Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GloHair koulu Tampereella...

Vierailija
13.06.2012 |

Älkää ikinä erehtykö menemään sinne oppiin, jos haluatte joskus hyväksi parturiksi.

Luulisi, että yksityisella koululla, joka maksaa melkein 7000 euroa olisi opetus ensiluokkaista. Paskan marjat. Opetus koostuu lähinnä siitä, että teet yhdeksän kuukautta asiakkaita ja tahkot koululle lisää rahaa. opetuksesta viis. Opettajat puhuu avoimesti paskaa oppilaista, heidän poissaolojensa syistä ja useimmiten juoruaa omassa työhuoneessaan, sen sijaan että opastaisivat oppilaita.

Luvataan opiskelujen alussa varma työpaikka, jos on hyvä. Unohtavat vain mainita, että suurin merkitys työpaikan saannilla yrityksen sisällä on perseen nuolemisella ja ulkonäöllä.

Oppilaita eroaa tosi paljon huonon tason vuoksi ja harmittaa niiden puolesta, jotka oikeasti maksaa koulun pienistä rahoistaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oo oikeen tykänny. Mulla on ollut tarkat ohjeet hiuksiini, jopa kuva mukana, silti opettaja tulee siihen määräämään, että tehdäänpäs erilaiset, kun tulee hänen mielestään parempi niin. No tuloshan ei ole sit ollut mitä halusin:(

Lapselle 11-v.ei myöskään tehty kivaa leikkausta, kuva mukana taas, vaan tulee kyllä kivempi kun ihan tavallinen polkkatukka leikataan.

Oikeen ärsyttää etten kehdannut sanoa, että pieleen meni.

Mutta en vaan ole enää käynyt siellä, mieluummin maksan vähän enemmän.

Vierailija
2/25 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaveripiiriin kuuluu ihminen, joka on aikanaan kyseisen koulun käynyt ja silloin jo otti päähän hänen puolestaan...

Hiljattain kuulin huhun, että meno on ihan samaa ja täytyy sanoa, että olen helvetin tyytyväinen etten ole alalla, joka on noin pinnallista.

Tuosta sainkin idean, että jos käviskin joskus asiakkaana tarkkailemassa tilannetta :D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan vaan ollu niin, että oma motivaatiosi oli bebasta.....???? turha täällä on koulua haukkua, kun itseäsi kiinnosti vaan roikkua keittiössä puhumassa skeidaa!

Vierailija
4/25 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyön pari faktaa pöytään:) olen itse koulussa opiskellut,ja työskentelen tällähetkellä alalla. opettajat ovat alansa osaavia,auttavat kun apua pyydetään ja pitävät kuria mutta heidän kanssaan on helppo puhua muustakin. lisäksi vierailevat opettajat (yksi mm. 6 kertainen suomenmestari kilpailuissa) ovat todella hyviä, ja heiltä saa parhaat opit. kaikki on vaan omasta asenteestaan kiinni,jos laiskottelee, piilovittuilee opettajille. tms, he kyllä osaavat näpäyttää takaisin. ja kyllä. asiakaspalvelu tuo koululle rahaa, tietenkin, millä se muuten pyörisi?? mutta toinen tosiasia on sen, että SINÄ saat siitä kokemusta. kyllähän ammattikoulun parturipuoli tuo koululle rahaa?? vai haluisitko vain koko vuoden leikata mallipäitä:D tuskin. ja se että jonkun hiukset eivät ole olleet sitä mitä ovatr halunneet, näin kokemuksen pohjalta voin sanoa, että opettajat haluavat aina asiakkaan parasta. oli glohair tai muu, ja jos asiakkaan toive ei ole realistinen tai se on mahdoton muuten, hänelle ehdotetaan jotain muuta. jos ei ole tyytyväinen. aina voi vaihtaa paikkaa:) kampaajatkin ovat vain ihmisiä, erehtyväisiä. mutta koulu on joka euron arvoinen, koulutuksia ja tehtäviä ja asiakaspalvelua.  katsastakaa vaikka ensin suomen muut yksityiset (OPISKELIJANA) ja tulkaa sitten sanomaan mikä on hyvää:D (jos kerran pari vierailet asiakkaana koululla, ei siitä voi mielipidettä perustaa)

Vierailija
5/25 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi vielä, kun luette esim. pinni-lehdestä kilpailuja ja niiden tuloksia. laskekaapas huviksenne kuinka monta ja millä sijalla näette nimen glohair ;) kova työ ja kunnon opetus palkitaan.

Vierailija
6/25 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haisee omakehu. Kai saa olla omma mieltä ja mun mielestä huono ja välinpitämätön palvelua. Asiakkaana olo oli tukalaa ja lopputulos EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

Menkää muualle.  

Vierailija
7/25 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sanon vain kaverini puolesta, että tuollaisia rahoja ei kannata laittaa kouluun. tulevaisuus on heidän omassa firmassa töissä, joista omistajat takoo rahaa laittamalla valmistuneet yrittäjiksi. Kaverillani on tosi paljon maksu vaikeuksia heidän liikkeessän Turussa. Yksi kaveri valitsi toisen koulun, koska haastattelussa sanottiin että ota tämä niinkuin huippumallihaussa kilpailuks ....Onx se kampaajakoulu vai mallikoulu?

Vierailija
8/25 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää kahdesti, oppilaat tekee opetuksen osittain ja opetushallitusen pitäisi tutkia koulun toimet. Orjatyövoimaa oppilaat. Pitkää päivää Tehdään. Niinkuin aikaisemmin joku kirjoitti paskan puhumista koulun sisällä ja tyytymättömiä löytyy meistä oppilaista kuin asiakkaista.

Vierailija
9/25 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ko. koulussa opiskeluun opintotukea? Se on nimittäin ainakin jonkinlainen tae siitä, että koulu on seriöösi laitos. Noita villejä parturi-kampaaja- ja kosmetologikursseja on jonkin verran ja useimmat niissä opiskelleet ovat olleet pettyneitä koulutukseen.

Mitä teoria-aineita koulussa opetetaan? Kemiaa? Muita alalla vaadittavia tietoja ja taitoja? Entä äidinkieltä? Kahdeksikko ei ainakaan ole ollut äidinkielen tunneilla, kun ei ole vieläkään oppinut käyttämään isoja alkukirjaimia virkkeen alussa. Yleensä sen taidon osaavat joa alalkoululaiset. Missä lienee kahdeksikko koulunsa käynyt?

Vierailija
10/25 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatiinko  kaikki oppilaat  koulun jälkeen töitä Glosta? No ei ja arvaa saiko muualtakaan. Vaikeaa hakea glo todistuksella hommia ja tasoni ei ollut kuullemma hyvä työnhaussa. Kallis ja miksi? Ei sen arvoista.

Vierailija
11/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miksi maksaisit kauheita summia koulutksesta, kun parempaa saa muualta ja tutkinnon. Tampereellakin pari parempaa yksityistä. Olen käynyt kaikissa asiakkaana niin täsmä oli paskin. Siis glo.

Vierailija
12/25 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. TODELLAKAAN.

Vierailija
13/25 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy varmaan henkilökunta kehumassa omaa koulua ja haukkumassa muiden viestejä ja kielioppivirheitä. Samalla tavalla kohdellaan oppilaita ja asiakkaita. Nimettöminä.

Vierailija
14/25 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso puuttuu ja hienotunteisuus ja agressiivinen kilpailupitoinen koulu. Stressaavaa ja ei tuntunut jäsentyneeltä. Kiire ja kiire tehdä kai sit rahaa....Mieti kahdesti tai kannaattako edes miettiä...Oma asiasi.Hmm

Vierailija
15/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt koulun ja voin sanoa että aivan p*skaa. Siellä on rehtori seteleiden kuvat silmissä jota ei todellakaan kiinnosta oppilaiden kehittyminen, osaaminen yms. Minullekkin lupailtiin varmaa työpaikkaa glohairista. Ryhmässämme taisi olla 13 opiskelijaa joista YKSI pääsi glohairiin. Siellä ei ajatella muuta kuin rahaa,rahaa ja rahaa. Se on totta kyllä, että opettajat puhuvat oppilaistaan muille oppilaille,opettajille, kouluttajille paskaa. Kauhea kiire ja stressi päällä kokoajan. Jos ei oppilas osaa, opettaja tekee kertomatta mitä tekee. Sekö on hyvää opetusta sitten? Jos haluat mennä kouluun tai laittaa lapsesi kyseiseen kouluun. Varoitus. Et tule pärjäämään siellä ellet nuoleskele opettajien perseitä. Sillä siellä
Pärjää ja se on karu fakta. Itse en kyseiseen leikkiin lähtenyt mutta muuten taidot ja asenne kohdallaan. Tuli kyllä niin paska maku suuhun koulun jälkeen koko alasta että en edes halunnut etsiä
Alan hommia...

Vierailija
16/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin hyvin selvästi, ETTÄ EN OLE KYSEISTÄ KOULUA ITSE KÄYNYT, mutta tietenkin tuonkin voi ymmärtää monella tavalla. Missä vitun keittiössä?? Oletko ihan urpo?? MÄ TARKOITIN SITÄ PARTURIKOULUA :D

Ap

Vierailija
17/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle, että ei kannata täällä anonyymina herjata kyseistä koulua. Yksityisissä kouluissa iso osa oppilasaineksesta muodostuu nuorista "pappa betalar" tyypeistä, joilla ei ole työnteosta hajuakaan. Asiakastyö ja siivoaminen kuuluvat ollennaisena osana parturi-kampaajan työhön, vai ajattelitko, että istumalla perse penkissä oppii?

Sanoin hyvin selvästi, ETTÄ EN OLE KYSEISTÄ KOULUA ITSE KÄYNYT, mutta tietenkin tuonkin voi ymmärtää monella tavalla. Missä vitun keittiössä?? Oletko ihan urpo?? MÄ TARKOITIN SITÄ PARTURIKOULUA :D

Ap

Vierailija
18/25 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletteko huomannut joulun hinnat ja pisin on halvin 2000€. Omistaja sanoi että virhe ja se pitää korjata. Sit soitin uudelleen ja kysyin kun ei muutettu. Oppilas sanoi että kurssi maksetaan työllä. Jaa, eikös sellainen ole veronkiertoa ja siitä pitää maksaa sekä työnantaja sivukulut ja myös oppilas maksaa silloin verot. 

Vierailija
19/25 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen korjaus, koulun hinta kurssin pidentyessä halpenee....käykää sivuilla!

Vierailija
20/25 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu ei pidä todellakaan lupauksiaan. Sinne haetaan missejä kouluun raataan ilmatteeksi ja paska opetus. Epäpätevia ohjaajia hommissa. Maksa siitä sitten 6900 ekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi