Rakastan vartaloani! kuvia:)
Olen niin onnellinen, kun olen juuri sellainen mitä olen aina halunnut. Laihtunut ja kiinteytynyt.
Otin tatuoinnin sekä rintoihin täytettä. Olenkin sitä mieltä, että kroppani on melkeinpä täydellinen :)
Ikää on 24 ja minulla yksi tytär joka on kohta 7v. :)
Tästä muutos lähti:
http://aijaa.com/0088710360668
Ja tässä sitä nyt ollaan ;) :
http://aijaa.com/0066010360669
http://aijaa.com/0096710360670
http://aijaa.com/0031210360671
..Jos joku tunnistaa kuvista minut niin moi vaan kavereille! :D
Kommentit (80)
Et sitten ymmärrä sitä, että luonnottomuus on oikeasti monille kauhistus? Eikä siinä ole mitään kadehdittavaa, että joku leikkelee ja tatuoi kroppaansa, jokainen voi tehdä niin.
Mukavaa silti, että olet löytänyt liikunnan ilon ja saanut kehoasi muovattua haluamaasi suuntaan.
Iso miinus silikonitäytteistä ja tatuoinnista, niillä meni hyvä juttu pilalle.
kauhean hyvin näkynyt sun kroppa. Miks mustavalkoiset kuvat? Ettei selluliitit näy? Kaikkien kropat näyttää paremmalta silloin kun he tekevät jumppaliikkeitä.
Äh en osaa sanoa kun ei noista kuvista saa mitään kunnolla selvää. Mutta kiva kun tykkäät.
Kaunis vartalo, varmasti käännät katseita! Varmasti tärkeintä n, että olet hyvässä kunnossa koska siitä saa paljon hyvää oloa ja terveysvaikutuksia.
Silikoneja en kannata, minusta kaikki luomurinnat, isot ja pienet on kauneimpia. Toki ymmärrän että jos ap.lla olisi täysin lattarinta, niin luonnollisen kokoiset silarit olisvat varmasti kivat. monet haluaa isot rinnat, ovathan ne seksikkäät....jos seksikkyys on tärkeää, niin mikäs siinä.
Itse olen pikkuhiljaa hyväksynyt pienet rintani, hyväksynyt itseni muutenkin sellaisena kuin olen. Sinun ikäisenä ap olin vielä hieman epävarma vartaloni suhteen. Minusta on tärkeää että myös pienirintaiset olisivat ylpeitä vartalostaan, itse aion olla ja pysyä pienirintaisten pioneerina!!!!!
T. Kaksi lasta imettänyt A-kuppinen äiti34v, bmi19.
Miksi, oi miksi on pitänyt mennä pilaamaan jotain noin ihanaa noilla kauheilla kumipalloilla?? Tatskan oisin jättänyt mieluummin pois, mutta sekin näyttäisi paremmalta ilman silareita.
Kroppaa ja lihaksistoa kadehdin.
että ensimmäisessä ja kolmessa viimeisessä kuvassa olisi yksi ja sama henkilö. Sori vaan. Naamaa kehiin, niin sillä todistat. Ennen ja jälkeen kuvat naaman kanssa!
Paljonko laihdutit ja mitä muut muutokset maksoivat?
että ensimmäisessä ja kolmessa viimeisessä kuvassa olisi yksi ja sama henkilö. Sori vaan. Naamaa kehiin, niin sillä todistat. Ennen ja jälkeen kuvat naaman kanssa!
jossa kasvot näkyvät..Ihmettelen kovin miksi et usko muutostani? Moni ylipainoinenkin pääsee hyviin mittoihin, kun tekee paljon töitä.
Laidutin ja treenasin hieman päälle vuoden verran.. minusta rauhallista tahtia. Jatkan kylläkin siis edelleen,mutta ei juurikaan ole enää mitään tavoitetta.
Sitten viime marraskuussa kävin ottamassa silikonit jotka maksoivat n. 5000euroa .
Tatuointihan nyt ei paljoa maksa.. Päälle 100e ja kävin sen ottamassa tammikuun lopussa.
-AP
ei sovi suomalaiseen kroppaan ja näyttää iän myötä hassulta. Minusta olit parempi ennen mitään muutoksia, jos nyt muuta olet tehnyt kuin linkitellyt tänne netistä löytämiäsi muiden kuvia, mutta makujahan on tietty monia.
n. 10kiloa. Harvemmin enää käyn vaalla. Enemmän luotan siihen mitä peili näyttää, kuin mitä vaaka. On saattanut tulla tuosta tiputetusta kilo määrästä jotain takaisin, mutta sekin on lihasta.
-AP
että linkkaa tänne oikeasti kuvansa omien kehujen saattelemana ja linkistä paljastuu kumipallohirviö.
Hanki koira ja mee lenkille, saat vähän sisältöä elämääsi.
että linkkaa tänne oikeasti kuvansa omien kehujen saattelemana ja linkistä paljastuu kumipallohirviö.
Hanki koira ja mee lenkille, saat vähän sisältöä elämääsi.
sori:)
-AP
kuin sun oma kroppa? Toivottavasti on edes tyttäresi vuoksi. Muista, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Kävin salilla 3kertaa viikossa ja erilaisissa jumpissa.. Sekä lenkkeilin. Söin terveellisesti ja jätin herkut kokonaan pois. Nyt syön kerran tai kaksi kuussa karkkia tai muuta herkkua.
Alkoholiakaan en juurikaan enää käytä ja koskaan en ole tupakoinut.
Kuntosalilla tehtiin ohjelma minkä mukaan rupesin treenaamaan ja syömään oikein. Kolme kertaa taidettiin uusia ohjaajan kanssa sitä ohjelmaa koko sen reilun vuoden aikana. Enää en kylläkään käytä ohjaajan tekemiä treeniohjelmia, koska ajan kanssa oppii itsekkin tekemään oikeanlaisen ja itselle sopivan.
-AP
Nuo pallosilikonit ja tatuoinnit pilaa koko ihmisen.
Sehän nyt on selvää.. Lapsi menee aina kaiken edelle! Ei tästä minun kuntoilusta ja leikkauksesta(mihin varmaan enemmän viittaat) ole ollut mitään haittaa hänelle. Eikä ole vaikuttanut häneen millään tavalla.
-AP
Nyt on pojan kroppa parilla jalkapallolla.
Oikeesti luulin, että linkin takaa tulisi joku kaunis vartalo, mikä pettymys =(
Voi kun olisi itselläkin tarpeeksi itsekuria tuollaisen hankkimiseen. Syömäpuoli on kyllä kunnossa mutta liikunta ei innosta, ei sitten yhtään. (oon laihaläski)
Nuo silikonit on kyllä omaan makuuni aika kaameat muovipallot. En nyt sinällään mitenkään silareita vastusta mutta saahan niistä tehtyä paljon luonnollisemmatkin, jotka ovat sopusuhtaiset kroppaan nähden. Mut pääasia et ite tykkäät.
Niin ja tatuointiki oli ihan hiano. Mukavaa bikinikesää sulle!
On todella tärkeää olla tyytyväinen itseensä, se nostattaa mielialaa. Jokaisen tavoitteet on erilaisia, kuten niiden saavuttamistavatkin ovat. Hassua, että ihmiset eivät salli tätä toisille ihmisille. Missä on se paljon puhuttu suvaitsevaisuus?
Ei se, että joku laittaa kuviansa nettiin, anna moraalista oikeutusta heittäytyä haaskalinnuksi.
Muista, että olet silti arvokas, vaikket kaikkiin tavoitteisiisi yltäisikään.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi :)
Parasta:
-hoikkuus
-hyväkuntoisen näköinen
Itse pitäisin hieman luonnollisemman näköisistä rinnoista, eli vähän kokoa pienemmäksi.. En myöskään ole tatskojen perään, mutta mitä siinä lukee? Jos se on jotain itsellesi merkityksellistä niin hyvä!
Onko sinulla myös hiustenpidennykset, tekokynnet, -ripset ja pumpatut huulet? Toivottavasti ei, ettet ole "liian muovinen"!
Minä olen hoikka (mutta pienirintainen), enkä ihan niin timmissä kunnossa, eli hieman jenkkistä löytyy.. Mutta kyllä biksuissa kehtaa esiintyä.