Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylvetkö sinä eritteissäsi.

Vierailija
22.06.2012 |

Minua yököttää elokuvissa ja sarjoissa toistuva kohtaus, jossa kotiintultua pannaan kylpyamme täyttymään, ja sitten pulahdetaan sinne nautinnollisin ilmein jopa naiskentelemaan. Peseytymättä siis. YÖÖKS!

Itse pesen aina vähintäänkin kriittiset paikat ennen kylpyä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole ammetta niin tulee käytyä suihkussa vaan.. mutta ei mua ne eritteet niiiin paljon kammoksuta ettenkö vois mennä kylpyyn ennen jotain esipesua. Kylvyn jälkeen yleensä kävin aina kuitenkin nopesti suihkussa (sillon kun vielä asuin kämpässä, josta amme löytyi.. harvoin kyllä sillonkaan vaivauduin kylpyvettä laskemaan).

Vierailija
2/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästikin homeopaatti, kun kuvittelee jollakin 1/10 000 000 pitoisuuksilla olevan mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meillä ei ole kylpyammetta. Jos olisi, en pesisi kriittisiä tai muitakaan paikkoja ennen kylpyä. Jos laittaisin kylpyyn jotain ainetta, huuhtelisin itseni kylvyn jälkeen. Meillä oli lapsuudenkodissani kylpyamme, ja näin tapasin tehdä.

Oman kehoni eritteet eivät ole mitenkään syövyttäviä tai vaarallisia.

Vierailija
4/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydyn aina ennen kylpyä suihkussa saippualla ja menen vasta puhtaana kylpyyn. Yleensä laitan jotain hoitavaa öljyä tai muita kosteuttavia ja tuoksuvia ainesosia kylpyveteen, joten tuntuisi epämiellyttävältä jos ihoni ei olisi puhdas lillumaan mennessä. Yleensä kylvyn lopuksi kuorin ihoni sienellä tai harjalla ja huuhtelen huolella. Sitten vielä rasvaus päälle, niin onpas ihana olo :)

Ei kyllä olisi mitenkään nautinnollista (siis ajatuksena), jos kylpyvedessä lilluisi päivän aikana kertynyttä hikeä, pölyä, hiekkaa ja talia. Kyllä se puhtaana kylpyynmeno on paras käytäntö!

Vierailija
5/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kylve koskaan, enemmän suihku ja sauna ihminen. Minä kylven ja lapset, ei pestä itseämme ennen sitä. Kylvyn jälkeen kyllä huuhdellaan kunnolla saippuat pois iholta.

Peseydyn päivittäin, enkä koe että minussa mitään ällöttäviä eritteitä olisi koskaan.

Eri asia jos pihatöissä saan suoranaista kuraa ja likaa itseeni niin menen suihkuun huuhtelemaan sen pois. Sillon en kypyyn menisi suorilta.

Vierailija
6/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä eritepelkoa! Seuraava askel on varmaan sulloa itsensä minigrip-pussiin.

Vierailija
7/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pieni määrä omaa paskaa kylpyvedessä on toosi kiva juttu.

Vierailija
8/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pieni määrä omaa paskaa kylpyvedessä on toosi kiva juttu.

Mä lisään aina hyppysellisen omaa paskaani kylpyveteen. Hoitaa kivasti ihoa.

Vierailija
9/9 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojapukuun ennen kylpyä, ettei tarvitse lillua eritevedessä. Hyi oksetus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme