Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä virtsankarkailusuoja paras? Apua tarvitaan pikaisesti!!

Vierailija
13.06.2012 |

Aloitin keväällä lavatanssi harrastuksen. Lapsia on pari kouluikäistä ja liikuntaa en ole harrastanut lukion jälkeen. Keväällä tapasin uuden miehen joka sai innostumaan lavatanssista. Ikäväkseni tajusin viime reissulla, että jenkka saa pissin tulemaan housuun. (eikä tarvi ruveta haukkumaan!!! Tiedän, että pitäisi jumpata noita lihaksia) Nyt taas lauantaina oltaisiin menossa, enkä halua, että sama tapahtuu kuin viime kerralla. Tuntuu että noi tenat on aika pieniä? Tai siis imeekö ne kunnolla? Tarjoustalossa noita paketteja katselin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan kuin housut. Pysyisi tanssiessakin paikoillaan. Ja on niin pitakuivat, ettei ana huomaa edes koska on täyttynyt.

Vierailija
2/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoja kyllä löytyy ja imukykyä isommankin lirauksen tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tietäisin, että mun deitti joraa vaipoissa sais kyllä jäädä siihen paikkaan. Miten ajattelit miehelle asian ilmaista? Siis onko muijat todella noin löysiä? Siellä vetelet jenkkaa ja housut täyttyy kusesta. EI EI. Mikset käy vessassa?

Vierailija
4/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tietäisin, että mun deitti joraa vaipoissa sais kyllä jäädä siihen paikkaan. Miten ajattelit miehelle asian ilmaista? Siis onko muijat todella noin löysiä? Siellä vetelet jenkkaa ja housut täyttyy kusesta. EI EI. Mikset käy vessassa?

Ei kai se nyt sitä mainosta. Pipipää.

Vierailija
5/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lirahtele muuta kuin jossain jenkassa ehkä ;) Suomessa on taatusti paljon naisia, joilla on virtsankarkailua, siitä ei vain haluta muille puhua. Ja miksi pitäisikään? Olen itse synnytysten myötä löystynyt, valitettavasti, ja joudun käyttämään inkosuojaa päivittäin töissä. Käytän normaalikokoa, en niitä makseja enkä mitään housuja. Olen käyttänyt monia eri merkkejä, tenaa en, koska se on kallein (ja voi olla paras). Sen sijaan käyttänyt noita lähikauppojen halvempia merkkejä, ja olikohan lidlissäkin joku, jopa hajustettu versio?

Kukaan työkaveri ei ole koskaan vihjannut mulle hajuista. Pesenkin alapään monta kertaa päivässä. Ja mulla on siis ponnistusinkontinenssia, että jos rakko täyttyy ja pitää ponnistaa, yskähdän tms., niin saattaa lirahtaa.

Tuona jenkkailtana sun kannattaa juoda mahdollisimman vähän ja käydä tiheään vessassa. Eiköhän tuolloin mikä tahansa normaalikokoinen inkosuoja käy. Mutta se vinkki, että sitä inkosuojaa eivät korvaa vaikkapa 2 kuukautissidettä päällekkäin, ne eivät pidä ja alkavat haisemaan. Kumma, kun täällä pitää hävetä pientä virtsankarkailua - joissain esim. alusvaatteita tai seksiä koskevissa keskusteluissa taas puhutaan aivan avoimesti kaikista (valko)vuodoista ja tipoista, joita pöksyyn lirahtaa ;)

Joten ei muuta kuin jenkkaamaan, pidä hauskaa! ;)

Vierailija
6/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lirahtele muuta kuin jossain jenkassa ehkä ;) Suomessa on taatusti paljon naisia, joilla on virtsankarkailua, siitä ei vain haluta muille puhua. Ja miksi pitäisikään? Olen itse synnytysten myötä löystynyt, valitettavasti, ja joudun käyttämään inkosuojaa päivittäin töissä. Käytän normaalikokoa, en niitä makseja enkä mitään housuja. Olen käyttänyt monia eri merkkejä, tenaa en, koska se on kallein (ja voi olla paras). Sen sijaan käyttänyt noita lähikauppojen halvempia merkkejä, ja olikohan lidlissäkin joku, jopa hajustettu versio?

Kukaan työkaveri ei ole koskaan vihjannut mulle hajuista. Pesenkin alapään monta kertaa päivässä. Ja mulla on siis ponnistusinkontinenssia, että jos rakko täyttyy ja pitää ponnistaa, yskähdän tms., niin saattaa lirahtaa.

Tuona jenkkailtana sun kannattaa juoda mahdollisimman vähän ja käydä tiheään vessassa. Eiköhän tuolloin mikä tahansa normaalikokoinen inkosuoja käy. Mutta se vinkki, että sitä inkosuojaa eivät korvaa vaikkapa 2 kuukautissidettä päällekkäin, ne eivät pidä ja alkavat haisemaan. Kumma, kun täällä pitää hävetä pientä virtsankarkailua - joissain esim. alusvaatteita tai seksiä koskevissa keskusteluissa taas puhutaan aivan avoimesti kaikista (valko)vuodoista ja tipoista, joita pöksyyn lirahtaa ;)

Kyllä mulla ajoittain vähän on muutenkin lirissyt. Toi jenkka taisi olla ikävien yhteensattumien summa ja jäi vähän trauma siitä. Siis olin menossa vessaan, kun mies nappasi minut jenkkaan ja siinä sitten hytkyttiin. Ja housut kastui joka hypädyksellä. Aika kauheaahan se oli.

Samaa mieltä kanssasi, että varmasti monen vaiva, mutta niin salattu. AP

Vierailija
7/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ajoittain vähän on muutenkin lirissyt. Toi jenkka taisi olla ikävien yhteensattumien summa ja jäi vähän trauma siitä. Siis olin menossa vessaan, kun mies nappasi minut jenkkaan ja siinä sitten hytkyttiin. Ja housut kastui joka hypädyksellä. Aika kauheaahan se oli.

Samaa mieltä kanssasi, että varmasti monen vaiva, mutta niin salattu. AP

, kun kaikki muut mammat ovat niin kireitä, ja lukemani mukaan käyttävät ennaltaehkäisyyn geisha-kuulia jopa raskausaikana :D - minäkin tiedän varsin hyvin, miten niitä jumppaliikkeitä tehdään ja teenkin välillä, mutta usein ne unohtuu. Toisaalta, voisinhan tehdä niitä töissäkin. Hauska mielikuva, virkanainen geishakuulineen supistelee tuolissaan ja tekee samalla asiakkaalle viranhaltijan päätöksiä :D :D - tuota noin, tämä tällainen kuuluu usein naisen elämään, ei tietenkään jokaisella. Minäkin haluaisin alapään lihakset kuntoon tuon lirauttelun takia, seksin suhteen ei väliä, koska sellaista ei ole enää. Ja rohkenen olla jopa sitä mieltä, että täällä on AV-mammoja, jotka eivät edes omalle miehelleen ole uskaltaneet tuollaista karkailua tunnustaa.

Koska naisen kuuluu AV:n mukaan olla timmi, kireä ja ratsastaakin päivittäin siten, että ei löhnötä polvien varassa, vaan jalkapohjat tiukasti maassa, ja siitä ratsastaa väsymättä ( tää nyt oli vähän ohis, anteeksi lukijoille, mutta kuvaa niitä vaatimuksia, joita nykynaiselle asetetaan, ja jota kuvaa itsestään halutaan esittää). Toista se oli naisilla ennen vanhaan. Olin nuorena hoitaja, ja näin vanhoja, monisynnyttäneitä naisia. Joillain oli aivan karmea kohdunlaskeuma, jollain taas peräsuoli luiskahteli ulos 10 cm ajoittain, ja se piti painaa takaisin.

Joten tsemppiä, siskot! Jos meitä on täällä muitakin kuin Ap ja minä, niin tämä sitten lohduksenne ;)

Vierailija
8/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulia, sillä niillä sain tuon nolon ongelman kuntoon. Parissa viikossa jo huomaat tuloksia.

Vierailija
9/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kyseinen vaiva ja hävettää kovasti, kun kaikki mm. tällä palstalla ovat niin saamarin päteviä. Jopa pissan pidättämisessä ;D. Oikeasti tunnen suurta häpeää kun housut joskus kastuvat. Enkä miehellenikään ole kehdannut kertoa :(. Mökkireissut ja kyläilyt jännittä ja suojien piilottelu on työlästä puuhaa. Matkalaukkuunkin olen tehnyt salalokeron tenoille, ettei mies vahingossa niitä näkisi.

Vierailija
10/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kyseinen vaiva ja hävettää kovasti, kun kaikki mm. tällä palstalla ovat niin saamarin päteviä. Jopa pissan pidättämisessä ;D. Oikeasti tunnen suurta häpeää kun housut joskus kastuvat. Enkä miehellenikään ole kehdannut kertoa :(. Mökkireissut ja kyläilyt jännittä ja suojien piilottelu on työlästä puuhaa. Matkalaukkuunkin olen tehnyt salalokeron tenoille, ettei mies vahingossa niitä näkisi.

.. siis toi Ap:lle vastannut virkanainen, että kerro vaan sille miehellesi, ja lopeta salailu. Arvaa, miten meillä ;) ?? Meillä ei siis ole seksiä, miesystäväni ei kykene. Mutta olemme muuten pitkässä parisuhteessa, ja laskemme leikkiä tästä. Täällä on ollut sellaistakin ketjua, että kehtaisitko pyytää miestäsi hakemaan sulle siteitä kaupasta? Nooh, mä pyysin miestäni tuomaan inkontinenssisuojia, näytin vielä paketinkin. Hän palasi kaupasta, ja kysyin että "häh, siis mitä"? Hän oli sekoittanut inkontinenssisuojat, ja tuonut pikkuhousunsuojia, niitä mitättömiä rättejä. Niitä sais karkailusta kärsivä laittaa 10 lättyä päällekkäin, mut housussa silti pissit ois;) Siis inkosuojat on sitä karkailua varten tehtyä, niissä on kuiva olo ja eivät haise. P.S. Tää seksittömyys ei johdu mun inkontinenssista, vaan miehen pitkäaikaissairaudesta. Ennen sen puhkeamista oli molempia, sekä seksiä että karkailua ;)

Mut hei, tää on vain elämää ;)

Vierailija
11/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti:( Syytä olla kiitollinen että on hyvät lihakset kolmen lapsen jälkeen.

Vierailija
12/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tena on imukykyisin ja pitää hajutkin sisällä. Kokoja on erilaisia.

Vierailija
13/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä vastauksista täällä? Mä olen se kanssakärsijä, sit ilmaantui yksi muukin. Eräs kirjoitti, että olisi ankeaa olla jatkuvasti pissit housussa. Nooh, ei se lirahtelu sitä tarkoita, että jatkuvasti olisi pissat housussa vaan, että lirahtaa "tenaan" hätätilanteessa. Ja ei tästä nauti, mitään ei näytä voivan. Ankea vaiva.

Mutta meitä on siis Suomessa 3 tällaista naista, kiva ;)

Vierailija
14/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm rinexin, nuhalääke joka tepsii myös virtsankarkailuun.

Vierailija
15/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa naapurikylältä pari tenapakettia. Tein ihan testinkin ja tanssahtelin kotona jenkan tahtiin ;D Kyllähän se hyvin piti ja oli kuiva. Toki täytyy yrittää muistaa myös tuota jumppaa. En haluaisi vielä vakituisesti noihin suojiin siirtyä. AP

Vierailija
16/28 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tälläinen voi johtaa työkyvyttömyyteen nuorellakin ihmisellä, on sekä miehiä että naisia. :(

Ei nämä helppoja asioita ole ja kaikki "keinot" on sallittuja vaivan estämiseksi.

Vierailija
17/28 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Attends inkontinenssi suojat ovat laadukkaimmpia.

Nykyään niitä saa helposti verkkokaupoista.

Esim. Fysnet.fi verkkokaupasta saa ilmaisnäytteitä.

Vierailija
18/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nolo miten paljon naisia jotka alleensa laskevat.. Ja tenaa vielä käyttävät. Eihän sellanen virtsankarkailusuoja edes tunnu hyvältä. Ei voi kun nauraa.
Nim. Pannolone

Vierailija
19/28 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimimerkki sulla.. Pannolone.. Tarkoittaa vaippaa suomeksi:'''D

Vierailija
20/28 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viestiketju, mutta kommentoin kuitenkin: on yleistä eikä tarvitse hävetä! Vaihtoehtona kertakäyttötuotteille on pestävät kestotuotteet. Housuissa valmiiksi suoja käyttötarpeen mukaan. Näyttää ihan tavallisilta pikkareilta. Löytyy ainakin Mediset -tuotemerkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi