Kaksi "ryhmää" joita en vaan enää siedä - lapsettomat ja erityislasten
äidit! Suurempaa valitusta/marttyyriutta saa hakea, kuin näiltä.. Ihme että heillä ylipäänsä on enää läheisiä.Enkä yleistäisi,jos oiskin vain joku yksittäistapaus..Mutta tuttavapiirimme on laaja,ja tuttavilta kuullu ihan samaa omista kokemuksistaan.
Kommentit (9)
Mä taas en ihan oikeesti tiedä ärsyttäväpää ihmisryhmää kuin äidit jotka saa lapsia helposti silloin kuin itse haluavat ja joilla on kaikki lapset syntyneet terveinä ja ovat aina täysin tavallisia! Nämä naiset eivät tiedä elämästä mitään ja valittavat aina täysin turhista asioista, kuten ap:kin!
Olenkin katkaissu välit ko henkilöihin kaikessa hiljaisuudessa.
Olisit onnellinen terveistä lapsistasi. Terveys ei ole itsestäänselvyys. Jos sattuu liikenneonnettomuus, lapsesi voi joutua vaikka pyörätuoliin. Mites sitten suu pannaan.
Olenkin katkaissu välit ko henkilöihin kaikessa hiljaisuudessa.
Mitähän sun "kaverit" tekee jos/kun lapsesi sairastuu tms.? Muista että hänkin voi jäädä vaikka auton alle huomenna tms. Heipat vaan kavereillekin sitten.
ei koskaan kerro ongelmastaan muuta kuin asiaan tarkoitetulla nettipalstoilla, mä oon ymmärtänyt että se nimenomaan on aihe josta ei huvita kaikille puhua. Ja nuo erityislapset, voi vitsi että ap itse on onnekas kun on saanut vain "tavallisia" lapsia mutta kannattaa muistaa että kyllä ne sairaudet ja onnettomuudet voi osua myös sinun kohdallesi.
mitenhän on, kun ainoastaan yksi ystävistäni tietää lapseni olevan erityislapsi?! Eikä mullakaan mikään pieni tuttavapiiri ole..Kerrohan siiis, miten se marttyyriys ja valitus ilmenee?
Oletko nyt IHAN varma, ettei nyt kyseessä olisi tietyn tyyppiset ihmiset? Ei mun tutuista lapsettomat ole kuin yksi ollut hieman raskas tapaus, muut ihan normaaleja ihmisiä, suurin osa lapsettomista ei edes puhu lapsettomuudestaan!
mutta tykkään kyllä viettää aikaa ystävien lasten kanssa. En tiennyt, että tämä tekee minusta erittäin epäsiedettävän henkilön :D
Mutta provoiluyrityshän tämä vain on. :)
Ja mun mielestä he saavat pitää mielipiteensä ihan vapasti.
T. Erityiselapsen äiti
t: lapseton, jolla on paljon sekä perheellisiä että perheettömiä ystäviä. Ja muutama erityislapsikin löytyy.