Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako huuliin ottaa täytettä?

Vierailija
14.06.2012 |

Huuleni ovat ns. eriparia, alahuuli mallia etana ja ylähuuli pieni suhteutettuna siihen. Mitähän ainetta kannattaisi ottaa (että kestäisi edes jonkunaikaa?) en kuitenkaan halua ankkaefektiä vaan suht luonnollista tasapainotusta huulien symmetriaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri googlettelin näitä ja katselin erään bloggarin kuvia. Hänellä oli aika ohut ylähuuli ja paksumpi alahuuli ja halusi kokeilla vain pientä pullistusta ja tasapainotusta. Mielestään oli huomaamaton, mun silmiin käsittämätön ankkahuuli ja varsinkin se ennestään iso alahuuli oli ihan valtava nakki..

Vierailija
22/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ja kukaan ei ole edes huomannut. Itse huomasin että näyttää paremmalta. Ei ole tullut mitää muhkuroita eikä ongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tällä viikolla näin nuoren naisen. Katsoin ensin, että onpas ihan nätti, mutta jotenkin muovisen tai nukkemaisen näköinen. Lähempää huomasin, että sillä oli täytettä huulissa. 

Olen aivan varma, että se oli paremman näköinen ennen täytteitä, vaikkei edes ollut ankkahuuli pahimmasta päästä. Mutta minkäs sitä vääristyneelle minäkuvalleen voi.

Vierailija
24/24 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helppoja akat oikeen on 🙈.. Ainoa joka hyötyy huulten turvotuksesta on se lääkäri tai firma joka ne piikittää ja saa rahat.. Tekaistu muoti-ilmiö, jotta akat saa koukkuun palveluun! :D ei teidän huulet ole aidosti suuret, vain turvonneet 🤣💋