauskynällä vähän muhkeammaksi. Samalla voi muotoilla myös amorinkaarta herkullisemmaksi. Myöhemmin saatat olla onnellinen, että et ole korjaillut kroppaasi. Ole ylpeä persoonallisesta omasta itsestäsi!

Vierailija
8/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut, eikä edes sisko jolle kerroin. Mutta tunne ei ole kauhen mukava, vaan huulissa välillä kipeitä kohtia ja rakeisuus vaihtelee päivästä riippuen. Mitkä sitten mahtaa olla tuntemukset esim. jollain Martinalla jolle on selvästi laiettu useampikin ampulli :(

Vierailija
9/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kammottavan allergisen reaktion Restylanelle. Huuli jäi epäsymmetriseksi. Ei kannata lähteä leikkimään noiden kanssa, koska kukaan ei voi taata lopputulosta. Ja mitä vuosien kuluttua jää, arpikudosta tms?

Vierailija
10/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyaroliinihappoa ylähuulessa, plastiikkakirurgi laittoi. Puudutti ensin ja sanoi että parempi niin koska kipu estää sen että huulia voi täyttäessä muotoilla.

Pisti huolellisesti ja välillä peilistä katsoin ja kommentoin.

Hinta oli noin 400 euroa. Olen tyytyväinen, että laitoin täytteen, se pehmensi piirteitä. Ensin huuli oli kyllä hieman täytetyn näköinen, nyt laittaisin vähemmän. Hymyillessä näkyi alussa pientä muhkuraisuutta, siitä lääkäri varoitti ja kertoi, että on tulossa uusi aine, jonka pitäiisi olla vähemmän muhkurainen.

Tulos on pysynyt jo 1,5 vuotta, johtuu ilmeisesti siitä, että mulla on arpeutumistaipumus.

Ystävien mielestä tulos on huomaamaton, miehen mielestä hyvä ja kaunistavava. Laitan lisää kun on tarpeellista.

Mietin myös inse pitkään asiaa ensin. Sanoisin että etsi hyvä plastiikkakirurgi, oma kokemus oli hyvä, koska hän käytti aikaa, kertoi mielipiteensä ja sain vaikuttaa tulokseen.

Vierailija
11/24 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta inhottavan rakeisiksi jää huulet. Eli selkeästi tuntuu muutama isompi pallukka ja sitten sellasta rakeista, jonka myös näkee jos avaa suun täysin auki. Ankka efektiä ei ole tullut kun on laiettu vajaa ampulli, mutta en minä kyllä kauheasti voi suositellakaan....

Vierailija
12/24 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykynaisen elämää parantaa huomattavasti kun voi korjauttaa pikku virheitä niinkin helpolla kuin "lounas tunnilla".

Jos luontoäiti ei ole antanut täyteläisiä huulia niin miksi ei hakisi apua itsetuntoon laittajalta. Monivuotisena asiakkaana suosittelen kyllä, aina parempi mieli

Vierailija
13/24 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei uskaltaisi, täytteet on ihan rutiinijuttuja nykypäivänä. Nyt on tullu sellanen uusi täyte ku pluryal, se on kuheen kestäväkin! :)

Vierailija
14/24 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista järkyin esimerkki on se Kiinteistökuningatar Kaisasta tuttu Tumma nainen. Vaikuttaa olevan asiallinen ja pätevä, mutta se ulkonäkö... ne huulet varsinkin, on mennyt joku pahasti pieleen.

Vierailija
15/24 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mistä tota pluryalia saa?

Vierailija
16/24 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei nyt mene liikaa täytettä ottamaan...

http://www.vyperlook.com/wp-content/uploads/2012/06/silicone-lips-fail.jpg

Vierailija
17/24 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta miksei uskaltaisi. Itselle on laitettu v. 97 lähtien silloin tällöin (tuolloin täyteaineet olivat uusi juttu), joskus on ollut monta monta vuotta väliä. Nytkin kohta 3 vuotta viimeisestä laitosta. Voisin laittaa taas joskus. Koskaan ei ole ollut ankkahuulia muuten kuin ekan päivän turvotuksen ajan. Tosi nätit olleet aina, paitsi eräs plastiikkakirurgi jonka asenne oli tosi alentuva (ei tätä tarvitse) jonka laiton jälkeen ei näkynyt mitään muutosta. Nimenomaan restylanea on laitettu aina. Jos tuossa olisi jotain hirveitä haittavaikutuksia, niitä olisi kyllä tullut enemmän ilmi tässä kohta parinkymmenen vuoden aikana.

Vierailija
18/24 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/24 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä

Vierailija
20/24 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois tuore kokemus huulten muotoilusta Tampereella kauneuskeskus Ihanassa, se voi lukea täältä: https://thisstoryline.wordpress.com/2016/09/18/kotiaidin-tuunaus-ihana-…

Ei tosiaan mitkään ankkahuulet, vaan kivan symmetriset ja pikkusen paksummat :)