Riittääkö tällainen penis?
Kommentit (32)
Ymmärtääkseni suurin osa sijoittuu juuri tuohon 11-13 cm ympärysmittaan, eikai tuo nyt niin poikkeuksellisen ohut ole?
http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Seksi-ja-suhteet/Ehkaisymenetelmat/Kondomi/…
Peniksen ympärysmitta on rfsu:n mukaan 10 cm eli 100 mm. Silti he myyvät normaaleina tuoteina esim.
http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Kondomer/Magic/
jossa on ympärysmittaa 106 mm ja kokemukseni mukaan se ei todellakaan pysy liian hyvin peniksen päällä, joka on 130 mm ympärykseltään. Tämä peniksen ympärysmitan liioittelu alaspäin on ihan naurettavaa.
Pituutta 16 cm ja paksuus 3,5 cm (ymp. 11 cm)?
riittää.. pitkästä ei muuta ku haittaa. sopivan paksu ainakin miulle..
16cm ja 15 cm ymp.mitta. Liian vähän tullut vaan käytettyä ;)
Pituus on ok, mutta vähän on ohuenlainen mulle. En varmaan saisi orgasmia yhdynnässä tuolla.
Penikseni pituus on 18cm ja ympärysmitta on 14cm....mitäs mieltä?:)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 03:15"]
Penikseni pituus on 18cm ja ympärysmitta on 14cm....mitäs mieltä?:)
[/quote]
Aikalailla ihanne koko mulle. Ei saisi olla yhtään pidempi. Paksumpi kävisi kyllä.
Mistä se ympärysmitta oikein saadaan??
Ja mulla on 15 senttiä pitkä sekä 4.3 halkaisjaltaan oleva, terska tosin on jonkin verran paksumpi kuin varsi...
Kelpaako käyttämätön 19cm pitkä ja 15cm ympärysmitta?
Aikalailla samanlainen kalu on minulla ja olen mielenkiinnosta keskustellut asiasta naisien kanssa joiden kanssa olen rakastellut viimevuosina. Otanta on hieman yli 30 naista ja kokemukset ovat olleet sellaiset että suurin osa on pitänyt kalustani ja olen sillä heille iloa tuottanut. Parille kolmelle on ollut kalu liian suuri hieman useammalle liian pieni, noin 70/20/10 on prosentit jakautuneet.
Pituus ei ole ollut kenellekään liian vähän, ainoastaan jotkut asennot ei onnistu niinkuin pitkällä, mutta ei pidä myöskään niin varoa liian pitkälle menoa. Osa naisista siis ei ole nauttinut koska kaluni ei muodostanut sitä paisutuksen tunnetta jota halusivat. Suurinosa kuitenkin nautti kun hieman käyrä osui sopivaan pisteeseen.
Yksi hieman vanhempi, todella hyväntuntuinen nainen kertoi että hänellä nälkä kasvoi syödessä kuulemma nuorempana. Hän ei enää saanut nauintoa kuin niin suurista johon todella harvan hänen kumppanin varustus riitti. Hän aloitti kuulien käytön ja huomasi että se tuo naiselekkin kuulemma täysin uuden ulottuvuuden.
Se että koolla ei ole väliä on vale, mutta myös se että iso on paras on vale. Kysymys että riittääkö omistamasi kalu on sellainen johon ei ole vastausta. Mikäli kyse on kokemattomuudesta ja mietit seurustelukumppania etsiessä riittääkö, niin sitä ei voi etukäteen tietää, se pitää naiselta itseltä kysyä. Useimmiten siis riittää, mutta pitää myös varautua että se ei riitä, ja se pitää ymmärtää myös miehen puolelta ja etsiä kumppania muualta. Värkkien pitää siis olla yhteensopivat, useimmiten ovat mutta kannattaa siis myös osata varautua jos joku sanoo ettei riitä.
Kuulien käyttöä suosittelen kyllä naisille. Ystäväpiiriini kuuluu yksi mahtipenismies, en ole mittaillut mutta todella suuri se on. Hän kertoo silti että ei ne kaikki naiset tunnu tiukoilla vaikka sellainen kalu on. Jos nainen on parisuhteessa miehen kanssa jolla on ohuen puoleinen on mielestäni hänen velvollisuus kehittää lantionpohjan lihaksia niin että miehellä on tuntoa seksissä. Tästä ei kannata mitään sovinismi korttia ottaa koska vastapainoksi olen sitä mieltä että jos ei nainen yhdynnässä saa orgasmia, tulee miehen se joka kerta hänelle tavalla tai toisella tuottaa. Itse en koskaan ole ollut yksipuolisen seksin kannattaja vaan valmis tekemään kaikkeni naisen nautinnon eteen. Tottakai on naisia jotka eivät ole koskan saanut, ja on naisia joita minä en ole saanut tulemaan mutta aina olen kuitenkin kaikkeni tehnyt.
Loppuun voin vielä mainita etten väitä olevani mikään panomies enkä todellakaan tietäväni naiseen asioita paremmin. Monen kanssa olen kuitenkin siis keskustellut tällaisia vastauksia saanut. Varmast joukossa on muutema sellainenkin ketä ei halua sanoa pieneksi vaan valehteli että hyvä oli. Tunnistan kuitenkin sängyssä omasta mielestäni näyttelevän naisen oikeasti kiihoittuneesta. Osa on siis sanonut suoraa että liian pieni on sinun penis minulle, ja minä hyväksyn sen heti, heillä on oikeus vaihtaa. Väittäisin kuitenkin että hekin saattaisivat saada itseään treenattua niin että useammat kalut kelpaisi. Minun itsevarmuutta ei siis murreta pienimunaiseksi haukkumisella, mutta silti käskisin ilkkujia katsomaan peiliin. Eihän sitä baarissa tiedä millaisen munan raahaa kotiinsa, mutta ei siitä naisestakaan kaikkea näe. Itse olen aktiivisesti urheileva ja hyvässä kunnossa, joskus on kuitenkin paljastunut ei niin timmiä kroppaa ja roikkuvaa rintaa kun olen kämpille päässyt. Näissä tilanteissa en kuitenkaan koskaan ole loukkaavaa sanaa sanonut, olen rakastellut naisia aina parhaani mukaan. En edes edellytä naiselta mitään fitness lookkia, olin aikanaan pitkässäkin seksisuhteessa hieman isomman kanssa.
Elikä loppuvetona.
- Kalusi ei riitä kaikille varaudu siihen
- Kalusi riittää kuitenkin usealle
Ja olen siis ollut seksisuhteissa näiden naisien kanssa, en parisuhteessa tänä aikana yhdenkään kanssa. Suhteet ovat kestäneet yhdestä kerrasta muutemaan kuukauteen.
Ketju oli vanha eikä taida olla aloittajalle tästä apua, mutta toivottavasti jollekin on:)
Urheilullinen 25v mies etsis salaista nais seuraa oulun alueelta. Ois tarjolla noin 16cm pitkää ja 15cm ympärysmitta. Olen täysin luotettava ja naista kunnioittava, otahan yhteyttä jos kiinnostaa niin touhutaan ;) Saa laittaa kuvan kans, laitan itsekkin sitte sportman87@hotmail.fi