Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen tosiaan rakastaa miestä niin se ei tarvitse muuta elämäänsä

Vierailija
13.06.2012 |

kuin tuon miehen. Mutta onko nykyaikana naisia jotka pystyy omistautumaan miehelle ja parisuhteelle? Ei taida olla. Kaikki naiset kenen kanssa olen ollut, on pitäneet kynsin hampain kiinni entisistä harrastuksista ja kavereista vaikka olisi yhteenkin jo muutettu. Kuitenkin ovat väittäneet että rakastavat vain minua. Minun ymmärtääkseni rakkaus on sitä että entinen elämä saa jäädä kun ryhdytään parisuhteeseen. Vielä kun tapaisi jonkun joka kykenee nykyaikana sitoutumaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parisuhteesta. Eli en ihmettele miksi yksin kuljet.

Vierailija
2/11 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö naiset ymmärrä että on aika ennen sinua ja sinun aikasi?

Perusta kultti, niin saat jakamatonta huomiota ja palvontaa.

Terve parisuhde on ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kyllä hyvin muistissa elämä exäni kanssa. Exänkään mielestä en olisi saanut poistua kotoa, etenkään ilman häntä jne..

Tietokonettakaan ei olisi saanut kai räpeltää, kun se niin kiinnosti exää... Kännykätkin tsekkas ja otti numerot muistiin jotta sai muiluttaa ystäviäni kun olivatkin kehdanneet kanssani aikaa viettää...

Mutta ihanaa tämä vapaus

Vierailija
4/11 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Amerikkalaistutkimuksen pariskunnan ystäväpiiri saattaa olla yhteydessä erektiohäiriöihin. Cornellin yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan keski-ikäisiä ja vanhempia miehiä häiritsee se, jos vaimo tulee yhteisten ystävien kanssa paremmin toimeen kuin mies itse. Tämä voi johtaa maskuliinisuuden tunteen heikkenemiseen ja seksielämän häiriöihin.

Tutkijoiden mukaan miehet kokevat, että nainen tulla tällä tavalla heidän ja heidän ystäviensä väliin.

- Miesten, joilla on tällaisia kokemuksia, on vaikeampi saada erektiota. Heillä on myös suuremmalla todennäköisyydellä vaikeuksia saada orgasmia, kuvailee tutkimusryhmää johtanut Benjamin Cornwell."

ja omia ystäviä ei saisi enää olla puhumattakaan omista harrastuksista. Joo, tosirakkaudesta siinä täytyy siinä tapauksessa olla kyse.

Vierailija
5/11 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi voit miettiä asian uusiksi, ehkä sua sitten onnistaa.

Vierailija
6/11 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei tarvitse? Eikö nainen tarvitse liikuntaa? Eikä mitään muitakaan harrastuksia? Ei tarvitse töitä tai koulutusta? Jaksatko oikeasti jutella naisen kanssa niitä tyttöjen juttuja, niin ettei nainen tarvitse ystäviä? Ihan oikeesti? Eikö naisen tarvitse enää käydä kaupassa, ei tarvitse mitään sieltä, esim. Ruokaa tai vaatteita? Nainenko ei tarvitse enää sukulaisiaan? Mitä jos he tarvitsevat naista? Avaatko vähän tuota ajatusta että miksi ei tarvitse mitään muuta? Eihän se elämä siihen lopu että alkaa seurustelemaan, ainakaan yleensä.

Itselläni on hyvä parisuhde ja se on hyvä mielestäni juuri siitä syystä etten oleta miehen täyttävän kaikkien muiden ihmisten paikkaa. Hän on ystävä ja rakastaja, mutta hän ei ole tyttöystävä, opettaja, lääkäri, valmentaja, remonttireiska tai kollega. Tarvitsen muitakin ihmisiä ja he tarvitsevat minua.

Vierailija
7/11 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä myös sitten oman elämäsi täysin sen naisen takia? Vai saatko sinä jatkaa elämääsi ihan normaalisti harrastuksineen, kavereineen, työpaikkoineen jne. naisen on vain luovuttava kaikesta näyttääkseen sitoutumisensa.

Mutta luultavasti ap on porvoosta ja syvältä, ei kai noin ajattelevia ihmisiä voi olla. Tai siis ainakaan normaaleja, terveitä ihmisiä, häiriintyneet sitten erikseen.

Vierailija
8/11 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuon miehen. Mutta onko nykyaikana naisia jotka pystyy omistautumaan miehelle ja parisuhteelle? Ei taida olla. Kaikki naiset kenen kanssa olen ollut, on pitäneet kynsin hampain kiinni entisistä harrastuksista ja kavereista vaikka olisi yhteenkin jo muutettu. Kuitenkin ovat väittäneet että rakastavat vain minua. Minun ymmärtääkseni rakkaus on sitä että entinen elämä saa jäädä kun ryhdytään parisuhteeseen. Vielä kun tapaisi jonkun joka kykenee nykyaikana sitoutumaan.

Jos et, niin kannattaa hakea apua. Ajatuksesi eivät oikein vastaa todellisuutta ja ennen pitkää joko oma pääsi prakaa tai teet jollekin jotain pahaa. Jos oletetaan että olet tosissasi niin minäkuvasi ja ihmissuhdetaitosi eivät ole kunnossa. Parisuhteessakin toisen ihmisen yksilöllinen arvo on 100%, samoin vapaus päättää itse elämästään. On sairasta kuvitella että parisuhde on joku symbioosi. Sellainen vaihe usein on, mutta se on vain hetkellinen. Ehkä olet jäänyt paitsi äidin rakkautta ja nyt toivot että vaimo olisi se ehdoton, täydellinen rakkaus, symbioosi ja hoiva? Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Vasta kun olet itse kasvanut itsenäiseksi aikuiseksi, voit edes kuvitella onnistuvasi tasavertaisessa parisuhteessa. Mut kuten sanoin, varmaan vaan lämpimiksesi provosoit...:)

Vierailija
9/11 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hupsu joka hurahtaa ihan täysillä kun oikeen pahanpäisesti rakastuu.

Eihän sellainen kestä ikuisuuksiin mutta rakastumisen huumassa voin sanoa että en todellakaan kaipaa mitään muuta elämääni.

Vierailija
10/11 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...samoin myös miehellä. Vieläkin vietetään tosi paljon aikaa ihan vain kaksin, ollaan lähekkäin, jutellaan, rakastellaan ja kaikki muu on häiriötä.

hupsu joka hurahtaa ihan täysillä kun oikeen pahanpäisesti rakastuu.

Eihän sellainen kestä ikuisuuksiin mutta rakastumisen huumassa voin sanoa että en todellakaan kaipaa mitään muuta elämääni.

Vierailija
11/11 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaksi ihmistä oikeasti muutu yhdeksi. Se on sitten jo sairautta. Jätätkö sinäkin sitten kaiken muun rakkaudesta naiseesi?

Kyllä normaali ihminen kyllästyy aika pian sellaiseen puolisoon jolla ei ole omaa elämää ollenkaan.