Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut miestä muutaman kerran, eikä mitään fyysistä koskettelua tms ole ollut..

Vierailija
13.06.2012 |

Tosin kaksi kertaa näistä ovat lapset olleet läsnä(jälkimmäiset tapaamiset). Mutta onko ihan normaalia? Uusi tapaaminen on sovittu, mies vaikuttaa kiinnostuneelta. Mutta ei mitään pusuja, koskettelua tms. Mulla alkaa olla jo niin kauhea himo.. Sanokaa jotain..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otat(te) lapset mukaan toisille, kolmansille treffeille? Ja vielä heidän edessään haluaisit kosketella miestä?

En pahalla sano, mutta kannattaisi oikeasti vähän miettiä tuota kuviota. Mitä jos homma ei toimikaan? Sitten seuraava mies ja sitten seuraavako?

Mies tekee täysin oikein, kun ei ala lääppimään lasten edessä.

Vierailija
2/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään tarkoita lasten edessä. Mutta ollaan siis tavattu ennen kuin lapset ovat olleet mukana. Ja mitä pahaa siinä on, että lapset näkevät miehen, onhan mulla paljon muitakin miespuoleisia kavereita, joita myös näkevät.. Muita kommentteja??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan sitä sopia tapaamisen paikkaan jossa aikuiset voi törmätä ikäänkuin sattumalta ja jutella eikä kukaan ajattele että siinä olisi jotain erityistä.

Leikkipuisto, uimahalli, hoploppi, yms?

Vierailija
4/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vanhempasi kasvattaneet sinut niin että sinulla on huono itseluottamus ja paneskelu ym määrittelee suhteen? haluat hypätä heti sänkyyn ja vielä haluaisit että lapset katselevat kun äitiä kähmii joku uusi mies?

Ihmeen alhaalla on oman itsensä kunnioitus ja moraali joillakin ihmisillä.

Tuolla tavalla saata vielä lisää lapsia eri imesten kanssa ja se on perseestä, et saa kunnollista suhdetta.

Vierailija
5/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa jotain..

että hyvä vaan. En ole mikään siveyden sipuli ja yhden illan juttujakin on taustalla, mutta jos suhdetta virittelee, niin olen kokenut parhaimmaksi antaa intiimimpien hetkien odottaa hieman. Niin, että ehtii tutustua vähän, kiintyä hieman, kokea mieltymystä ja sitä halua - haluta sitä ihmistä, eikä vain tyydyttää himojaan.

Ei toki liian pitkään kande odottaa, koska pitäähän se koeajaa ;) mutta muutama kerta joista vielä 2 kertaa on ollut lasten kanssa, niin kuulostaa vähintään kohtuulliselta!

Vierailija
6/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahalla sano, mutta kannattaisi oikeasti vähän miettiä tuota kuviota. Mitä jos homma ei toimikaan? Sitten seuraava mies ja sitten seuraavako?

Minä olen ihan avoimesti esitellyt heti kaikki miespuoliset kaverini ja miesystäväni, enkä ymmärräm itä pahaa siinä on, kunhan nyt ei ala lapsille esittää asiaa niin että tässä teille uusi isä tms. Vaan ihan kaveripohjalta esitellään eikä lupailla lapsille että tämä ihminen jää tähän meidän elämään pysyvästi. Ei noita ole ikinä haitannut että äidillä on vaihtelevia miespuolisia kavereita.

Vierailija
7/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoinaan itsäni olis mies alkanut toisilla tai kolmansilla treffeillä hiplata, olisi ukko lentänyt kaaressa. Minä, aikuinen, koulutettu nainen, haluan tutustua ensin ihmiseen ihmisenä ja tehdä päätelmäni hänestä. Hain aikoinani oikeaa kumppania, en mitään seksiseuraa. Olimme tunteneet varmaan pari kuukautta, ennenkuin suutelimme. Lapsia emme asiaan sekoittaneet, ennenkuin olimme varmoja seurustelun jatkosta.

Ja sitä ennen olimme olleet vaeltamassa, konsertissa, teatterissa, lenkillä ja ihan vaan esim. tehneet ruokaa yhdessä ja jutelleet, jutelleet ja jutelleet. Eli tutustuneet toisiimme. Nyt olemme olleet viisi vuotta onnellisesti naimisissa.

Vierailija
8/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä ei ole mitään pahaa esitellä lapsille miespuoleinen kaveri.

Mutta edelleen.. en odota mitään lääppimistä, en seksiä, tai pusuja heti. Mutta vaikka halaaminen lähtiessä, pieni kosketus ohimennen.. Jotain. Minä kyllä ohimennen olen miestä koskettanut, mutta mulla on semmonen tunne, että hän kiusaisi mua, kun ei mitään. Paitsi ihanat sulattavat katseet:) ap

Vierailija
9/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen seurustellut aikuisten, tilannetajuisten miesten kanssa, eikä sänkyyn heti hyppääminen ole ollut milloinkaan 'se juttu'. Miksi jakaa itseään, omaa kroppaansa, ventovieraalle? En vaan tajua.

Kai se on tämä nykyaika.....ei käy kateeksi teitä nuorempia. (Olettaisin, että tässä on todellakin joku parikymppinen taas itkemässä. No, onneksi ei oo mun murhe...)

Vierailija
10/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tajuaa, että ne miehet ei ole mitään äidin kavereita, jos ne kerran on muutakin. Ja lapsille ei tee hyvää nähdä, että äidillä on koko ajan kaikkia miehiä kierroksessa. Ei kyse ole vain siitä, että lapset ehtisi kiintyä liikaa, vaan se tuntuu ällöltä, kun tietää, että äiti lääppii makkarissa taas jonkun uuden tyypin kanssa. Eli voihan niitä miehiä tapailla, mutta ei lasten nähden, ennen kuin jostakusta tulee pysyvämpi tapaus.

Vierailija
11/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapset on tavanneet niitä pelkkiä miespuoleisia kavereita ja lisäksi tämän kyseisen miehen, josta toivon tulevan enemmän. Eivätkä kyllä varmasti ole vaistonneet olevan mitään enempää. Mutta sanokaa nyt jotain tosta muustakin mitä kysyn.. ap

Vierailija
12/12 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välttämättä ihan heti kaipaa mitään intiimiä, mutta mulle seksi ja seksuaalinen vetovoima on tärkeää. Joten mulla kyllä menee niin, että tyyppi menee sitten "ystävä"- kategoriaan, jos kuukausikaupalla vaan vaellettais, käytäsi leffassa ja laitettais ruokaa yhdessä.

Jos sitä seksuaalista vetovoimaa ei ole sen vertaa, että yhdessä aikaa viettettäessä ei ikään kuin luonnostaan edetä seksuaalisvirtteiseen kanssakäymiseen, niin se tyyppi ei sitten ole mulle oikea ihminen partneriksi.

Ja ennen kuin joku rupeaa vaahtoamaan, että "tärkeintä on henkinen yhteys" jne., niin ei tietenkään seksuaalinen vetovoima yksin riitä suhteeseen, mutta mä en myöskään ole sitä tyyppiä, että haluaisin olla kaveripohjalta seurustelusuhteessa. Eli minulle pitää sitä kemiaakin löytyy. Muuten ollaan sitten vaan kavereita, joita mulla on myös miespuolisia.

Mutta jos kuukausitolkulla hyhhitään vaan kavereina, niin mulla se ihminen ei sitten enää ole seksuaalisena partnerina mahdollinen tapaus.

Mutta ap:n puolestahan ei kukaan muu voi tietää, mikä on ok. Itse tulkitsisin, että en tyyppiä sitten seksuaalisesti kauheesti kiinnosta, jos ei kiinnosta koskettelu, suutelu ja sellaisen tilanteen järjestäminen, jossa mahdollisuus seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme