Kuinka oikeesti 6-kymppinen voi luulla että yli 3-kymppiset tekee hänen pillin mukaan??
Kyse on siis anopistani,yllätys...Hän se ei ymmärrä että olemme juhannuksen kotona,hän vaan olettaa ja puhuu edelleen kuinka me menemme mökille..Toinen mikä raivostuttaa on se,että kuinka lapsellista on puhua 3 vuotiaan poikani kautta minulle???Äskön siletä tultiin aja taas hän puhui kuinka menemme mökille ja kun sanoin että edelleen ei olla tulossa niin hän sanoi pojalleni että sun täytyy sit tulla isin ja äitin kanssa mökille ja sanoo äitillekkin että olette tulossa...aaarrgghhh..tähän rupee kypsyyn kun kuuntelet samaa virttä vuodesta toiseen ja juhlasta juhlaan...
Kommentit (6)
tekee teistä ikäviä vanhempia, kun mummo lupaa lapselle mökkireissun, ja vanhemmat sitten sen kieltävät. Eli tuosta miehen pitäisi äidilleen aika tiukasti puhua. Itse en varmaan menisi uhallanikaan mökille hetkeen.
Yrittäisit tulla toimeen sen anopin kanssa, äläkä täällä käy itkemässä. Vaikutat ihan pikkukakaralta vaikka oot äiti-immeinen.
ja siis minä tulen anopin kanssa hyvin toimeen.Jotkut asiat nyt vaan ei oo samalla aaltopituudella.Vai oletko sitä mieltä että minun pitäisi niellä kaikki mitä anoppi minulle sanoo??Hän mm.syöttää salaa herkkuja suuret määrät lapselleni,tunkee kaikeen maailman allergia lääkkeitä ja hyttysmyrkkyjä kysymättä yms...
Nimittäin siitä että teillä on oma elämä. Ei ehkä osannut itse aikanaan arvostaa sitä mitä hänellä oli, joten nyt kateuksissaan yrittää "pilata" teidänkin vanhemmuutenne, tunkemalla väkisin itseään teidän ja lapsenne väliin. Minä ottaisin etäisyyttä vähän ja tekisin kaikkea kivaa itse oman lapseni kanssa. Tuollaiset sukulaiset eivät ole mikään voimavara vaan kauheita energiasyöppöjä, jotka pilaavat hyvinkin toimivan perheen oman dynamiikan.
Menkää vähän aikaa pelkästään omilla ehdoillanne ja jättäkää mummo ulkopuolelle. Sitten otatte hänet mukaan elämäänne, mutta ette päästä liian lähelle päsmäröimään.
tekee teistä ikäviä vanhempia, kun mummo lupaa lapselle mökkireissun, ja vanhemmat sitten sen kieltävät. Eli tuosta miehen pitäisi äidilleen aika tiukasti puhua. Itse en varmaan menisi uhallanikaan mökille hetkeen.
Meillä oli myös aikoinaan samanlaista. Tein lopulta varsin selväksi, että niin kauan kuin meidän lapset ovat alaikäisiä, asioista sovitaan meidän vanhempien kanssa!
Yrittäisit tulla toimeen sen anopin kanssa, äläkä täällä käy itkemässä. Vaikutat ihan pikkukakaralta vaikka oot äiti-immeinen.