Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Inhottavin tekstari jonka oot saanut?

Vierailija
04.06.2012 |

Oon joskus saanut viestin, jossa toivottiin mun, mun lasten ja miehen kuolemaa. Yksi lapsi haukuttiin lyttyyn, samoin kuin mun mies. Viestin laittoi lapsuudenystävä, lapsen (entinen) kummitäti.

Terveisiä vaan jos tunnistat itses. Haista v...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiushan ei katoa, vaikka kiroaisitkin kummin alimpaan helvettiin - kasteessa nimetty kummi on kyllä kummi for ever, halusit tai et.

Vierailija
2/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-poikaystävältä keskellä yötä (ei ollut silloin vielä ex).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No en ihan oikeesti jaksa sitä, miten sua saa aina vaan hävetä. Jos et enää näyttäydy julkisesti mun seurassani niin kaikki ok, mut kukaan ei jaksais kaikki niitä vihasia katseita mitä saan sun seurassa osakseni!"

Kyseessä on siis perimän mukana minulle siirtynyt geeni, joka aiheuttaa pientä "erityisyyttä". Käsien osittain tahatonta heiluttelua, kurkkuääniä, puhetavan kummallisuutta yms. Poikaystävä on muuten rakastava ja pitää minusta kovasti, ei vaan kestä näyttää minua ulkomaailmalle ):

Vierailija
4/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummiushan ei katoa, vaikka kiroaisitkin kummin alimpaan helvettiin - kasteessa nimetty kummi on kyllä kummi for ever, halusit tai et.

Jos jossain paperissa niin lukee, niin ei se käytännössä merkkaa mitään. Lapsi ei tule tätä ihmistä näkemään enää ikinä.

ap

Vierailija
5/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavin ehkä se, missä lasten isä syytti mua lasten elämän sekottamisesta, kun minulla on uusi mies. Ensinnäkään minulla EI ollut uutta miestä, toiseksi ex-miehellä ei lie mitään oikeuksia määrätä, keitä tapaan, keitä en. Hänen mielestään en olisi saanut tavata miespuolisia ystäviä lainkaan...

Vierailija
6/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain paperissa niin lukee, niin ei se käytännössä merkkaa mitään. Lapsi ei tule tätä ihmistä näkemään enää ikinä. ap

kuin sun päätös "perua" kummius... Sellaista käsitettä ei vaan ole, kuin ex-kummi. =D Se, näkeekö lapsi tätä ihmistä (siis kummiaan) vai ei, on sitten asia erikseen.

ohis

Vierailija
7/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua kiinnosta, onko sellaista "käsitettä" olemassa. Ihminen, joka haukkuu mun lapsen vammaiseksi ja toivoo että lapsi kuolee, ei ole enää sen lapsen kummitäti. Mulle on aivan sama vaikkei sitä virallisesti voi perua. Toivottavasti et oo sellanen kirjottelija joka jää jauhamaan etkä osaa lopettaa ennen ku oot saanut viimeisen sanan, koska en jaksa ny mitään saivarelijoita.

ap

Vierailija
8/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te revitte ympärillenne näitä ihmisiä, jotka pahoinpitelee ja toivoo teille kuolemaa??

Minä olen 43 v, enkä ole eläessäni tavannut sellaisia kriittisiä anoppeja tai äitejä, mistä tällä palstalla kirjoitetaan.

Vierailija
9/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustella kummiudesta vai tehdä galluppia ikävimmistä tekstiviesteistä?

Vierailija
10/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän ketjun lopullinen tarkoitus on?

Vierailija
11/11 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ukollasi oli salasuhde muhun melkein 2 vuotta" viesti tuli mieheni jättämältä salarakkaalta jonka kautta selvisi että mieheni oli löytänyt uuden salarakkaan. Meillä oli ns. hyvä avioliitto ja aktiivinen seksielämä johon mies selittelyjensä mukaan kaipasi vain jännitystä. On ex nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan